Skocz do zawartości

jaccoobb

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jaccoobb

  • Urodziny 12.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B3 1.6 TD 80KM (SB)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Tylko zapewne różnią się skrzynią biegów i główną przekładnią więc jakieś różnice wystąpią. Miejsca mocowania osprzętu zapewne się różnią
  2. Popraw mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się, że ten silnik też był montowany w tym modelu, więc czemu nie miałby pasować do twojej budy. Tylko w audi montowane były wzdłużnie, a w pasku poprzecznie w komorze. ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:16 ---------- Jak może być miększa skoro jest tyle samo zwojów i o takiej samej średnicy? Jakiś gorszy materiał dali?
  3. Problem troche związany z tymi poduszkami, a może bardziej z amortyzatorami Kupiłem sobie mcPhersona na auto-złomie za śmieszną cenę 40zł, amortyzator monroe nie cieknący a więc zamontowałem, zmieniając uprzednio tą górną poduszkę na swaga Teraz widzę, że strona po której zmieniałem nieco niżej stoi Kolumna była chyba od golfa III ale podobno jest współzamienna (niemal identyczny kształt, taka sama średnica i ilość zwojów w sprężynie) Na sprężynie plamka biała i żółta. Stara kolumna jest w dobrym stanie tylko amortyzator już cały wyciekł więc zmieniłem. Myślicie że jak przełożę "nowy" amortyzator monroe do starej kolumny to mój problem może zniknąć? Czy to nie warte zabawy? Chciałbym też na przyszłość wiedzieć czy mogę spokojnie kupować tą część od golfa III Czym różnią się amory do dieseli i do benzynowych wersji, że ponoć widać to gołym okiem? Średnicą trzpienia? Proszę o odp Ja mam sedana
  4. A ile ropa stoi w obwodzie kaliningradzkim?
  5. Dziękuję bardzo za pomoc. Z tego co widzę na zdj to mam użebrowioną, a więc ZF. A do przekładni na własną rękę warto trochę smaru wrzucić?
  6. Myślę, że moje pytanie jest adekwatne do tematu: Od jakichś 2 miesięcy mam przerwaną osłonę gumową drążka i podczas próby ustawiania zbieżności mechanicy powiedzieli, abym wymienił drążek. Ja w domu luzów na przegubie kulowym nie czuję, więc wymienię końcówki drążków (delikatny luz jest) i tą porwaną osłonę. W sklepie powiedzieli mi, że są 2 osłony (na przekładnię TRW i ZF-bodajże) Która osłona może być u mnie właściwa? B3 1.6td z wspomaganiem rocznik 1991 przy przegubie kulowym 6-kątna śruba. Jedna osłona jest jakby trochę krótsza, o budowie stożkowatej (wyraźnie rozszerza się w jedną stronę), a druga o podobnej grubości na całej długości i właśnie zauważalnie dłuższa. Pewnie na odległość ciężko coś powiedzieć, ale może...... Zrozumcie żona nie schodzi do garażu, rzadko nosi mini, z kolei bieliznę zawsze (efekt wcześniejszego przeziębienia pęcherza). Trzeba jednak przyznać, że w pasacie na tylnej kanapie jest baaardzo dużo miejsca. W bmw e36 było go znacznie mniej (miejsce wcześniejszego przeziębienia pęcherza)
  7. A mi dzisiaj zmieniła się strona, w którą skręt powoduje buczenie. Poprzednio było to w prawo a teraz jest w lewo. Przejechałem przez bardzo marne jakościowo drogi więc może to to.
  8. Nie osiągam takich prędkości Myślę, że jak na takie prędkości to całkiem dobre wyniki spalania Katalogowo to 6,5 dla kombi i 6,2 dla sedana przy 120km/h jest ok. A jak to jest z tym odjęciem????????
  9. Otóż to Ten silnik jest zbyt głupi żeby odczytać odjęcie gazu. Miałem bmw 318 tds i tam był gaz na potencjometrze więc wiedziałem, że odjęcie coś daje. Tutaj jedynie linka steruje pompą i taka droga wchodzi w grę. Przez rozrząd wałek w pompie się kręci, ale paliwa pewnie jednak nie podaje. Sam już nie wiem co o tym myśleć. Brak katalizatora czyli brak sondy oznacza brak modyfikacji dawki paliwa, tępe pompowanie ustawionej śrubą dawki. Ciekawi mnie to............ W każdym razie mało pali i to mi się podoba. Przyśpieszenie też ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:32 ---------- Ten silnik nie ma ecu Byłby wówczas bardziej skomplikowany od kalkulatora, a jak już wcześniej pisałem tak nie jest. Rolę ECU pełni moja ręka i śrubokręt w niej.
  10. Mój 1.6 td (super silniczek) pali średnio 5,2 litra ropy na 100km. Proporcje to miasto jakieś 40 procent, w tym 1 kilometrowe odcinki, a reszta trasa. Zainteresowała mnie jedna informacja w tym temacie. Wiem, że od mojego silnika bardziej elektronicznie skomplikowany jest już kalkulator, mam mechaniczną pompę bez katalizatora, a więc i sondy lambda. Czy w takim razie odjęcie gazu zjeżdżając z górki nie odcina dopływu paliwa do cylindrów? W końcu mam wtryskiwacze....... Na logikę to chyba jednak powinienem zjeżdżać na luzie czy tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności