Skocz do zawartości
lysy

Przeguby wymienione, a po jakimś czasie znowu przy skręcie stuka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Mam Problem z prawym przegubem zewnętrznym.

Jakiś czas temu poprostu mi zeskoczył z zabezpieczenia, na mocnym skręcie przy ruszaniu.

Kupiłem nowy został on założony ale po pewnym czasie zaczął mi strzelać na zakręcie tak jakby już sie skończył.

A więc poszedł do wymiany , pomyślałem wada fabryczna.Został założony nowiutki niemiecki i znowu po 3-4 miesiącach sprawa sie powtarza, strzela na skręcie w prawo.

Pomóżcie mi czego to może być wina bo przegub wykluczam, nie wierze żeby dwa pod rząd były wadliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem kiedyś dwa u kolegi na nowe "spidana" i jeden od początku stukał na maksymalnym skręcie wymieniliśmy go w sklepie na inny nowy i było dalej to samo dla mnie jedynym wytłumaczeniem było że coś jest z drązkami i w jedną strone ma większy skręt ale tego nie sprawdzaliśmy miał jechać na zbierzność ale do tej pory mu brakło czasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mam dosyć dziwną przypadłość. Zmieniałem oba przeguby na GKN LOBRO (rzekomo dobra firma) gdyż mój jeden już lekko stukał przy wyższych prędkościach i skręcie pod obciążeniem (np przyspieszanie pod górkę po łuku) a na drugim miałem rozdartą osłonę. Pomyślałem, że pewnie czas nowych przegubów nadszedł i wymieniłem.

I tu niespodzianka! Po wymianie stuka przy pełnym skręcie w obie strony, czego wcześniej nie było.

Przeguby założyłem nowe oczywiście.

Podkładkę i tulejkę właściwie włożyłem.

Więc czemu stuka? Co może być nie tak? Czy popełniłem jakiś błąd przy montażu?

Bedę wdzięczny za radę, bo zupełnie zgłupiałem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj troche powinno sie ułożyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No gorzej jak nic się nie ułoży, nie wiem ale chyba tak nie powinno być.

Może ta tulejka z podkładką źle się ułożyły i nie dociskają przegubu właściwie - ale to jest raczej niemożliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam wypowiedź lookasa ze tutaj cos nie gra.u mnie wymienili oba przeguby i nic nie strzelało.wszystko cacy.jedź do tego majstra i niech poprawia co spierniczył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale kolega sam wymieniał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze powiem wam ze to lobro troche przereklamowane jest chyba...

u mnie wymieniane były dokładnie rok i 4 miesiące temu oba.dzis juz oba stukają a nie butuje mu na zakrętach;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurcze powiem wam ze to lobro troche przereklamowane jest chyba...

u mnie wymieniane były dokładnie rok i 4 miesiące temu oba.dzis juz oba stukają a nie butuje mu na zakrętach;/

 

A jestes pewien ze tym razem to tez z przegubow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście ze tak

juz dobrze znam ten dźwięk i wkurza mnie to cholerstwo;/

nawet ostatnio sprawdziłem skręcając koła na max w lewo i kita a tu stukanie...no i dzieki wielkie.raptem rok jazdy z kawałkiem i doopa

jedynym usprawiedliwieniem moze być to ze raz osłona mi się nieco zniszczyła ale zdązyłem wymienic zanim syfu naleciało.

jednak nie tłumaczy to faktu ze z drugiej strony tez juz powoli stuka.póki co słychać to bardzo delikatnie przy max skręcie i cięzkiej nodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurcze powiem wam ze to lobro troche przereklamowane jest chyba...

no może i przereklamowane, ale chyba nie są tak złe aby nowe stukały. Nie wiem ściągnąć jeszcze raz i popatrzyć do środka? Ale czy można zobaczyć jakieś nieprawidłowości? Może nie jest na swoim miejscu, ale to też raczej nie możliwe, bo ABS działa, no i w końcu śruba ustala pozycję przegubu.... Heh, jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tommm

mam podobny problem, wymienilem juz przegub trzy razy (lewy i stuka przy skrecie w lewo) i znowu slysze, ze zaczyna stukac, zna ktos odpowiedz na pytanie dlaczego tak sie dzieje, bo nie wierze, ze za kazdym razem kupuje wadliwy przegub, z drugiej strony mam tej samej firmy i nic sie nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnosnie przegubu, tryka mi z prawej strony ale obojetnie w ktora strone skrecam, wiec wnioskuje ze tamte musze wymienic, ale pytanie mam jeszcze jedno czy ta czesc w aucie z anglii rozni sie od europejskich ??? pilnie potrzebuje odpowiedzi, zebym wiedizal co kupowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie ma różnicy czy anglik czy europejczyk jeśli chodzi o przegub. Musisz tylko dobrac odpowiedni.

P.S. Toś odgrzebał temat, ale wielki + dla Ciebie, że pomimo krótkiego stażu użyłeś szukajki, a nie zakładałeś nowego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz wiem ze to ten sam element, jutro jade wymieniac :) dzieki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj wymienilem 2 przeguby zewnetrze na nowe, przyszedl czas na jazde testowa, skret kierownicy ruszam a tu stuki jakby przegub byl walniety. Co to stuka...???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć ;)

mi też coś stuka, ale tylko jak wjadę na rondo lub na zakręcie dodam gazu,

miałem się zabierać za wymianę lewego przegubu ale może to tyrkocze coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Dzisiaj wymienilem 2 przeguby zewnetrze na nowe, przyszedl czas na jazde testowa, skret kierownicy ruszam a tu stuki jakby przegub byl walniety. Co to stuka...???
i ja mam ten problem ale wiem juz gdzie proponuje ci zrobic to samo by znalezc co to jest potrzebujesz dziewczyny :) ktora bedzie ruszac kiera lewo prawo a tuy wlaz pod auto i szukaj musisz chwytac z poszczegulne elementy zawieszenia i szukac moze uda ci sie wyczuc reka przeskok jak mi sie udalo :) u mnie jest to tak zwane jablko przy przekladni kierowniczej ktore stuka tez w czasie jazdy i jak hamujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to "jabłko" przy przekładniach powinno stukac i w lewo i w prawo?

bo mi cos chrupie tylko w lewo :/

na postoju jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to "jabłko" przy przekładniach powinno stukac i w lewo i w prawo?

bo mi cos chrupie tylko w lewo :/

na postoju jest OK

umnie stuka a jak chrupie to co innego napewno jest to zawieszenie wez kolege niech siadzie za kierownica i kreci a ty szukaj sluchaj pogladaj zawieszenie moze zobaczysz jakas gume galki peknieta tuleje uszkodzona tak na odleglosc napewno nie moge ci pomuc bardziej jak nic nie znajdziesz wez strzykawke z igla i do galek wstrzyknij troszke oleju moze pracuja na sucho i chrupia jak napisales

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności