the.wolf Zgłoś #21 Napisano 28 Sierpnia 2010 http://www.bazatlumikow.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XFateX Zgłoś #22 Napisano 2 Września 2010 dzieki ;d ---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:39 ---------- ale niestety link nie dziala ;< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #23 Napisano 2 Września 2010 ale niestety link nie dziala ;< hahahaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #24 Napisano 23 Września 2010 Miałem 2,5 TDI 150 ale w A6-tce avant z 2000r z przebiegiem 250tyś. Kolego wywaliłem kata, wrzuciłem wkładke KN, zmieniłem wtryski od 180-tki i pompe wtryskową regenerowałem bo mi padła. Wynik: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #25 Napisano 24 Września 2010 Miałem 2,5 TDI 150 ale w A6-tce avant z 2000r z przebiegiem 250tyś. Kolego wywaliłem kata, wrzuciłem wkładke KN, zmieniłem wtryski od 180-tki i pompe wtryskową regenerowałem bo mi padła. Wynik: podliczając koszty to nie mało bo jakieś pare tysięcy dla 40 KM jak dla mnie nie warto ale każdy lubi co innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #26 Napisano 24 Września 2010 Pompa:2500 regeneracja Wtryski, wymiana moich na nowe od 180-tki: dopłata 1500zł Wkładka KN: 200zł Usunięcie kata: 0,00 Program: 1000zł Szczerze nie warto!!! Niby jechała, ale lepiej poczekać troche pozbierać więcej kasy i kupić 2,7TDI albo 3,0TDI 2,5 TDI to kiepski motor, ale za późno się o tym dowiedziałem, zresztą kolega miał BMW 330d 204Ps i ruchał mnie jak chciał. Nie rozumie jak Audi pozwoliło sobie na taki błąd jak silnik 2,5 V6 24V TDI. Porażka, nie polecam nikomu. Niesamowite koszty i mała frajda z jazy a miał byc oszczędny, szybki diesel!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #27 Napisano 25 Września 2010 Małe OT Fakt.. 2.5 TDI V6 są niesamowicie awaryjne i ogólnie niewypały Ale silnik 2.5 TDI R5 jest JAK NAJBARDZIEj udanym silnikiem Kręcą z niego bez problemu 250-300KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #28 Napisano 25 Września 2010 2,5 TDI R5 140Ps jest świetnym silnikiem, ale żeby obecnie znaleść A6-tke zadbaną z małym przebiegiem graniczy z cudem. Produkowana była do 97r, więc nie sądze żeby obecnie kupić coś poniżej 300tyś. Oczywiście na otomoto i allegro wiele jest takich zadbanych, perfekcyjnych, bezwypadkowych itd. Ale sami zapewne wiecie jakich uczciwych handlarzy mamy w kraju!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #29 Napisano 25 Września 2010 (edytowane) R5 jest jeszcze w Volvo (2.5TDI 140KM) i VW T4 (88,102,151KM) Mój brat kupił sobie na wiosne taką A6 C4 2.5 140KM/6 Biegów ale trzeba było pofatygować się kawałek za Berlin W Polsce to albo cena kosmos ( czasem droższe niż C5 2.5 TDI 150KM ) albo padaczki totalne.. Wyposażona jest bardzo fajnie jak dla mnie, 4x el szyby blokadą na tył, 4x grzane dupy ( nie mylę się bo działają ), skórka czarna, podświetlane słoneczniki, climatronic, komputer pokładowy z ogranicznikiem prędkośći , tempomat, św. przeciwmgłowe w lampach przednich, abs i to chyba wsio z tego co pamiętam. P.S. Duży przebieg to nic strasznego jeśli auto było dobrze traktowane Wole mieć realny przebieg niż kupioną nową kierownice, gałke biegów, zreperowny fotel kierowcy,kręcony licznik i wmawiac sobie że wyrwałem rarytas bo 200tyś km. nie ma Pozdrawiam Edytowane 25 Września 2010 przez MichalB3TD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #30 Napisano 26 Września 2010 Zgadzam się duży przebieg nie koniecznie oznacza kłopoty. Ale wtryski pompa wtryskowa, turbina nie są wieczne i takie auto z przebiegiem powyżej 300-400 i dużo więcej raczej bezawaryjne nie będzie. Pozatym podkręcanie takiego auta, wiąże się z większym ryzykiem awarii osprzętu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #31 Napisano 26 Września 2010 Jeśli jest coś robione "z głową" to nic złego się nie stanie Fakt.. Rozrząd mógł by być na łańcuszku a jest na pasku.. I to jest ten mały kłopot do wiekszych mocy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #32 Napisano 28 Września 2010 Ale mimo wszystko silnik AEL 2.5tdi r5 (audi/ volvo) o którym mowa jest tani w modyfikacjach i można na nim kręcić naprawdę duże przebiegi... No a jeżeli chodzi o koszty wzmocnienia to nie są kosmiczne;) można do niego włożyć końcówki 216tki albo 230tki bo seryjnie siedzą 210tki + pomyśleć o lepszej turbinie:) A nawet same 216tki + remap dają ładne wyniki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #33 Napisano 28 Września 2010 2.5TDI R5 w T4 (seria 102KM) 211KM http://www.tune-up.pl/vw-t4-1998r-p-1111.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #34 Napisano 28 Września 2010 2.5TDI R5 w T4 (seria 102KM) 211KM Zacnie jak na starą "landarę" pewnie z nie małym przebiegiem bo w końcu T4 do kościoła nikt nie jeździ;) A i wrażenie bezcenne jak auto o aerodynamice kiosku ruchu rozgania na drodze przeciętnego awx'a po remapie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleryk Zgłoś #35 Napisano 21 Grudnia 2010 (edytowane) Witam. Nie mogę założyć nowego tematu, więc napiszę w tym: Mam paska z 2000 roku, wymieniłem w nim: Wałki rozrządu na KOLBENSMITD, popychacze dźwigienki i podkładki INA. Wszystkie możliwe rolki oraz rozrząd RUVILE Wszystko chodzi bardzo dobrze jednak drażni mnie turbo dziura, mianowicie cała impreza zaczyna się od około 3k RPM. Tutaj powstaje pytanie: Jak zrobić by spalanie było dalej w granicach 6,5L na 100km. i żeby samochód miał lepsze przyśpieszenie? Myślałem o chip tuningu ale z tego co wiem, takie operacje kończą się czasami brzydkimi przypadkami uszkodzenia silnika czego chce uniknąć. Myślałem o 190PS i 400-440Nm. Edytowane 21 Grudnia 2010 przez Kleryk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #36 Napisano 21 Grudnia 2010 jedź zrób program i będziesz zadowolony i nie ma co więcej ruszać w tym silniku.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #37 Napisano 21 Grudnia 2010 Tutaj powstaje pytanie: Jak zrobić by spalanie było dalej w granicach 6,5L na 100km. i żeby samochód miał lepsze przyśpieszenie? Jedynie obniżenie masy da taki skutek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleryk Zgłoś #38 Napisano 21 Grudnia 2010 Schudłem 4kg, więcej nie trzeba Czyli czips ze strony 44Tuning da radę? Jakie parametry będą najbardziej bezpieczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #39 Napisano 21 Grudnia 2010 Jakie parametry będą najbardziej bezpieczne? Seryjne.. Ale jak pojedziesz do dobrego tunera to na pewno zrobi taki program, żeby nie zabić Ci silnika a dać dużo frajdy z jazdy.. A skąd jesteś..?? to będzie wiadomo do którego tunera masz najbliżej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleryk Zgłoś #40 Napisano 21 Grudnia 2010 Szczecin, okolice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach