Skocz do zawartości
marek29

Zmiana zegarów 919 na 920 CAN Działa!

Rekomendowane odpowiedzi

A czym ten licznik różni się od 3B0 920 846 lub 847 ( nie pamiętam dokładnie) ale takie mam do kupienia.

A jestem też zainteresowany zakupem pełnego fisa.

Wszystkie te liczniki są z pełnym Fisem, z Canem.Te dwa są po lifcie 842 jest przed liftem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie te liczniki są z pełnym Fisem, z Canem.Te dwa są po lifcie 842 jest przed liftem.

 

Rozumiem. Wyglądają podobnie ale ciekawi mnie czy ma jakieś dodatkowe funkcje czy działa z jakimś konkretnym sterownikiem.

Chodzi tu o końcówki 846, 847, 849.

Jeśli mają różne numery katalogowe to muszą się czymś różnić.

Pomoże mi to w spokojnej decyzji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem. Wyglądają podobnie ale ciekawi mnie czy ma jakieś dodatkowe funkcje czy działa z jakimś konkretnym sterownikiem.

Chodzi tu o końcówki 846, 847, 849.

Jeśli mają różne numery katalogowe to muszą się czymś różnić.

Pomoże mi to w spokojnej decyzji.

 

Kolego...

Ja mam "nowy full fis" z menu MFA

Zięć ma "przejściówkę" ,bez l/h i dystansu, ale to co mnie doprowadza do szału to fakt że jak miałem 1/2 i koniec paliwa to CAŁY czas była kontrolka (portfela).

Teraz mam FULL i totalna ***--nia ,mignie i zgaśnie.

U zięcia cały czas ma ikonę na górnym pasku (tym od radia) z info o braku paliwa/płynu w spryskach.

U mnie zapala się przy "wejściu do auta" ,lub pierwszym "zapaleniu". Potem cisza....

Tak jest w nowym full-fisie ,czy ja mam skopany eeprom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jest w nowym full-fisie

Tak już jest, 845 ma cały czas kontrolkę, a nowsze tylko na "powitanie"

 

 

taki sąsiad a nawet nie uścisnęliśmy sobie dłoni :dolamam

(nad czym ubolewam z racji śmiesznej odległości)

Pozdrawiam również :)

Edytowane przez owies

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@owies

Spoko...jest prawie zima .Czas zacząć "kopanie" w epromie.Może znów coś nowego się wynajdzie...

Pozdrówki dla somsiada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak już jest, 845 ma cały czas kontrolkę, a nowsze tylko na "powitanie"

U mnie w 847 kontrolki są cały czas.

 

---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:02 ----------

 

@owies

Spoko...jest prawie zima .Czas zacząć "kopanie" w epromie.Może znów coś nowego się wynajdzie...

Pozdrówki dla somsiada.

Epromy w licznikach 845,846 i 847 są zamienne,wystarczy wgrać do 845 eprom od 847 i masz zegary 847 i odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie daje sobie uciąć głowy za to co piszę, wiedziałem o 845 i 849 bo baaardzo długo je molestowałem, 847 miałem w łapkach tylko raz i krótko. U mnie w golfie cyferki są znów inne, zazębiają się stąd w mojej głowie zmieszanie. ;)

 

---------- Post added at 21:08 ---------- Previous post was at 21:06 ----------

 

Znaczy się że 845 jest w 200% immo3 ?

Jesli tak to nie rozumiem dlaczego przyjmował eprom z golfa immo2 (1J5920845) a z immo3 (1J5920846) wyświetlał już krzaki

 

W każdym razie Marek, jeśli to do mnie to to ja wiem od dawna :)

Edytowane przez owies

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego...Pisałem MFA MENU. Zegary 849 po 2003/08.

Komunikacja z radiem/navi po CAN.

Inna struktura eprom.

Ps.Do kolegi @riccardoa

Edytowane przez marek29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego marek29 ja zakupiłem licznik 846 i odpaliłem go na stole. Kontrolka braku płynu chłodzącego świeci cały czas.

Co do innych jeszcze nie wiem.

Powiedz jaki masz teraz licznik, to ewentualnie udostępnie Ci eeprom i po wgraniu sobie zobaczysz czy się coś zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego marek29 ja zakupiłem licznik 846 i odpaliłem go na stole. Kontrolka braku płynu chłodzącego świeci cały czas.

Co do innych jeszcze nie wiem.

Powiedz jaki masz teraz licznik, to ewentualnie udostępnie Ci eeprom i po wgraniu sobie zobaczysz czy się coś zmieniło.

 

Ale to norma! (brak wymaganych czujników). Płyn chłodzący ew. spryskiwacze.Tak ma być na "blacie".

Niczym się nie stresuj.Zapodaj do auta ,zakoduj immo ,a potem będziemy się martwić.

Stres jest wtedy jak fura nie odpali,reszta to "pikuś"-jak w reklamie....

Pozdrówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie jaki komputer z jaka koncowka potrzebuje do 1.8t ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam proste pytanie: jak aktywować spalanie na postoju?

Licznik z końcówką 949 passat 2001r silnik AVB.

z góry dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jest ktoś kto powie jaki sterownik zaadaptować do mojego 1.6 ahl 97 rok?? może od FL szukać??

mam liczniki w garażu z CAN i leżą bezużyteczne(MFA zrobiłem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jest ktoś kto powie jaki sterownik zaadaptować do mojego 1.6 ahl 97 rok?? może od FL szukać??

mam liczniki w garażu z CAN i leżą bezużyteczne(MFA zrobiłem)

 

Powielam pytanie :) czy od passata z takim samym silnikiem ale od 3BG (FL) sterownik bedzie pasowal ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powielam pytanie :) czy od passata z takim samym silnikiem ale od 3BG (FL) sterownik bedzie pasowal ??

W 3BG nie było silników AEB tylko AWT,teoretycznie komputer powinien pasować,ale należałoby się upewnić czy są takie same wtyczki przyłączające.W TDI były np.dwa rodzaje wtyczek,nie wiem jak w 1,8T.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli moze byc tak ze nie podpasuje ?? a czy wychodzily sterowniki do 1.8T 3B z Can ?? Jak tak to prosilbym o nr :)

 

---------- Post added at 16:03 ---------- Previous post was at 14:09 ----------

 

MAm dostep do Komputerow z 1.8T a oznaczenia sa takie ;

 

4B0 906 018 AT

3B0 907 557 C

8B0 907 558 E

8B0 907 550 F

 

Jestescie w stanie powiedziec mi ktory moge zastosowac by licznik wskazywal spalanie i obroty ??

 

---------- Post added at 16:16 ---------- Previous post was at 16:03 ----------

 

i od Fl-a z 2001 4B0 906 018 CG

Edytowane przez chmurex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem w pasku B5 3B 99r 1/2 FIS 115 KM AJM licznik normalny ten przed liftowy num. 3B0 920 822 A producent VDO, a zmieniłem na licznik poliftowy też 1/2 FIS num. 3B0 920 825 A producent VDO i wszytko działa oprócz temperatury tzn. nie pokazuje mi temperatury tylko są kreski zastosowałem się do tej instrukcji poniżej i podpiołem wszystko dobrze:

 

-czujnik tem. należy podpiąć bezpośrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpięty pin8 T12 w climatroniku)

- upewnić się że jest połączenie między pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy

- połączyć pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line

- połączyć pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line

 

w zielonej wtyczce od licznika miałem już obsadzony fabrycznie kabel z pinem 26, więc do tego kabla dołączyłem kabel z wtyczki klimy(wypiołem pin 8 z wtyczki 12 pinowej klimy i dołączyłem go do kabla we wtyczne zielonej 32 pinowej czyli do kabla z pinem 26)

na fotach w tych zielonych kółkach pokazałem dołączone kabelki pin 26 T32b(zielona wtyczka licznika), a do niego pin8 z T12

http://img30.otofotki.pl/sr805_zielona-wtyczka.jpg.html

 

natomiast we wtycze zielonej licznika miejsca na kable z pinami 8 i 9 były wolne, tak samo było z miejscami na kable z pinami 2 i 3 we wtycze od klimy też były wolne

http://img30.otofotki.pl/pa363_zielona-wtyczka-1.jpg.html

 

w niebieskiej wtyczce od licznika miałem już obsadzony fabrycznie kabel z pinem 25, więc od kabla z wtyczki klimy pin 1 dołączyłem kabel (wpiołem się w kabel pin 1 we wtyczce 12 pinowej klimy i dołączyłem do kabla we wtyczne niebieskiej 32 pinowej do kabla z pinem 25)

na fotach w tych zielonych kółkach pokazałem dołączone kabelki pin 25 T32a(niebieska wtyczka licznika),a do niego kabel z pinu 1 z T12

http://img30.otofotki.pl/zl741_niebieska-wtyczka.jpg.html

 

--efektem tego dokładania kabli jest po zapłonie przez kilka sekund migająca temperatura potem już nie miga (pokazuje 3 st. C) na wyświetlaczu licznika w tym miejscu gdzie były wczesniej kreski, a na panelu klimatronika pokazuje 5 st. C

świecąca się kontrolka poduszki powietrznej i napis na wyświetlaczu AIRBAG FATHER(czy coś takiego)

--pojawiły się kreski w tym miejscu gdzie pokazuje spalanie w litrach/100km oraz kreski w miejscu gdzie pokazuje średnią prędkość

--i błąd na wyświetlaczu panela klimatronika 30b(albo litera b albo 6) i takie coś po zapłonie potem to ginie i jest normalny wygląd wyświetlacza

http://img30.otofotki.pl/mh395_131220111243.jpg.html

 

powiedzcie co mogłem źle podłączyć i mam zastrzeżenia co do pinów 25 i 26 we wtyczkach od licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do tego mojego opisu z postu wyżej to wszystko działa tak jak powinno to co pisałem o tym:

--efektem tego dokładania kabli jest po zapłonie przez kilka sekund migająca temperatura potem już nie miga (pokazuje 3 st. C) na wyświetlaczu licznika w tym miejscu gdzie były wczesniej kreski, a na panelu klimatronika pokazuje 5 st. C

świecąca się kontrolka poduszki powietrznej i napis na wyświetlaczu AIRBAG FATHER(czy coś takiego)

--pojawiły się kreski w tym miejscu gdzie pokazuje spalanie w litrach/100km oraz kreski w miejscu gdzie pokazuje średnią prędkość

--i błąd na wyświetlaczu panela klimatronika 30b(albo litera b albo 6) i takie coś po zapłonie potem to ginie i jest normalny wygląd wyświetlacza

http://img30.otofotki.pl/mh395_131220111243.jpg.html

to został tylko ten błąd 30b, błąd poduszki usunięty, pokazuje normalnie spalanie w L/100km i średnie spalanie też pokazuje tylko czasem jest róznica w stopniach temp. na liczniku i climatroniku na liczniku pokazuje 2 a na climatroniku 3 lub na liczniku 5 a na climiatroniku 3 ale czasem jest tu i tu taka sama temp. i powiedzcie czy mam odpowiedni panel climatronika czy nie

mam jeszcze takie pyt. czy jak bym wpioł spowrotem pin 8 do wtyczki klimatronika T12 (pin8/T12) i do tego dołączył kabelek który dołożyłem do bedącego pinu 26/T32b (we wtyczce zielonej licznika) to będzie pokazywało mi cały czas taką samą temp. na liczniku i panelu climatronika czy taka zmiana nic nie da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jest ktoś kto powie jaki sterownik zaadaptować do mojego 1.6 ahl 97 rok?? może od FL szukać??

mam liczniki w garażu z CAN i leżą bezużyteczne(MFA zrobiłem)

 

Koledzy...Niestety do WSZYSTKICH benzyn z "linką" przed "00" nie ma alternatywy z kompem ...018. Niestety.

Próbowałem coś wymyślić dla kolegi z 1,8T (z forum) i lipa...

Komp od innego silnika po 99r (może podejdzie) ,ale nie wiem jak z osprzętem i ew. rzeźbą instalacji.

Co gorsze nie mam na co dzień żadnego dostępu do "benzynek" więc nie jestem w stanie pomóc...

 

Ps. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

Dużo zdrówka i kaski na "paszteta".

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności