Skocz do zawartości
Rosa

Gdzie zaślepić EGR i co to za część ..

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie po przeczytaniu całego tematu mam mętlik po wszystkich wypowiedziach. Silnik AVF 2003r wiem, ze EGR trzeba zaślepić na pewno przy kolektorze strzałka nr 1 2891990101.jpg. Natomiast im więcej czytam tym więcej opinii, że trzeba zaślepić w miejscu nr 1 i 2, inni piszą jeszcze o przewodzie od podciśnienia, że zaślepiają inni, że nie itd. Więc jak zaślepić mam nr 1 i 2 + wężyk od podciśnienia?

Bez tytułu.jpg

Edytowane przez maly3310

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w AVB mam zaslepione w miejscach strzałek wezyk tez miałem zaslepiony ale go wrociłem poniewaz niech sobie uklad podcisnienia działa normalnie przeciez i tak nic blaszki nie puszcza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość amtb

Witam Panowie, mam passat b5 i przymiezam sie do zaslepienia egr. Jakie to maja byc blaszki ktore nalezy wlożyc w miejsca 1 i 2?? Gdzies u góry czytalem ze ktos wyciał z puszki po coca coli:)

Mam jeszcze jedno pytanie, poniewaz kiedys obilo mi sie o uszy ze mozna zakleic te dwa otworki u gory (zdj strzalka nr 3) czy to cos da czy tylko pogorszy prace silnika?2891990101.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy w miejscu 4 można zaślepić? i czy zaślepienie w miejscu 1 przyniesie jakiś efekt

mini-IMG_0127.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zarówno 4 jak i 1 da efekt ponieważ odetniesz spaliny od układu dolotowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaślepiłem w 1 ale wywala mi błąd i myśle że to może być n18 lub n75 tylko nie wiem czy to jest u mnie, a jeśli jest to gdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz silnik i rocznik? Jeżeli wywala Ci błąd związany z zaślepieniem EGR to jest to "wina" nowszego sterownika silnika i miejsce zaślepienia nie ma tu nic do rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok

dziś wyczyściłem zawór i wymieniłem membrane bo była mała dziurka , wykasowałem błąd no i znowu wywaliło go po przejechaniu dwóch kilometrów proszę o pomoc .Dodam że nadal mam zaślepiony zawór . passat 1,9 101KM AVB 2004

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywala ci blad bo masz zaslepiony zawor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w roczniku 2004 niestety będzie Ci wywalać błąd przy zaślepionym zaworze, sprawa softu w sterowniku silnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis już nie będę się bawił, ale jeśli wyjmę zaślepkę i błąd nadal będzie to znaczy że muszę wymienić zawór?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wyjmij zaślepkę, a potem ewentualnie szukaj czy to sprawa samego zaworu czy jego sterowania.

Pisałeś że wymieniałeś membranę, wymiana membrany w EGR w domowych warunkach jest raczej niemożliwa więc nie wiem o jakiej membranie piszesz. Jeżeli masz na myśli ten mały siłownik przy zaworze to jest on tylko od klapy wspomagającej gaszenie silnika i żadnego błędu nie wygeneruje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dałeś mi do myślenia,wymieniałem tą z góry zaworu i właśnie po przeczytaniu ostatniego postu że wymieniłem nie właściwą ale i tak była dziurawa.

którą membrane należy sprawdzić czy jest cała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Ty sie do niej dobrałeś?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
,wymieniałem tą z góry zaworu

 

OMG ? ! Jak :D ?

 

Jak Ty sie do niej dobrałeś??

 

Pomysłowość ludzka nie zna granic :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysłowość ludzka nie zna granic :P

spoko, pytanie tylko jak to teraz działa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie rozebrałem ją bez żadnych problemów

 

---------- Dodano o 15:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:47 ----------

 

a pro po jak to działa ? Działa normalnie nawet wydaje się że lepiej się gasi płynnie

 

---------- Dodano o 15:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:49 ----------

 

jeszcze jedno wywaliłem zaslepke i dalej to samo chyba trzeba będzie kupić nowy zawór

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiony, ale podłączony i sprawny zawór nie wywala błędu - mój tak już ponad trzy lata jeździ. Ściągnięcie wężyka sterującego powoduje wywalenie błędu, analogicznie uszkodzony zawór. Więc jeśli kolego odłączyłeś zawór to go podłącz z powrotem - niech sobie lata - spalin już nie wpuszcza, a sterownik myśli, że jest ok. A jeśli masz podłączony i wywala to masz go uszkodzonego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, panowie chodzi mi dokładnie o jak na tym zdjęciu zaznaczam czy mam zaślepić również te wężyki ?? 1/2 przy tych zaworach podciśnieniowych czy nie trzeba z nimi nic robić tylko odpiąć te wężyki ?

13072009240.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności