Skocz do zawartości

christopherek

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O christopherek

  • Urodziny 14.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zobacze jak założę,jakos nie jestm przekonany do dystnsów.niby jeździłem w 2 autcah ale jak ktos lata ponad 200km/h i przypomni sobie że jednak sa jakies dystnse to noga z gazu sama schodzi
  2. sprzedałem swoje championy i własnie jada do mnie 18" z Phateona challenge i takie mam pytanie bo będą szersze niż poprzednie.rozmiar 18"8,5j et 45 opona na to nowa rainsport 3 w rozmiarze 225/40/18 zawias 1be.wszystko będzie ok?
  3. nie powinno uciekać bez tych zaketek - - - - - aktualizacja - - - - - 1.klima była nabijana w tamtym roku jak jeszcze passat był w rękach teścia,ja wiosną chciałem właczyć i była kicha.spręzarka przez chwile właczała się,pozniej zrobiłem test na klimatroniku i wyskoczył komentarz 318 jak dobrze pamietam i wyświetlacz zaczał migac.pojechałem do kumpla napełnic klimę i było tylko 100gram gazu.po napełnieniu chłodziła przez miesiac i znow to samo. 2.przy rozłaczeniu czegokolwiek dobrze jest zmienić oringi na nowe ori żeby mieć pewnośc ze w tym miejscu nie ma nieszczelności.napełniać klimę z kontrastem i sprawdzać w uv nieszczelności.u mnie świecił osuszacz,jeden przewód pod gumą śmierdział gazem 3.osuszacz świecił prz przewodach,po wyjęciu okazała się że jest ori czyli w moim przypadku miał 10lat i węgiel w nim latał na boki czego w nowym nie było 4.bez problemu wszystko się odkręcało tylko nowe oringi poszły z aso 5.osuszacz firmy nissens 6.raczej nie była zatkany ale wolałem zmienić na nowy 7.są firmy ktore wymienija cała gumę w przewodzie na nową i zarabiają na starych końcówkach i przewód jest jak nowy czyli wymieniona cala guma a aluminium zostaje.cena za zrobienie przewodu 150zł a nowy raczej z aso za wieksze pieniadze,poza tym niedostepny od reki a ja wyjezdzalem i na szybko musialem wymieniac.chłodnica puściła na rurce i miałem nabite 25atm azotu i sprawdzalismy nieszczelnosc pianką do tego typu nieszczelności i dopiero po psiuknieciu pianki zaczelo syczec gdzie azot uciekal,w innuym wypadku byla cisza.teraz własnie wrocilem z centrum gdanska i przy 22stopniach na klimie ręcę marzna
  4. moja klima ruszyła nieszczelny był osuszacz i miał juz 10 lat więc czas na niego,zarobiony na nowo jeden przewód od kompresora bo też świecił i chłodnica ale nie na żeberkach tylko rurka która mechanicznie nie mogła być uszkodzona.po prosru auto dlugo stało w garazu bo teśc nim rzadko jezdzil i dlatego kwiatki wychodzily.na szczescie auto juz jest ogarniete łacznie z łożyskiem w skrzyni i teraz żona może rozkoszowac się jazdą avf(czeka jeszcze go program)
  5. test szczelnosci zrobiony byl azotem i nic nie wyszlo ze gdzies jest nieszczelnosc
  6. zrobiłem test i wyskakuje błąd 318,wentylator juz sie nie włacza,kompresora nie slychac,chwilowe spalanie nie zwieksza sie.sprawdzilem bezpiecznik 40a i wyglada ze jest ok.gdzie szukac przyczyny?
  7. Witam i mnie dopadl.problem nie dzialajacej klimy.w audi nic nie robilem przez 4 lata i nadal mrozi rece a w vw jednak problem jest.miesiac temu byla nabijana,test szczelnosci robiony i nie wyszlo ze gdsies nieszczelna a bylo tylko 100g czynnika.ponabiciu przy wylocie temp ok 5stopni i bylo ok.wczoraj wlaczam i pupa znow cieple powietrze leci,wiatrak zalacza sie,kompresor tez,na spalaniu widac ze chwilowe sie zwieksza a powietrze cieple.wiem ze mam problem z klapa od powietrza bo w zime na 18stopniach jest goraco a na low lodowka ale czy to moze miec zwiazek z zle dzialajaca klima?po nabiciu przez jakis czas bylo ok.rece mi opadaja na vw i szczerze potwierdza sie ze jakos vw a audi nie ma co porownywac.mial ktos taki przypadek?
  8. no i mój oryginał po 10latach zaczyna pokazywać rogi i dziś z kabli paska musiałem odpalić,trza coś nowego zakupic tylko co?
  9. Moze mi ktos podpowiedziec?kupilem opony o rozmiarze 225/40/18 i do tego mam zamiar dobrac felgi 18jx8,5j.nie zrobi sie tam jakis naciag,chcialbym tego uniknac.patrzylem na tyrestrech ale jakos zdjecia mi nic nie mowia.chce uniknac naciagu bk mialem juz 185/35/17 na feldze 8j i męczarnia żeby uwazac na ranty ale to bylo w weekendowym aucie.teraz18chce zalozyc zonie do jej passata i nie chce zeby za bardzo musiala uwazac na felgi.druga sprawa zawias 1be jak to sie bedzie mialo do tego kola czyli tej 18ktore chce zalozyc?mam taki sam zawias w audi a4b5 i tam kolo 215/45/17i jakas koza z tego nie jest.moze ktos ma passata b5na takiej 18jak chce wrzucic i sie wypowie?
  10. kolega rozebrał skrzynię,okazało się że głowne łożysko ma wżery,więc zostało zamowione nowe ori za prawie tysiac pln,przy okazji przejrzeliśmy wszystkie koła zębate czy nie ma jakiś ubytków,mycie wszystkiego po kolei,magnesów itp i złożenie na nowych uszczelkach plus nowy olej.nie ma sensu jeździc jak skrzynia wyje bo gdy łośysko sie rozpadnie nie będziesz miał co ze skrzyni zbierac.jak nie masz kogos kto Ci naprawi kup taka po regeneracji a ta oddasz i masz gwarancje na skrzynie,koszt jakies 2,5tys
  11. ja mam taka getrag hhq i ori przebieg 230tys a skrzynia dala znac o sobie przy przebiegu ok 210tys delikatnie bylo ja slychac
  12. ja na swojej skrzyni po naprawie zrobilem 1200km i jest super cicho
  13. Mi kolega zamowil ori u Gajewskiej cena 980zl,fag mogl byc za 300ale jesli by nie pasowal do ic nie mozna bylo go zwrocic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności