Skocz do zawartości

ciuqu

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ciuqu

  • Urodziny 01.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wysoka

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam A może w ogóle nie wymienili tylko napchali smaru?
  2. Włóż nową rurkę do gorącej wody powiedzmy 60 st, jak się nagrzeje wciśniesz bez problemu.
  3. Sprawdź czy gruszka zamyka przepustnice przy normalnym gaszeniu auta z kluczyka, przez zamknięcie klapy ręcznie dusisz silnik a nie gasisz. Klapa służy do zamykania dopływu powietrza aby zgaszony brakiem paliwa silnik nie sprężał powietrza i nie powodował przez to drgań.
  4. Jak tylne koła kręcą się lekko to daj im jeszcze czas na dotarcie.
  5. Jak mocno się grzeją? przy normalnej jeździe bez ekstremalnych hamowań tarcze nie powinny być gorące. Przednie tarcze grzeją się mocniej ale też są lepiej chłodzone. Jeżeli tylne tarcze masz gorące a przednie tylko ciepłe to zaczął bym od sprawdzenia zacisku, w tym modelu tłoczki z tyłu lubią się zacinać a to dalej skutkuje rozwaleniem silniczka EPB i wydatkiem 700pln + wymiana x 2 koła.
  6. Witam Też leje mobila i 420kkm może 520 i dalej jeździ, silniczek pracuje cicho i schludnie, kiedyś zalałem polecanego Motula ale jakość żadnych korzyści nie odczułem, minimalnie ciszej pracował ale to może tylko efekt świeżego oleju i odpowiedniego poziomu.
  7. Przy białym dymie stawiał bym na spalany glikol, sprawdź czy nie ubywa Ci płynu, przy takim remoncie powinieneś mieć gwarancję, więc niech mechanik poprawi to co zepsuł a jak nie to omijaj go szerokim łukiem.
  8. Witam w klubie wyjących pomp, moja wyje z powodu piany w zbiorniczku wyrównawczym powstającej z przyczyn nieznanych, zalałem ponad stan i tak jeżdżę 3 lata i cisza. Wg etki pompa 8D0145156T lub TX jest do AVB AWX AVF BGW BHW czyli do wszystkiego.
  9. Witam Na początek proponuję zdjąć wężyk z gruszki klapy gaszącej i sprawdź jak gaśnie bo może się okazać że to co zdjąłeś będziesz zakładał z powrotem, chociaż w 2001 nie powinno wywalać błędów (2004 już tak) dla pewności możesz sprawdzić zatykając wężyk podciśnienia np, śrubką. Pojeździj trochę i zobacz wrażenia czy na pewno warto. Dodatkowo brak widocznego EGR'u może zaciekawić upierdliwego diagnostę. Żeby zdjąć egr odkręcasz mocowanie plastikowej rury dolotowej po przeciwnej stronie silnika (tam gdzie wystaje wysięgnik do przykręcania osłony) następnie luzujesz opaski na kolanku i odsuwając ową rurę trochę do tyłu zdejmujesz kolanko z rury i egr. Potem odkręcasz 2 śruby imbusowe od dołu od rurki dolotu spalin następnie 3 śruby imbusowe EGR i gotowe, demontujesz rurkę spalin, zaślepiasz kolektor wydechowy, zakładasz owe ustrojstwo i EURO 3 poszło w las.
  10. Założyłem ten temat z powodu pojawiającego się błędu 01192 - Torque Converter Lock-Up Clutch: Mechanical Malfunction. Na stronie ross-tech'a znalazłem zapis: When found in 4-Speed Automatic Transmission (01M), check Measuring Value Block (MVB) 007. Szkoda że nie napisali co można z tego wywnioskować. Czy ktoś z was wie co można z tego wyczytać? http://vaglog.rtnet.pl/ciuqu_140641.html Dodatkowo w grupie 006 w bloku 1 jest jakiś odczyt temperatury który wynosi zazwyczaj -1'C i waha się w okolicy 0'C -2'C?
  11. Przede wszystkim do sprawdzenia kąt synchronizacji (rozrząd) i szczelność dolotu, potem można dopiero szukać dalej.
  12. O ile mnie pamięć nie myli to tam nie ma korka spustowego, jest korek do ustalania poziomu, poziom sprawdzasz przy odpalonym silniku i temperaturze oleju 40'C, jak odkręciłeś przy zgaszonym to się wylało.
  13. Ten przewód powinien być dokręcony do śruby karoserii za klamką maski, zdejmij plastik progu i zobacz, chyba że to jeszcze jakiś inny przewód.
  14. Zalej grubo ponad stan tak aby piana zdążyła się odstać. Będzie się trochę wylewać przez odpowietrznik ale bynajmniej nie będziesz ludzi straszył na skrzyżowaniach.
  15. Filterek jest na swoim miejscu. Dodatkowo przedmuchałem go sprężonym powietrzem na wypadek gdyby był zasyfiony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności