zyw1ol_87 Zgłoś #161 Napisano 11 Czerwca 2013 warto zainwestować w taką flanszę? http://allegro.pl/91-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-zestaw-1-9-tdi-i3317583210.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #162 Napisano 23 Lipca 2013 (edytowane) Panowie po przeczytaniu całego tematu mam mętlik po wszystkich wypowiedziach. Silnik AVF 2003r wiem, ze EGR trzeba zaślepić na pewno przy kolektorze strzałka nr 1 . Natomiast im więcej czytam tym więcej opinii, że trzeba zaślepić w miejscu nr 1 i 2, inni piszą jeszcze o przewodzie od podciśnienia, że zaślepiają inni, że nie itd. Więc jak zaślepić mam nr 1 i 2 + wężyk od podciśnienia? Edytowane 23 Lipca 2013 przez maly3310 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #163 Napisano 23 Lipca 2013 ja w AVB mam zaslepione w miejscach strzałek wezyk tez miałem zaslepiony ale go wrociłem poniewaz niech sobie uklad podcisnienia działa normalnie przeciez i tak nic blaszki nie puszcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amtb Zgłoś #164 Napisano 31 Lipca 2013 Witam Panowie, mam passat b5 i przymiezam sie do zaslepienia egr. Jakie to maja byc blaszki ktore nalezy wlożyc w miejsca 1 i 2?? Gdzies u góry czytalem ze ktos wyciał z puszki po coca coli:) Mam jeszcze jedno pytanie, poniewaz kiedys obilo mi sie o uszy ze mozna zakleic te dwa otworki u gory (zdj strzalka nr 3) czy to cos da czy tylko pogorszy prace silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol000 Zgłoś #165 Napisano 12 Sierpnia 2013 czy w miejscu 4 można zaślepić? i czy zaślepienie w miejscu 1 przyniesie jakiś efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #166 Napisano 12 Sierpnia 2013 zarówno 4 jak i 1 da efekt ponieważ odetniesz spaliny od układu dolotowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol000 Zgłoś #167 Napisano 13 Sierpnia 2013 zaślepiłem w 1 ale wywala mi błąd i myśle że to może być n18 lub n75 tylko nie wiem czy to jest u mnie, a jeśli jest to gdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #168 Napisano 13 Sierpnia 2013 Jaki masz silnik i rocznik? Jeżeli wywala Ci błąd związany z zaślepieniem EGR to jest to "wina" nowszego sterownika silnika i miejsce zaślepienia nie ma tu nic do rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol000 Zgłoś #169 Napisano 14 Sierpnia 2013 ok dziś wyczyściłem zawór i wymieniłem membrane bo była mała dziurka , wykasowałem błąd no i znowu wywaliło go po przejechaniu dwóch kilometrów proszę o pomoc .Dodam że nadal mam zaślepiony zawór . passat 1,9 101KM AVB 2004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #170 Napisano 14 Sierpnia 2013 Wywala ci blad bo masz zaslepiony zawor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #171 Napisano 14 Sierpnia 2013 w roczniku 2004 niestety będzie Ci wywalać błąd przy zaślepionym zaworze, sprawa softu w sterowniku silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol000 Zgłoś #172 Napisano 14 Sierpnia 2013 dzis już nie będę się bawił, ale jeśli wyjmę zaślepkę i błąd nadal będzie to znaczy że muszę wymienić zawór? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #173 Napisano 14 Sierpnia 2013 Najpierw wyjmij zaślepkę, a potem ewentualnie szukaj czy to sprawa samego zaworu czy jego sterowania. Pisałeś że wymieniałeś membranę, wymiana membrany w EGR w domowych warunkach jest raczej niemożliwa więc nie wiem o jakiej membranie piszesz. Jeżeli masz na myśli ten mały siłownik przy zaworze to jest on tylko od klapy wspomagającej gaszenie silnika i żadnego błędu nie wygeneruje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol000 Zgłoś #174 Napisano 18 Sierpnia 2013 to dałeś mi do myślenia,wymieniałem tą z góry zaworu i właśnie po przeczytaniu ostatniego postu że wymieniłem nie właściwą ale i tak była dziurawa. którą membrane należy sprawdzić czy jest cała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #175 Napisano 18 Sierpnia 2013 Jak Ty sie do niej dobrałeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #176 Napisano 19 Sierpnia 2013 ,wymieniałem tą z góry zaworu OMG ? ! Jak ? Jak Ty sie do niej dobrałeś?? Pomysłowość ludzka nie zna granic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #177 Napisano 19 Sierpnia 2013 Pomysłowość ludzka nie zna granic spoko, pytanie tylko jak to teraz działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol000 Zgłoś #178 Napisano 19 Sierpnia 2013 normalnie rozebrałem ją bez żadnych problemów ---------- Dodano o 15:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:47 ---------- a pro po jak to działa ? Działa normalnie nawet wydaje się że lepiej się gasi płynnie ---------- Dodano o 15:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:49 ---------- jeszcze jedno wywaliłem zaslepke i dalej to samo chyba trzeba będzie kupić nowy zawór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #179 Napisano 19 Sierpnia 2013 Zaślepiony, ale podłączony i sprawny zawór nie wywala błędu - mój tak już ponad trzy lata jeździ. Ściągnięcie wężyka sterującego powoduje wywalenie błędu, analogicznie uszkodzony zawór. Więc jeśli kolego odłączyłeś zawór to go podłącz z powrotem - niech sobie lata - spalin już nie wpuszcza, a sterownik myśli, że jest ok. A jeśli masz podłączony i wywala to masz go uszkodzonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #180 Napisano 21 Sierpnia 2013 Witam, panowie chodzi mi dokładnie o jak na tym zdjęciu zaznaczam czy mam zaślepić również te wężyki ?? 1/2 przy tych zaworach podciśnieniowych czy nie trzeba z nimi nic robić tylko odpiąć te wężyki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach