falla_x Zgłoś #101 Napisano 12 Lutego 2016 wiesz kwestia jest taka że jak nawalili na ten przegub sporo smaru to może chwilę było cicho potem smar się rozprysnął i zaczęło terkotać może jak włożyli drugi raz to samo badziewie objawia się jakaś wada partii tych przegubów ? bo przecież lepszego mi nie włożyli skoro raz nie powiedział co wkłąda dwa nawet nie pokazał pudełka lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciuqu Zgłoś #102 Napisano 12 Lutego 2016 Witam A może w ogóle nie wymienili tylko napchali smaru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #103 Napisano 12 Lutego 2016 bo przecież lepszego mi nie włożyli skoro raz nie powiedział co wkłąda dwa nawet nie pokazał pudełka Tym bardziej mi się wydaje, że przesmarował stary... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #104 Napisano 13 Lutego 2016 ......terkotało przy skręcie w lewo wymienili mi prawy... a dlaczego nie wymienili lewego? jeśli terkocze przy skręcie w lewo to wymienia się lewy, jeśli przy skręcie w prawo to prawy ale przecież mechanicy o tym doskonale wiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #105 Napisano 13 Lutego 2016 no właśnie wszyscy mówią inaczej że jak skręcam w lewo to słyszeć powinno się prawy i na odwrót , a dziś znalazłem super miejsce na testy i co się okazało na max skręconych kołach ani w lewo ani w prawo , nie terkocze tylko na łukach i to jak mocniej wciskam pedał gazu , odgłos kulowy jak by kule tarły o metal , i skręcając w lewo słyszę o dziwo lewą stronę , i teraz już zgłupiałem łożysko ?przegub zewnętrzny? czy wewnętrzny z lewej strony co to może być , mechanik wymienił prawą Stronę masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #106 Napisano 13 Lutego 2016 a dlaczego nie wymienili lewego? jeśli terkocze przy skręcie w lewo to wymienia się lewy, jeśli przy skręcie w prawo to prawy ale przecież mechanicy o tym doskonale wiedzą. Nie ma na to reguły akurat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #107 Napisano 14 Lutego 2016 w passatach klekocze przegub po tej samej stronie w którą skręcasz. Dodatkowo jeśli klekocze przy łagodnym skręcie - szykuj się na wymianę półosi z przegubem wew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #108 Napisano 14 Lutego 2016 w passatach klekocze przegub po tej samej stronie w którą skręcasz.Dodatkowo jeśli klekocze przy łagodnym skręcie - szykuj się na wymianę półosi z przegubem wew. to nie jest jakieś klekotanie tylko odgłos jak by łożysko nie miało smarowania taki metaliczny odgłos jak by kule szorowaly na sucho z lekkim terkotaniem , słyszalne tylko na łukach i przy dodawaniu gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kml_84 Zgłoś #109 Napisano 14 Lutego 2016 słyszalne tylko na łukach i przy dodawaniu gazu Piotrek mam to samo u siebie przy skręcie tylko w lewo na łukach. Przy pełnym skręcie nie dzieje się nic. . Lewy przegub wymieniałem jak terkotało w prawo ( jakieś 1,5 roku temu) i pomogło. Więc teraz zamierzam wymienić prawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #110 Napisano 14 Lutego 2016 Piotrek mam to samo u siebie przy skręcie tylko w lewo na łukach. Przy pełnym skręcie nie dzieje się nic. . Lewy przegub wymieniałem jak terkotało w prawo ( jakieś 1,5 roku temu) i pomogło. Więc teraz zamierzam wymienić prawy. tylko ze u siebie słyszę to właśnie z lewej strony skręcając w lewo prawy zewnętrzny wymieniony parę dni temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kml_84 Zgłoś #111 Napisano 14 Lutego 2016 Wychodzi że tym razem nie przegub, więc co? Mam możliwość założenia całych półosi z W8 manual ale wątpię żeby pasowały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #112 Napisano 14 Lutego 2016 tylko ze u siebie słyszę to właśnie z lewej strony skręcając w lewo prawy zewnętrzny wymieniony parę dni temu Ja bym na Twoim miejscu wymienił też lewy, wiadomo koszty ale nie trzeba od razu zakładać lobro/spidan (chociaż ja bym wymienił na taki). Przynajmniej będziesz wiedział na czym stoisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #113 Napisano 14 Lutego 2016 tak bym zrobił ale nikt nie wie czy to przegub czy łożysko , bo na max skręconych kołach jest cisza a wymienić przegub i łożysko podwyższa bez sensu koszta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #114 Napisano 15 Lutego 2016 Wymieniaj lewy przegub i zobaczysz, że będzie ok. Tak ma być w początkowej fazie zużycia przegubu zewnętrznego, że nie słychać przy pełnym skręcie a tak gdzieś w połowie i dodaniu gazu, to przeciążenie a kulki już nie pasują w łożyskowaniu. Pojeździj jeszcze z pół roku a będziesz też słyszał to przy pełnym skręcie. U mnie też tak było w zeszłym roku, przy skręcie w lewo, kupiłem ruville cały komplet za 81 zł i jest ok. Od pewnego czasu już tak mi się dzieje z prawym przegubem, kupiłem też ruville cały komplet za 85 zł ale jakoś nie chce mi się teraz wymieniać bo trochę zimno jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach