AlienPL Zgłoś #101 Napisano 11 Czerwca 2014 Koledzy dystans trzeba stosować tylko i wyłącznie wtedy gdy zakładamy sprzęgło 240mm. A więc w przypadku gdy chcemy zamienić trafną FRK (dystans już tam jest) to przy montażu DQS trzeba ten dystans wsadzić spowrotem (zostawić ). Najlepsza decyzja jaką można podjąć. Wszystko będzie pasowało. Jedyny problem może stworzyć sam wybierak który trzeba będzie wyregulować/ coś poprawić. Koledzy gdzieś na forum już opisywali ten problem. coś mi się kojarzy że w temacie o zmianie 5 biegów na 6 poszukaj sobie. Dzieki wielkie mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #102 Napisano 14 Czerwca 2014 Hello Jak poznac jaka mam skrzynie w avf z 2001 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #103 Napisano 14 Czerwca 2014 PO oznaczeniu na skrzyni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #104 Napisano 14 Czerwca 2014 O jej, czyli musze wchodzic pod auto myslalem ze wg rocznika wkladali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #105 Napisano 14 Czerwca 2014 Kolego na wlepce w bagażniku masz kod skrzyni begów(równiez na wlepce w książce serwisowej jeli takowa posiadasz). Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #106 Napisano 14 Czerwca 2014 Ooo thx za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #107 Napisano 14 Czerwca 2014 Sprawdzilem i na wlepce w ks. Serwisowej mam frk. Musze poczytac jakie stwarza problemy ta skrZynia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #108 Napisano 14 Czerwca 2014 Musze poczytac jakie stwarza problemy ta skrZynia łożyska na walku atakującym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #109 Napisano 14 Czerwca 2014 Ciezko jest mi stwierdzic czy mam jakis pronlem. Szum jest ale tylko podczas jazdy i chybz od opon ? Niektor szumi nawet na luzie - mi nie. Nurtuje mnie ze czasem jak z tylu otworze okno podczas jazdy to mam wrazenie jakby lecial bombowiec, wystarczy ze je przymkne i jest ok - czy to normalne wcpassacie kombi? Hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #110 Napisano 14 Czerwca 2014 Czy to skrzynia taki dzwiek wydaje ? Ciezko to opisac .. Taki mocno niskie basowe buczenie ale tylko po otwarciu tylnego okna, hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #111 Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) czy to normalne wcpassacie kombi? normalne i nie tylko w passacie... to nie skrzynia Co do skrzynie jakby cos było nie tak to bys wiedział, jak siadaja łożyska to skrzynia wydaje charakterystyczny "gwizd" narastający z prędkością Edytowane 14 Czerwca 2014 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #112 Napisano 15 Czerwca 2014 Ufff uspokoilem sie z tym bombowcem ) cale szczrscie dkrzynia nie gwizdze. Kamien spadl mi z serca - bardzo dziekuje za info. Milej niedzieli. Ps. Przepraszam ze nie efytowalem ostatniego posta ale tapatalk na iphone wywala blad przy zapisywaniu edycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciepas Zgłoś #113 Napisano 15 Czerwca 2014 Mam problem ze skszynią biegów w passacie b3 automat 107km rocznik 1990 ,niewchodzi wsteczny proszę o pomoc co to może być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #114 Napisano 15 Czerwca 2014 Mam problem ze skszynią biegów w passacie b3 automat 107km rocznik 1990 ,niewchodzi wsteczny proszę o pomoc co to może być. doskonały dobór działu i tematu - Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF :sciana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evolution69 Zgłoś #115 Napisano 15 Października 2014 Koledzy mam podobne objawy jak wyżej opisujecie i mam dylemat co z tym fantem zrobić. Bawić się w wymianę łożysk, czy szukać skrzyni DQS (mogę też trafić już na nieźle wyeksploatowaną). Co radzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #116 Napisano 15 Października 2014 Jesli dogadasz sie ze sprzedawca ze jak bedzie huczec to ja oddasz to czemu nie. Chyba ze w twojej okolicy nie bedzie takiej skrzyni na sprzedaz to tylko regeneracja. Przynajmniej bedziesz wiedzial ze nie padnie za miesiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evolution69 Zgłoś #117 Napisano 17 Października 2014 A jaki jest koszt tych łożysk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz90 Zgłoś #118 Napisano 7 Grudnia 2014 Witam zaczynam mieć podobne objawy ale u mnie oznaczenie skrzyni FCP pewnie konstrukcja taka sama FRK.Podejdzie mnie jakaś inna skrzynia (inne oznaczenie) czy jestem skazany tylko na to oznaczenie? Ogólnie jak to oznaczenie skrzyni spisuje się w tym samochodzie , może warto coś pokombinować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christopherek Zgłoś #119 Napisano 15 Grudnia 2014 a więc w moim nowym nabytku stało sie to samo,dzis zdiagnozowałem na podnośniku auto rozpędzone do 150km/h i zgaszone na sprzęgle,w garażu aż wyło,skrzynia getrag o oznaczeniu hhq,auto passat avf z 2005 roku przebieg ori 232tys.na szczęscie auto jest prezentem od rodziców na gwiazdkę:-) więc nie będę jakoś płakał że trzeba skrzynię wyjąć i zrobić.auto przez 3,5 roku więcej stało niż jeździło(20tys:P).na pierwszy ogień dziś poszedł rozrząd kompletny,olejek motul,wszystkie filtry,wyszła też chłodnica kilka uszczelek,osłona przegubu i jakieś tam pierdoły.jak to ogarniemy bierzemy się za wyjęcie skrzyni i wymianę łozysk,do tego pójdzie nowy olej motul i skrzynia mam nadzieję odżyje.jak ogarniemy ją i wszystko będzie ok polecę wtedy kolegę w Wawie z Marysina który głownie grzebie w autach grupy VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #120 Napisano 15 Grudnia 2014 bierzemy się za wyjęcie skrzyni i wymianę łozysk,do tego pójdzie nowy olej motul i skrzynia mam nadzieję odżyje z autopsji polecam zalać olejem z ASO - wydaje się drogo ale nie będziesz zalewał dwa razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach