slawciol Zgłoś #61 Napisano 3 Sierpnia 2011 Tak, gumy na sankach mocujące stabilizator Zaciski mają nowe prowadnice i 0 luzu... Amory też są nowe, na starych było to samo. Stawiam piwko dla osoby która trafi co to trzeszczy IC może masz luźny, a akumulator? nie poluzował się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #62 Napisano 6 Sierpnia 2011 Panowie mam szybkie pytanko czy jest różnica w poduszkach amortyzatorów w B3 a w B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #63 Napisano 6 Sierpnia 2011 Jest różnica w B3 do 1992 roku a B4. B3 od 1992 = B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #64 Napisano 6 Sierpnia 2011 Dzięki Tomek dzwoniłem już do sklepu i sprawdziłem bo miałem dzisiaj po południu wreszcie zmienić zawias z przodu,ale się okazało że nic z tego nie wyjdzie a gwint mam wyciągnięty z B3 ale który rok to był to nie wiem i przed wyjęciem mojego chciałem się upewnić co by na darmo nie robić Niby w tym zawisie co mam go zakładać poduchy wyglądają na zdrowe to bym tylko całość przerzucił żeby go nie rozkręcać,ale też tak myślę,że może lepiej jak jest na wierzchu to zmienić dla pewności Tylko jak coś to jakiej firmy założyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #65 Napisano 7 Sierpnia 2011 A gumy na mocowaniach stabilizatora? Chyba wiszę Ci piwo! Odkręciłem łączniki i ruszając stabilizatorem trzeszczy i puka jak stary tapczan, mimo że gumy wyglądają idealnie W tygodniu rozbiorę i nawciskam w nie smaru, mam nadzieję że to koniec tej imprezy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #66 Napisano 11 Sierpnia 2011 W tygodniu rozbiorę i nawciskam w nie smaru Smar do gumy...eeee... ja na trzeszczące gumiaki mam inny preparat a mianowicie TALK lub mąkę ziemniaczaną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #67 Napisano 11 Sierpnia 2011 Prawdę mówiąc nie chciało mi się jeszcze tam grzebać Tuleje kupiłem mimo wszystko nowe i leżą w aucie. W sumie z talkiem też niegłupi pomysł. Ale mam też smar do zacisków hamulcowych, nie niszczący gumy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #68 Napisano 11 Sierpnia 2011 Ormo Ja Ci wiszę skrzynkę , to odliczając to jedno piwo to jeszcze 19 butelek do Poznania muszę targac Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #69 Napisano 14 Sierpnia 2011 Najlepsza na smarowanie jest wazelina talkow i mąki nie polecam bo wilgoc ktora sie tam dostaje nie sprzyja prochom chyba ce chcesz miec tam ciasto to posyp tez solą albo pojezdzij z tym do zimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #70 Napisano 15 Sierpnia 2011 Przecież on sobie jaja z tym smarem robi... Robisz sobie jaja na nie Ormo? :marecek Nie robisz sobie jaj? O kutwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #71 Napisano 17 Sierpnia 2011 ##!@$#$@%$# wymiana gum i jak stukało tak stuka. Prawidłowość jest taka że stuka dużo mocniej kiedy zawieszenie jest mokre od wody. Chyba czas sprzedać to gówno. Wielkie dzięki dla Dry za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #72 Napisano 17 Sierpnia 2011 A czasem podkładki trzymające gumki łącznika stabilizatora nie uderzają o wahacz? Sam trzpień łącznika też może przycierać o wahacz. Ja o ile pamiętam dałem pod łącznik podwójną liczbe gumowych podkładek, trudno było ścisnąć ale teraz przynajmniej siedzi jak.... a te blaszane podkładki muszą być skierowane przetłoczeniem od wahacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #73 Napisano 19 Sierpnia 2011 Byłem dziś znów na szarpakach i jak na złość nie pukało. Po południu przeszła spora burza i znów zaczęło walić, pojechałem jeszcze raz i diagnosta twierdzi że to lewy sworzeń... tylko dlaczego tylko w kontakcie z wodą? jutro wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaccoobb Zgłoś #74 Napisano 20 Sierpnia 2011 Problem troche związany z tymi poduszkami, a może bardziej z amortyzatorami Kupiłem sobie mcPhersona na auto-złomie za śmieszną cenę 40zł, amortyzator monroe nie cieknący a więc zamontowałem, zmieniając uprzednio tą górną poduszkę na swaga Teraz widzę, że strona po której zmieniałem nieco niżej stoi Kolumna była chyba od golfa III ale podobno jest współzamienna (niemal identyczny kształt, taka sama średnica i ilość zwojów w sprężynie) Na sprężynie plamka biała i żółta. Stara kolumna jest w dobrym stanie tylko amortyzator już cały wyciekł więc zmieniłem. Myślicie że jak przełożę "nowy" amortyzator monroe do starej kolumny to mój problem może zniknąć? Czy to nie warte zabawy? Chciałbym też na przyszłość wiedzieć czy mogę spokojnie kupować tą część od golfa III Czym różnią się amory do dieseli i do benzynowych wersji, że ponoć widać to gołym okiem? Średnicą trzpienia? Proszę o odp Ja mam sedana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #75 Napisano 20 Sierpnia 2011 Niezły druciarz z ciebie. Amory zawsze wymienia się kompletem tzn. prawy z lewym i tylko na nowe. Sprężyna z golfa jest miększa, więc auto opada z tej strony. wracając do mojego wątku, sworzeń nowy, stukanie pozostało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemq89 Zgłoś #76 Napisano 20 Sierpnia 2011 sory że odbiegam od tematu,wiecie może czy silnik 1,9Y z passata b3 będzie pasował do audi 80 b3 1,6tdi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaccoobb Zgłoś #77 Napisano 20 Sierpnia 2011 Popraw mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się, że ten silnik też był montowany w tym modelu, więc czemu nie miałby pasować do twojej budy. Tylko w audi montowane były wzdłużnie, a w pasku poprzecznie w komorze. ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:16 ---------- Jak może być miększa skoro jest tyle samo zwojów i o takiej samej średnicy? Jakiś gorszy materiał dali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemq89 Zgłoś #78 Napisano 20 Sierpnia 2011 ok dzięki serdeczne,bo słyszałem różne opinie na ten temat od mechaników i wolałem się upewnić bo szkoda kupować budy z zatartym silnikiem jak by nie pasował mój silnik od passka b3 1,9Diesel,silnik jak dzwon tylko buda po wypadku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaccoobb Zgłoś #79 Napisano 20 Sierpnia 2011 Tylko zapewne różnią się skrzynią biegów i główną przekładnią więc jakieś różnice wystąpią. Miejsca mocowania osprzętu zapewne się różnią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemq89 Zgłoś #80 Napisano 22 Sierpnia 2011 witam ponownie..nadażyłą mi się dobra okazja kupić passata b4 2,0 benzyna z 93 r w bardzo dobrym stanie wersja GT w kombi,elektr szyby lusterka,abs itp.. czy bez problemu będzie pasować do niego silnik 1,9Y diesel? ze skrzynia dieslowską czy z benzyny zostawić? jak radzicie? bo mam silnik 1,9Y w super stanie.. tylko ten pasek jest na francuskich numerach,ile może kosztować jego przerejestrowanie i wstawienie w dowodzie że to diesel? opłaca się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach