Skocz do zawartości
blazejzet

więcej mocy w 2,5tdi V6

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki ;d

 

---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:39 ----------

 

ale niestety link nie dziala ;<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale niestety link nie dziala ;<

 

hahahaa :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem 2,5 TDI 150 ale w A6-tce avant z 2000r z przebiegiem 250tyś. Kolego wywaliłem kata, wrzuciłem wkładke KN, zmieniłem wtryski od 180-tki i pompe wtryskową regenerowałem bo mi padła. Wynik:

zzz.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem 2,5 TDI 150 ale w A6-tce avant z 2000r z przebiegiem 250tyś. Kolego wywaliłem kata, wrzuciłem wkładke KN, zmieniłem wtryski od 180-tki i pompe wtryskową regenerowałem bo mi padła. Wynik:

 

podliczając koszty to nie mało bo jakieś pare tysięcy dla 40 KM jak dla mnie nie warto ale każdy lubi co innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa:2500 regeneracja

Wtryski, wymiana moich na nowe od 180-tki: dopłata 1500zł

Wkładka KN: 200zł

Usunięcie kata: 0,00

Program: 1000zł

Szczerze nie warto!!! Niby jechała, ale lepiej poczekać troche pozbierać więcej kasy i kupić 2,7TDI albo 3,0TDI

2,5 TDI to kiepski motor, ale za późno się o tym dowiedziałem, zresztą kolega miał BMW 330d 204Ps i ruchał mnie jak chciał. Nie rozumie jak Audi pozwoliło sobie na taki błąd jak silnik 2,5 V6 24V TDI. Porażka, nie polecam nikomu. Niesamowite koszty i mała frajda z jazy a miał byc oszczędny, szybki diesel!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe OT :) Fakt.. 2.5 TDI V6 są niesamowicie awaryjne i ogólnie niewypały :) Ale silnik 2.5 TDI R5 jest JAK NAJBARDZIEj udanym silnikiem ;) Kręcą z niego bez problemu 250-300KM :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2,5 TDI R5 140Ps jest świetnym silnikiem, ale żeby obecnie znaleść A6-tke zadbaną z małym przebiegiem graniczy z cudem. Produkowana była do 97r, więc nie sądze żeby obecnie kupić coś poniżej 300tyś. Oczywiście na otomoto i allegro wiele jest takich zadbanych, perfekcyjnych, bezwypadkowych itd. Ale sami zapewne wiecie jakich uczciwych handlarzy mamy w kraju!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R5 jest jeszcze w Volvo (2.5TDI 140KM) i VW T4 (88,102,151KM) ;) Mój brat kupił sobie na wiosne taką A6 C4 2.5 140KM/6 Biegów ale trzeba było pofatygować się kawałek za Berlin ;) W Polsce to albo cena kosmos ( czasem droższe niż C5 2.5 TDI 150KM ) albo padaczki totalne.. Wyposażona jest bardzo fajnie jak dla mnie, 4x el szyby blokadą na tył, 4x grzane dupy ( nie mylę się bo działają :D ), skórka czarna, podświetlane słoneczniki, climatronic, komputer pokładowy z ogranicznikiem prędkośći :P, tempomat, św. przeciwmgłowe w lampach przednich, abs i to chyba wsio z tego co pamiętam. P.S. Duży przebieg to nic strasznego jeśli auto było dobrze traktowane ;) Wole mieć realny przebieg niż kupioną nową kierownice, gałke biegów, zreperowny fotel kierowcy,kręcony licznik i wmawiac sobie że wyrwałem rarytas bo 200tyś km. nie ma ;) Pozdrawiam

Edytowane przez MichalB3TD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się duży przebieg nie koniecznie oznacza kłopoty. Ale wtryski pompa wtryskowa, turbina nie są wieczne i takie auto z przebiegiem powyżej 300-400 i dużo więcej raczej bezawaryjne nie będzie. Pozatym podkręcanie takiego auta, wiąże się z większym ryzykiem awarii osprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest coś robione "z głową" to nic złego się nie stanie ;) Fakt.. Rozrząd mógł by być na łańcuszku a jest na pasku.. :P I to jest ten mały kłopot do wiekszych mocy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mimo wszystko silnik AEL 2.5tdi r5 (audi/ volvo) o którym mowa jest tani w modyfikacjach i można na nim kręcić naprawdę duże przebiegi...

No a jeżeli chodzi o koszty wzmocnienia to nie są kosmiczne;) można do niego włożyć końcówki 216tki albo 230tki bo seryjnie siedzą 210tki + pomyśleć o lepszej turbinie:) A nawet same 216tki + remap dają ładne wyniki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2.5TDI R5 w T4 (seria 102KM) 211KM

 

Zacnie jak na starą "landarę" pewnie z nie małym przebiegiem bo w końcu T4 do kościoła nikt nie jeździ;)

A i wrażenie bezcenne jak auto o aerodynamice kiosku ruchu rozgania na drodze przeciętnego awx'a po remapie :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie mogę założyć nowego tematu, więc napiszę w tym:

Mam paska z 2000 roku, wymieniłem w nim: Wałki rozrządu na KOLBENSMITD, popychacze dźwigienki i podkładki INA.

Wszystkie możliwe rolki oraz rozrząd RUVILE

 

Wszystko chodzi bardzo dobrze jednak drażni mnie turbo dziura, mianowicie cała impreza zaczyna się od około 3k RPM.

 

Tutaj powstaje pytanie: Jak zrobić by spalanie było dalej w granicach 6,5L na 100km. i żeby samochód miał lepsze przyśpieszenie?

Myślałem o chip tuningu ale z tego co wiem, takie operacje kończą się czasami brzydkimi przypadkami uszkodzenia silnika czego chce uniknąć.

Myślałem o 190PS i 400-440Nm.

Edytowane przez Kleryk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedź zrób program i będziesz zadowolony i nie ma co więcej ruszać w tym silniku..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tutaj powstaje pytanie: Jak zrobić by spalanie było dalej w granicach 6,5L na 100km. i żeby samochód miał lepsze przyśpieszenie?

 

Jedynie obniżenie masy da taki skutek ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Schudłem 4kg, więcej nie trzeba ;)

Czyli czips ze strony 44Tuning da radę?

Jakie parametry będą najbardziej bezpieczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie parametry będą najbardziej bezpieczne?

 

Seryjne.. :P:)

 

Ale jak pojedziesz do dobrego tunera to na pewno zrobi taki program, żeby nie zabić Ci silnika a dać dużo frajdy z jazdy..

 

A skąd jesteś..?? to będzie wiadomo do którego tunera masz najbliżej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczecin, okolice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności