LS_ARRoW
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O LS_ARRoW
- Urodziny 29.06.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Lucjan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Krosno
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
LS_ARRoW obserwuje zawartość → Kupię kompletny wydech W8 (remus)
-
Witam, kupie kompletny wydech W8 do passata B5 fl 2.8 AMX, wiem ze podchodzi p&p, pozdrawiam
-
Dziękuję za szybką odpowiedź, a jak myślisz przy tym et30 to max 8 czy 8.5"?
-
Witam, mam obecnie założone felgi 8.5j et55 18 plus dystans 15mm przód opony 225/40/18 natomiast tył 10j et60 18 opony 245/40 plus dystans 30mm z racji na to że felgi sprzedaje a chciałbym bym kupić 3sdm też 18 tylko że 9.5 et30 i chciałbym się poinformować czy w ogóle na przód wejdą bo o tył się nie boję :-) pozdrawiam
-
[B5FL '01rok AVF] nierówna praca silnika
LS_ARRoW odpowiedział umin → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, wczoraj podczas jazdy nagle w samochodzie przy wyższych obrotach zaczęło w silniku coś pukać, nie wiem z czym to jest związane rozmawiałem na ten temat z kolegą Daronem, na pierwsze stwierdzenie lejący pompo-wtrysk druga sprawa rozmawiałem z kolegą który mi sprawdzał logi i on twierdzi ze może być ścięty klin na wale bo różny jest kąt wtrysku, mam taką prośbę jak by ktoś mógł przeanalizować logi, dodam jeszcze ze to model silnika AVF z chipem na około 190hp / 400Nm sprzęgło dwu masowe jest dobre tarcza kevlarowa. Po około 2h postoju tak jak by mniejszy stuk był słyszalny. http://vaglog.pl/log_273789.html http://vaglog.pl/log_273790.html http://vaglog.pl/log_273791.html http://vaglog.pl/log_273788.html -
Witam Ja po modzie Darona też ślizga mi org sprzęgło mam takie pytanie bo poszukuję tarczy + docisku AVF może być zużyte kompletnie bo chciałbym dać do regeneracji i obicia tarczy kevlarem do Darka a nie mogę pozostawić auta na 2 tygodnie bez jazdy , lub ewentualnie docisk + tarcza z BRD podejdzie p&p do dwumasy z AVF ? Jakie mają oznaczenia Tarcza AVF - 038 141 032 Q Docisk - Tarcza BRD - 03G 141 031 H Docisk - Potrzebny mi numer docisku czy wgl. jest taki gdzieś nabity bo jutro jeszcze do mechanika jednego pojadę posiada takie zużyte części może by coś wybrał do regeneracji. Pozdrawiam
-
Kup kabel tak jak ja niedawno to samo miałem i sam sobie panie zrobisz, dodam że nie trzeba do tego kończyć studiów
-
Właśnie zakupiłem kabel do programowania ECU i chciał bym was się doradzić, jak w temacie żeby usunąć EGR-a systemowo teraz, otóż to ze nie mogę znaleźć jak go się robiło, czytałem trochę na angielskich stronach ze trzeba wartość mapy EGR 01 [codeblock 1,2,3 automatic manual oraz 4x4 ] zmienić 850,00 w celu zamknięcia elektronicznie EGR jak na zamieszczonym zdjęciu, kolega z forum dtambor w tym mi trochę pomógł, mam nadzieje ze to wystarczy do elektronicznego zamknięcia EGR-u czy coś trzeba jeszcze modyfikować?, proszę o wyczerpującą odpowiedz, dziękuje. Uploaded with ImageShack.com
-
No właśnie Darku a tym się nie zajmujesz to bym do Ciebie podjechał albo nie wybierasz się gdzieś w moje strony ??, albo jakiegoś EGR-a z używek masz dojścia ?
-
No nie wiem programowo koleś mi powiedział 300 zł, nie opłaca się bo dołożę 50 zł i nówka w tej cenie jest, a nie wiem co dalej zrobić..... czy jak kupię tego używanego żeby przynajmniej błędu nie było i chodził na sucho to za 100 zł kupi nawet.
-
Panowie mam jeszcze jedno pytanie, bo ogólnie zaślepiłem tego EGR-a tą blaszką w kolektorze wydechowym, lecz mam zepsuty grzybek w nim i dałem tam pręcik do wężyka i nadal mi wyskoczył błąd EGR-a, moje pytanie jest następujące jak bym miał dobry ten grzybek górny i nie zaślepiony wężyk tym pręcikiem czy błąd by wywalało na desce check engine ? bo w takim razie bym kupił dobrego EGR-a z tym grzybkiem górnym.
-
wczoraj kasowałem błędy, lecz dzisiaj połączyłem Vag-a i mam dalej błąd EGR-u, czy tak będzie teraz cały czas?, a wy panowie też tak macie ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 KD Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4897 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05314 Additional Info: WVWZZZ3BZ4E124398 VWZ7Z0C8211110 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-00 - -
-
ok zaślepiony EGR tz: blaszka z chromoniklu założona na króciec przy kolektorze pomijać to ze jedna szpilka się urwała, ale udało mi się wymienić obie wężyk od grzybka został rozcięty i założony został do niego drut tez z chromoniklu oraz wykasowany błąd egr-a, mam nadzieje ze dobrze zrobiłem dzisiejszą misje
-
WAG-iem wyłączyć? tylko w czym to szukać bo ja mam zamiar w najbliższą sobotę to zrobić, bo egr membrana górna nie trzyma wywala mi błąd i tak jak powyżej napisaliście teraz jasno oba wężyki zaślepię, lecz jak by ktoś mógł dopisać gdzie można całkiem wyłączyć EGR-a w wagu Dziękuje
-
no dobrze, czyli ten 1 mogę nawet przy samym zaworze zaślepić koło silnika, a ten 2 odpiąć i nic z nim nie robić robią na allegro widziałem ze można tu podpiąć http://www.aditech.net.pl/zdjecia/FLANSZA_DSC_3877.jpg
-
Witam, panowie chodzi mi dokładnie o jak na tym zdjęciu zaznaczam czy mam zaślepić również te wężyki ?? 1/2 przy tych zaworach podciśnieniowych czy nie trzeba z nimi nic robić tylko odpiąć te wężyki ?