Popej Zgłoś #41 Napisano 22 Grudnia 2008 Witam wszystkich Mam Problem z prawym przegubem zewnętrznym. Jakiś czas temu poprostu mi zeskoczył z zabezpieczenia, na mocnym skręcie przy ruszaniu. Kupiłem nowy został on założony ale po pewnym czasie zaczął mi strzelać na zakręcie tak jakby już sie skończył. A więc poszedł do wymiany , pomyślałem wada fabryczna.Został założony nowiutki niemiecki i znowu po 3-4 miesiącach sprawa sie powtarza, strzela na skręcie w prawo. Pomóżcie mi czego to może być wina bo przegub wykluczam, nie wierze żeby dwa pod rząd były wadliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #42 Napisano 22 Grudnia 2008 wymieniłem kiedyś dwa u kolegi na nowe "spidana" i jeden od początku stukał na maksymalnym skręcie wymieniliśmy go w sklepie na inny nowy i było dalej to samo dla mnie jedynym wytłumaczeniem było że coś jest z drązkami i w jedną strone ma większy skręt ale tego nie sprawdzaliśmy miał jechać na zbierzność ale do tej pory mu brakło czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lookas76 Zgłoś #43 Napisano 18 Lipca 2009 Witajcie, Mam dosyć dziwną przypadłość. Zmieniałem oba przeguby na GKN LOBRO (rzekomo dobra firma) gdyż mój jeden już lekko stukał przy wyższych prędkościach i skręcie pod obciążeniem (np przyspieszanie pod górkę po łuku) a na drugim miałem rozdartą osłonę. Pomyślałem, że pewnie czas nowych przegubów nadszedł i wymieniłem. I tu niespodzianka! Po wymianie stuka przy pełnym skręcie w obie strony, czego wcześniej nie było. Przeguby założyłem nowe oczywiście. Podkładkę i tulejkę właściwie włożyłem. Więc czemu stuka? Co może być nie tak? Czy popełniłem jakiś błąd przy montażu? Bedę wdzięczny za radę, bo zupełnie zgłupiałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Minio23 Zgłoś #44 Napisano 19 Lipca 2009 Pojeździj troche powinno sie ułożyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lookas76 Zgłoś #45 Napisano 19 Lipca 2009 No gorzej jak nic się nie ułoży, nie wiem ale chyba tak nie powinno być. Może ta tulejka z podkładką źle się ułożyły i nie dociskają przegubu właściwie - ale to jest raczej niemożliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #46 Napisano 19 Lipca 2009 potwierdzam wypowiedź lookasa ze tutaj cos nie gra.u mnie wymienili oba przeguby i nic nie strzelało.wszystko cacy.jedź do tego majstra i niech poprawia co spierniczył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #47 Napisano 19 Lipca 2009 ale kolega sam wymieniał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #48 Napisano 19 Lipca 2009 kurcze powiem wam ze to lobro troche przereklamowane jest chyba... u mnie wymieniane były dokładnie rok i 4 miesiące temu oba.dzis juz oba stukają a nie butuje mu na zakrętach;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ninja Zgłoś #49 Napisano 19 Lipca 2009 kurcze powiem wam ze to lobro troche przereklamowane jest chyba...u mnie wymieniane były dokładnie rok i 4 miesiące temu oba.dzis juz oba stukają a nie butuje mu na zakrętach;/ A jestes pewien ze tym razem to tez z przegubow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #50 Napisano 19 Lipca 2009 oczywiście ze tak juz dobrze znam ten dźwięk i wkurza mnie to cholerstwo;/ nawet ostatnio sprawdziłem skręcając koła na max w lewo i kita a tu stukanie...no i dzieki wielkie.raptem rok jazdy z kawałkiem i doopa jedynym usprawiedliwieniem moze być to ze raz osłona mi się nieco zniszczyła ale zdązyłem wymienic zanim syfu naleciało. jednak nie tłumaczy to faktu ze z drugiej strony tez juz powoli stuka.póki co słychać to bardzo delikatnie przy max skręcie i cięzkiej nodze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lookas76 Zgłoś #51 Napisano 19 Lipca 2009 kurcze powiem wam ze to lobro troche przereklamowane jest chyba... no może i przereklamowane, ale chyba nie są tak złe aby nowe stukały. Nie wiem ściągnąć jeszcze raz i popatrzyć do środka? Ale czy można zobaczyć jakieś nieprawidłowości? Może nie jest na swoim miejscu, ale to też raczej nie możliwe, bo ABS działa, no i w końcu śruba ustala pozycję przegubu.... Heh, jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tommm Zgłoś #52 Napisano 23 Lipca 2009 mam podobny problem, wymienilem juz przegub trzy razy (lewy i stuka przy skrecie w lewo) i znowu slysze, ze zaczyna stukac, zna ktos odpowiedz na pytanie dlaczego tak sie dzieje, bo nie wierze, ze za kazdym razem kupuje wadliwy przegub, z drugiej strony mam tej samej firmy i nic sie nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #53 Napisano 3 Lutego 2010 Witam, mam pytanie odnosnie przegubu, tryka mi z prawej strony ale obojetnie w ktora strone skrecam, wiec wnioskuje ze tamte musze wymienic, ale pytanie mam jeszcze jedno czy ta czesc w aucie z anglii rozni sie od europejskich ??? pilnie potrzebuje odpowiedzi, zebym wiedizal co kupowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #54 Napisano 3 Lutego 2010 Według mnie nie ma różnicy czy anglik czy europejczyk jeśli chodzi o przegub. Musisz tylko dobrac odpowiedni. P.S. Toś odgrzebał temat, ale wielki + dla Ciebie, że pomimo krótkiego stażu użyłeś szukajki, a nie zakładałeś nowego tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #55 Napisano 3 Lutego 2010 juz wiem ze to ten sam element, jutro jade wymieniac dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #56 Napisano 14 Kwietnia 2010 Witam. Dzisiaj wymienilem 2 przeguby zewnetrze na nowe, przyszedl czas na jazde testowa, skret kierownicy ruszam a tu stuki jakby przegub byl walniety. Co to stuka...??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #57 Napisano 14 Kwietnia 2010 cześć mi też coś stuka, ale tylko jak wjadę na rondo lub na zakręcie dodam gazu, miałem się zabierać za wymianę lewego przegubu ale może to tyrkocze coś innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #58 Napisano 14 Kwietnia 2010 Witam. Dzisiaj wymienilem 2 przeguby zewnetrze na nowe, przyszedl czas na jazde testowa, skret kierownicy ruszam a tu stuki jakby przegub byl walniety. Co to stuka...??? i ja mam ten problem ale wiem juz gdzie proponuje ci zrobic to samo by znalezc co to jest potrzebujesz dziewczyny ktora bedzie ruszac kiera lewo prawo a tuy wlaz pod auto i szukaj musisz chwytac z poszczegulne elementy zawieszenia i szukac moze uda ci sie wyczuc reka przeskok jak mi sie udalo u mnie jest to tak zwane jablko przy przekladni kierowniczej ktore stuka tez w czasie jazdy i jak hamujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #59 Napisano 14 Kwietnia 2010 a to "jabłko" przy przekładniach powinno stukac i w lewo i w prawo? bo mi cos chrupie tylko w lewo na postoju jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #60 Napisano 14 Kwietnia 2010 a to "jabłko" przy przekładniach powinno stukac i w lewo i w prawo? bo mi cos chrupie tylko w lewo na postoju jest OK umnie stuka a jak chrupie to co innego napewno jest to zawieszenie wez kolege niech siadzie za kierownica i kreci a ty szukaj sluchaj pogladaj zawieszenie moze zobaczysz jakas gume galki peknieta tuleje uszkodzona tak na odleglosc napewno nie moge ci pomuc bardziej jak nic nie znajdziesz wez strzykawke z igla i do galek wstrzyknij troszke oleju moze pracuja na sucho i chrupia jak napisales Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach