marek29 Zgłoś #121 Napisano 12 Kwietnia 2011 DarekS Masz rację. Dziś kupiłem xxx.849a Full-Fis i też mam wpis 04. Tam rekordy są przsunięte. Będę trybił w wekkend. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #122 Napisano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) marek29, tak się zastanawiam czy twój patent zadziała na komforcie 1C0 ? tak, może i bez sensu, z tego co pamiętam licznik nie był spięty CANem z komfortem a jednak świeci otwarta maska a drzwi już nie chcą. Licznik to 3B7 z W8. wyczytałem na necie że nawet w instalacjach z 1C0 był opcjonalnie osobny bezpośredni kabel do sygnalizacji drzwi kierowcy jak w 1J0 Edytowane 12 Kwietnia 2011 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #123 Napisano 12 Kwietnia 2011 Bartosz Nie bardzo wiem o co Ci chodz? przecież jak masz komfort z CAN-em to podpinasz go do zegarów ,zmieniasz kodowanie w desce i wszystko działa.(ładne drzwi na full-fisie) Możesz wytłumaczyć o co konkretnie chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #124 Napisano 13 Kwietnia 2011 (edytowane) Skąd moje pytanie: Gość któremu zakładałem wcześniej MFA i wspomniany licznik jest trochę niecierpliwy, jakoś nie mogę go przekonać do pociągnięcia tych dwóch kabli z komfortu tak żeby to miało ręce i nogi. W międzyczasie wyszło że w tym liczniku trzeba przerobić odczyt temperatury na analogowy, a skoro miałbym już rozebrany licznik to podlutować dodatkowo diodę i dwa rezystory to tylko chwila. Jemu zależy tylko na działającym brzęczyku świateł. Teraz pokazuje się otwarta maska, dlatego zastanawiam się czy twój sposób z drzwiami mógłby zadziałać z 1C0. Edytowane 13 Kwietnia 2011 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #125 Napisano 13 Kwietnia 2011 Bartosz Jeżeli masz kabel podpięty do 21pinu niebieskiej wtyczki (sygnał otwarcia drzwi kierowcy) ,to musi zadziałać. Zobacz miernikiem czy normalnie masz n atym pinie >5V ,a po otwarciu drzwi kierowcy ok. 0V. Jeżeli tak to musi zadziałać. Pozdrówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #126 Napisano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) W nowych zegarach komórka aktywacji drzwi jest przesunięta z adresu 1EF (04) do adresu 221.Jest tam 08 ustawiamy 01 i cieszymy się informacją na wyświetlaczu. Obecnie mam Full-Fis 849A i na fisie pojawia się rysunek samochodu z otwartymi drzwiami! Nawet bez kluczyka.Gaśnie po chwili. Zaktualizowałem zawartość "paczki" na moim chomiku. Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #127 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam. Chciałbym sie dołaczyc do tematu. Zmienialem zegary z poł fis na pełem i auto nie odpala, chcialbym zalozyc spowrotem moje stare zegary ale nie mam pinu pin mam tylko do tych starych. Czy mogłby mi ktos odczytac pin z wsadu licznika i sprawdzic czy wszystko wporzadku we wsadzie silnika?? Oczywiscie prywatnie. ---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 15:31 ---------- Mam jeszcze pytanko czy moglby mi ktos podrzucic wsad do sterownika 038906019 AJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #128 Napisano 17 Kwietnia 2011 Sławek Gdybyś choćby troszkę poczytał......To wiedziałbyś co masz zrobić....... Jeżeli masz wsad to "go" odczytałeś z zegarów ,więc jaki masz problem z pinem? Nie rozumiem Twojego problemu......Po drugie nikt o zdrowych zmysłach nie zabiera się za auto z grupy VAG nie posiadając zwykłego kabla za 40pln,którym zrobisz praktycznie wszystko. Poczytaj więcej ,a problem sam się rozwiąże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #129 Napisano 18 Kwietnia 2011 Z autem walcze juz ponad tydzien. Widze ze mozna polegac na forum. Nie moge nic konkretnego znaleźć.Wyskakuje mo blad 17978 silnik zablokowany przez immo i nie wiem co dalej. Dzis powinienem miec juz vag tacho wiec prosilbym o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eror81 Zgłoś #130 Napisano 20 Kwietnia 2011 Marek dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danon14119 Zgłoś #131 Napisano 12 Maja 2011 panowie mam mały problem mój sterownik silnika ma symbol 028 906 021 GL ma jedną dużą kostkę czy da się przełożyć nowszego kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid2512 Zgłoś #132 Napisano 13 Maja 2011 witam! mam pytanko- czy istnieje jakaś możliwość sprawdzenia stanu licznika?nie jestem właśnie pewien jak jest w moim passacie b5 fl,czy mialem cofany licznik czy też nie! Jeśli wie ktoś jak to zrobić to proszę o informacje,może być na gg 8230277, z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #133 Napisano 13 Maja 2011 panowie mam mały problem mój sterownik silnika ma symbol 028 906 021 GL ma jedną dużą kostkę czy da się przełożyć nowszego kompa? Tego nie przerabiałem....Ale nie sądzę żeby w 028. był CAN. witam! mam pytanko- czy istnieje jakaś możliwość sprawdzenia stanu licznika?nie jestem właśnie pewien jak jest w moim passacie b5 fl,czy mialem cofany licznik czy też nie! Jeśli wie ktoś jak to zrobić to proszę o informacje,może być na gg 8230277, z góry dziękuję. Odczytaj z ECU.Jeżeli gostek był "trybliwy" to zrobił komplet.Z samych zegarów nie odczytasz. Może byś napisał jakie auto ,rok itd. Jeżeli masz FL 01-03 z niemiec w TDI i przebieg 160 tys. to dodaj od 100 do 200.... Powinno być w miarę wiarygodne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danon14119 Zgłoś #134 Napisano 14 Maja 2011 panowie mam mały problem mój sterownik silnika ma symbol 028 906 021 GL ma jedną dużą kostkę czy da się przełożyć nowszego kompa? Tego nie przerabiałem....Ale nie sądzę żeby w 028. był CAN. Nie zrozumiałeś mnie mam ten sterownik aktualnie: 028 906 021 GL, a zakupiłem 038 906 018 GA i czy jest możliwość przełożenia kostek i założenia tego GA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #135 Napisano 15 Maja 2011 Możliwość oczywiście jest i będzie działał. Musisz zrobić "druciarę" ,albo i to jest szybszy temat zakupić wiązkę od Passata albo Audi A4 po 08/97 r. Myślę że z zakupem nie będzie problemu.Kiedyś widziałem a aledrogo za 120pl razem ze skrzynką sterownika. Swoją drogą nie wiedziałem że w passacie były te sterowniki (golf,seat,polo tak). Ps.sam obecnie jestem na etapie adaptacji do passata sterownika 012...ale czasu mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danon14119 Zgłoś #136 Napisano 15 Maja 2011 Możliwość oczywiście jest i będzie działał. Musisz zrobić "druciarę" ,albo i to jest szybszy temat zakupić wiązkę od Passata albo Audi A4 po 08/97 r. Myślę że z zakupem nie będzie problemu.Kiedyś widziałem a aledrogo za 120pl razem ze skrzynką sterownika. Swoją drogą nie wiedziałem że w passacie były te sterowniki (golf,seat,polo tak). Ps.sam obecnie jestem na etapie adaptacji do passata sterownika 012...ale czasu mało. Wszystko ładnie, pięknie tylko co z "czujnikiem doładowania atmosferycznego", który jest w sterowniku 028, a nie ma go w 038? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #137 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) witam mam pytanie miałem w pasku B5 3B 99r 1/2 FIS 115 KM AJM zegary normalne te przed liftowe, a teraz zmieniłem na te poliftowe i wszytko działa oprócz temperatury tzn. nie pokazuje mi temperatury tylko są kreski da się to zrobić żeby działało to i pokazywało temp. Edytowane 15 Maja 2011 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #138 Napisano 15 Maja 2011 Cytat:Napisał marek29 Zobacz post Możliwość oczywiście jest i będzie działał. Musisz zrobić "druciarę" ,albo i to jest szybszy temat zakupić wiązkę od Passata albo Audi A4 po 08/97 r. Myślę że z zakupem nie będzie problemu.Kiedyś widziałem a aledrogo za 120pl razem ze skrzynką sterownika. Swoją drogą nie wiedziałem że w passacie były te sterowniki (golf,seat,polo tak). Ps.sam obecnie jestem na etapie adaptacji do passata sterownika 012...ale czasu mało. Wszystko ładnie, pięknie tylko co z "czujnikiem doładowania atmosferycznego", który jest w sterowniku 028, a nie ma go w 038? Jeżeli zmienisz wiązkę na "po 97" to w czym problem ? w 018X czujnik masz w środku ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #139 Napisano 16 Maja 2011 nie pokazuje mi temperatury tylko są kreski da się to zrobić żeby działało to i pokazywało temp. Różnica w instalacji elektrycznej. Liczniki z b5fl czytają bezpośrednio temp. z czujnika zewnętrznego. Tak w skrócie to do zmostkowania są dwa przewody we 2 wtyczkach do panela klimatyzacji, trzeba poprowadzić dwa przewody (Can + i -) z panelu klimatyzacji do licznika oraz wymienić panel na model 044J. Opis dokładny z numerami pin znajdziesz w temacie wymiany licznika z 3B na 3BG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid2512 Zgłoś #140 Napisano 16 Maja 2011 Jeśli możesz to napisz jak mam odczytać ten stan licznika z tego ECU, bo ja nie mam pojęcia jak to zrobić!kupiłem kabel Vag na obd2 jakiś czas tamu i tym próbowałem się bawić,ale nic nie znalazłem!mam paska z 2001r fl grudzień 1.9 TDI 130 KM sprowadzony z Francji z przebiegiem 154450:)dzięki z góry,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach