Skocz do zawartości

kamil-b3

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamil-b3

  • Urodziny 22.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Witam, właśnie wymieniłem silnik w passacie b3 o oznaczeniu kodowym 2e ( 2.o ben. 8v) na taki sam z b4, i teraz jest problem że na gorącym silniku kopci, nie tak intensywnie jak przy wydmuchanej uszczelce ale dość poważnie... nie ma charakterystycznego zapachu płynu nie wiem co robić i co to może być. Jakieś sugestie ??
  2. niestety silnik musi przejść na wcześniejsza emeryturę. teraz pytanie do was jeśli chciałbym zrezygnować z silnika 2e to co o większej mocy mi tam wejdzie bez jakiś większych przeróbek
  3. witam, wczoraj w nocy jadąc na maxa co można wyciągnąć z passata po 50 km auto nagle zgasło i nie odpali ani na benzynie ani na gazie. Jedyne co dziś sprawdziłem to iskra jest, świece zalane i najdziwniejsze że paliwo dostaje mi się do przepływomierza od powietrza, wywala mi tą grubą rurą po lewej stronie benzynę. proszę o pomoc od czego mogę zacząć sprawdzanie
  4. mam passata b3 2.0 8v 115km i mam problem chcę wymienić pompę. U siebie mam taką http://allegro.pl/item1155204802_pompka_paliwa_pompa_paliwowa_vw_passat_b3_2_0_8v.html a jedyny nowy zamiennik w Krakowie znalazłem taki : http://allegro.pl/item1154551803_passat_b3_b4_golf_3_vento_pompa_paliwa_2_0_8v_115k.html . będzie to pracować, obie sąchyba przeznaczone do silników 2.0
  5. Mam pytanie: posiadam passata b3 z silnikiem 2.0 8v z instalacją gazową I generacji czyli wąż z gazem wchodzi mi do przepływomierza powietrza. Teraz jest taka idea aby samemu przerobić to na sekwencję, ktoś to robił i czy jest to wogóle opłacalne ??
  6. silnik 2e w passacie b3 też ma taki czujnik ??
  7. witam, mam taki problem pokrętło od zmiany kierunku nawiewu zacieło się tak że nie dochodziło do samego końca czyli do ogrzewania szyby, lecz na szyby wiało, wyciągnąłem mechanizm rozkreciłem skreciłem jeszcze raz i teraz pokrętło chodzi w całym zakresie ale nadal nie ma nawiewu na nogi, teraz pytanie gdzie znajduje sie drugi koniec linki od nawiewu na nogi ?? najlepiej by było jakbyście mogli wrzucić fotkę
  8. właśnie wyciągałem przekaźnik i czyściłem jeśli mówisz o tym za skrzynką o numerze 178, dodatkowo sprawdzałem go miernikiem i jest ok
  9. Niestety nadal problem z hamulcami. po wyciągnięciu pompy hamulcowej ( wersja z ABS i hydraulicznym sprzęgłem) i regeneracji silnika elektrycznego ( szczotka się skończyła) pompę założyłem znowu i teraz mam tak. silnik elektryczny, który powinien pracować przez parę sekund po włączeniu zapłonu działa cały czas. doszedłem do wniosku że pompa jest zapowietrzona, ale za cholerę nie wiem jak ją odpowietrzyć. Zacząłem odpowietrzać hamulce - zrobiłem to tak. jeden pompuje i trzyma pedał a drugi odkręca odpowietrznik w kole. ale niestety nawet płyn nie popłynął. I teraz pytania do was. czy to przez to że nie miałem włączonego zapłonu? bo wyczytałem na forum że trzeba to robić tak że jeden trzyma wciśnięty hamulec i silnik w pompie sam odpowietrza układ przy kole z odkręconym odpowietrznikiem (taki opis miałem przy b4), czy jest to wina tej gruszki z gazem bo mam coś takiego w pompie co wygląda na miniaturową butle z gazem) czy co mam robić??
  10. no więc mój problem został rozwiązany... pisze co się działo jeśli ktoś miałby podobny problem. Koszty naprawy to zszargane nerwy i płyn hamulcowy. Winowajcą była szczotka w silniku elektrycznym pompy hamulcowej, silnik w pewnym ustawieniu nie działał ( nie robił ciśnienia), więc abs wariował i się blokował przez co powstał twardy hamulec. Pompę wyciągnąłem lecz sprawa nie jest taka łatwa ponieważ samego silnika elektrycznego nie dokupisz a silnik sam w sobie jest nierozbieralny bo nie jest skręcany tylko zagniatany. Jednak z cierpliwością silnik otworzyłem i chcąc wymienić szczotkę ( której również nie można dokupić ) musiałem zrobić sobie własną, następną sprawą była wymiana oringu pomiędzy pompą a silnikiem którego jak się spodziewacie w takich wymiarach i jednocześnie odpornego na płyn hamulcowy też się nie da dokupić. więc czekałem aż firma ze Szczecina mi dorobi na zamówienie taką. po 1,5 tygodnia stresu i przeklinania passat wrócił na drogę.
  11. trochę się zasmuciłem bo auto nie jest komunikatywne z vagiem, żaden mechanik nie chce nawet spojrzeć na to auto tylko jeden namawia mnie na zmianę na zwykłą pompę i zrezygnowanie z abs
  12. mam twardy hamulec, świeci mi się kontrolka od ręcznego i abs, pompy nie słychać po przekręceniu kluczyka, więc albo pompa albo ten przekaźnik, może ktoś mi pomóc i wytłumaczyć gdzie dokładnie mam szukać tego przekaźnika ??
  13. czytałęm ten temat, ale nie wiem który bezpiecznik jest od szyb. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1940
  14. ok. a powiedz mi jeszcze jedno, można szyby z przodu spiąć jakoś " na krótko, żeby je zamknąć bez tego modułu??
  15. ok, sprawdzę moduł jutro, ale w jaki sposób mam go sprawdzić ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności