Skocz do zawartości

LS_ARRoW

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O LS_ARRoW

  • Urodziny 29.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Lucjan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krosno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, kupie kompletny wydech W8 do passata B5 fl 2.8 AMX, wiem ze podchodzi p&p, pozdrawiam
  2. Dziękuję za szybką odpowiedź, a jak myślisz przy tym et30 to max 8 czy 8.5"?
  3. Witam, mam obecnie założone felgi 8.5j et55 18 plus dystans 15mm przód opony 225/40/18 natomiast tył 10j et60 18 opony 245/40 plus dystans 30mm z racji na to że felgi sprzedaje a chciałbym bym kupić 3sdm też 18 tylko że 9.5 et30 i chciałbym się poinformować czy w ogóle na przód wejdą bo o tył się nie boję :-) pozdrawiam
  4. Witam, wczoraj podczas jazdy nagle w samochodzie przy wyższych obrotach zaczęło w silniku coś pukać, nie wiem z czym to jest związane rozmawiałem na ten temat z kolegą Daronem, na pierwsze stwierdzenie lejący pompo-wtrysk druga sprawa rozmawiałem z kolegą który mi sprawdzał logi i on twierdzi ze może być ścięty klin na wale bo różny jest kąt wtrysku, mam taką prośbę jak by ktoś mógł przeanalizować logi, dodam jeszcze ze to model silnika AVF z chipem na około 190hp / 400Nm sprzęgło dwu masowe jest dobre tarcza kevlarowa. Po około 2h postoju tak jak by mniejszy stuk był słyszalny. http://vaglog.pl/log_273789.html http://vaglog.pl/log_273790.html http://vaglog.pl/log_273791.html http://vaglog.pl/log_273788.html
  5. Witam Ja po modzie Darona też ślizga mi org sprzęgło mam takie pytanie bo poszukuję tarczy + docisku AVF może być zużyte kompletnie bo chciałbym dać do regeneracji i obicia tarczy kevlarem do Darka a nie mogę pozostawić auta na 2 tygodnie bez jazdy , lub ewentualnie docisk + tarcza z BRD podejdzie p&p do dwumasy z AVF ? Jakie mają oznaczenia Tarcza AVF - 038 141 032 Q Docisk - Tarcza BRD - 03G 141 031 H Docisk - Potrzebny mi numer docisku czy wgl. jest taki gdzieś nabity bo jutro jeszcze do mechanika jednego pojadę posiada takie zużyte części może by coś wybrał do regeneracji. Pozdrawiam
  6. Kup kabel tak jak ja niedawno to samo miałem i sam sobie panie zrobisz, dodam że nie trzeba do tego kończyć studiów
  7. Właśnie zakupiłem kabel do programowania ECU i chciał bym was się doradzić, jak w temacie żeby usunąć EGR-a systemowo teraz, otóż to ze nie mogę znaleźć jak go się robiło, czytałem trochę na angielskich stronach ze trzeba wartość mapy EGR 01 [codeblock 1,2,3 automatic manual oraz 4x4 ] zmienić 850,00 w celu zamknięcia elektronicznie EGR jak na zamieszczonym zdjęciu, kolega z forum dtambor w tym mi trochę pomógł, mam nadzieje ze to wystarczy do elektronicznego zamknięcia EGR-u czy coś trzeba jeszcze modyfikować?, proszę o wyczerpującą odpowiedz, dziękuje. Uploaded with ImageShack.com
  8. No właśnie Darku a tym się nie zajmujesz to bym do Ciebie podjechał albo nie wybierasz się gdzieś w moje strony ??, albo jakiegoś EGR-a z używek masz dojścia ?
  9. No nie wiem programowo koleś mi powiedział 300 zł, nie opłaca się bo dołożę 50 zł i nówka w tej cenie jest, a nie wiem co dalej zrobić..... czy jak kupię tego używanego żeby przynajmniej błędu nie było i chodził na sucho to za 100 zł kupi nawet.
  10. Panowie mam jeszcze jedno pytanie, bo ogólnie zaślepiłem tego EGR-a tą blaszką w kolektorze wydechowym, lecz mam zepsuty grzybek w nim i dałem tam pręcik do wężyka i nadal mi wyskoczył błąd EGR-a, moje pytanie jest następujące jak bym miał dobry ten grzybek górny i nie zaślepiony wężyk tym pręcikiem czy błąd by wywalało na desce check engine ? bo w takim razie bym kupił dobrego EGR-a z tym grzybkiem górnym.
  11. wczoraj kasowałem błędy, lecz dzisiaj połączyłem Vag-a i mam dalej błąd EGR-u, czy tak będzie teraz cały czas?, a wy panowie też tak macie ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 KD Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4897 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05314 Additional Info: WVWZZZ3BZ4E124398 VWZ7Z0C8211110 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-00 - -
  12. ok zaślepiony EGR tz: blaszka z chromoniklu założona na króciec przy kolektorze pomijać to ze jedna szpilka się urwała, ale udało mi się wymienić obie wężyk od grzybka został rozcięty i założony został do niego drut tez z chromoniklu oraz wykasowany błąd egr-a, mam nadzieje ze dobrze zrobiłem dzisiejszą misje
  13. WAG-iem wyłączyć? tylko w czym to szukać bo ja mam zamiar w najbliższą sobotę to zrobić, bo egr membrana górna nie trzyma wywala mi błąd i tak jak powyżej napisaliście teraz jasno oba wężyki zaślepię, lecz jak by ktoś mógł dopisać gdzie można całkiem wyłączyć EGR-a w wagu Dziękuje
  14. no dobrze, czyli ten 1 mogę nawet przy samym zaworze zaślepić koło silnika, a ten 2 odpiąć i nic z nim nie robić robią na allegro widziałem ze można tu podpiąć http://www.aditech.net.pl/zdjecia/FLANSZA_DSC_3877.jpg
  15. Witam, panowie chodzi mi dokładnie o jak na tym zdjęciu zaznaczam czy mam zaślepić również te wężyki ?? 1/2 przy tych zaworach podciśnieniowych czy nie trzeba z nimi nic robić tylko odpiąć te wężyki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności