danon14119
-
Liczba zawartości
43 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O danon14119
- Urodziny 18.09.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Skierniewice
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
danon14119 obserwuje zawartość → Elektryka tylnych drzwi || Wymiana tylnych kolb na elektrykę, Licznik z Fis bez CAN z anglika, dziwny obiaw z obrotami i "cykanie" i oraz 1 inny
-
Panowie, co fachowe oko to fachowe, mieliście rację dziura w dolocie. Serdeczne dzięki za podpowiedź.
-
Witam. Jestem jeszcze słaby w analizie, więc proszę o zerknięcie fachowym okiem na tel logi Log (0 - 011,008,003)
-
Napisz czy syczenie ustało bo mam ten sam efekt tylko uznałem, że tak musi być i nic z tym nie robiłem.
-
Analiza logów 1.9 TDI AFN. Padnięta turbina?
danon14119 odpowiedział danon14119 → na temat → Analizy logów
To już nie wiem gdzie szukac przyczyny, a szukam bo wykresy wyszły strasznie paskudnie (nawet przed chipem- osiągał moc 118KM przy 2500 obr/min) dla pewności wklejam jeszcze logi dynamiczne bez programu: 003, 008, 011- http://vaglog.rtnet.pl/danon14119_114470.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/danon14119_114471.html -
Analiza logów 1.9 TDI AFN. Padnięta turbina?
danon14119 odpowiedział danon14119 → na temat → Analizy logów
I jak pomoże ktoś Bo już nie wiem od czego zacząć. -
Analiza logów 1.9 TDI AFN. Padnięta turbina?
danon14119 odpowiedział danon14119 → na temat → Analizy logów
Poprawiłem logi z bloków 001, 004, 008. (edytowałem poprzedni post) Wstawiam też oddzielne logi z bloku 011 Log (0 - 011). Powiedzcie mi też o co chodzi z tą wysoką korekcją i czy jak był robiony program to w bloku 11 nie powinno dyktowac wyższego ciśnienia w drugiej pozycji? -
Analiza logów 1.9 TDI AFN. Padnięta turbina?
danon14119 odpowiedział danon14119 → na temat → Analizy logów
Zrobiłem te logi "porządnie" są to logi po programie Dynamiczne: 003, 011, 013- Log (0 - 003,011,013) 001, 004, 008- Log (0 - 001,004,008) 000, 010- Log (0 - 000,010) Statyczne BS: 000- Log (0 - 000) 003- Log (0 - 003) 004- Log (0 - 004) Statyczne MB: 000, 023, 018- Log (0 - 000,023,018) 001, 003, 004- Log (0 - 001,003,004) 007, 013, 018- Log (0 - 007,013,018) A tak dla jasności, nie szukałem oszczędności, zapłaciłem normalną cenę jak wszędzie. Program robiony w jednym z oddziałów V-TECH. -
Analiza logów 1.9 TDI AFN. Padnięta turbina?
danon14119 odpowiedział danon14119 → na temat → Analizy logów
Chłopaki Sprawdzałem dzisiaj sztangę (pod vag-com BS kanał 11), chodzi jak powinna w całym zakresie, przynajmniej mi się tak wydaję. Zrobiłem dzisiaj logi cieżko było je wykonać bo ślisko i te ostatnie pod tym linkiem dopiero wyszły, proszę nie patrzeć na te wcześniejsze. http://vaglog.rtnet.pl/danon14119_113354.html -
Analiza logów 1.9 TDI AFN. Padnięta turbina?
danon14119 odpowiedział danon14119 → na temat → Analizy logów
Jesteś pewien geometrii? Bo w 99% jestem pewien, że z nimi jest dobrze, a N75 mogę jutro przeżucić. To są logi z serii. Ewentualnie mogę zrobić logi jeszcze raz bo mam możliwość włożenia starych kości z seryjnym softem. -
Witam. Dzisiaj byłem na Chip tuningu i coś nie pykło (wyszło 135KM, a mam zmienione wtryski na 0,216) , gość mówi, że to padnięta turbina, więc proszę o analizę logów. Wklejam zdjęcie bo dostałem w takiej formie logi. http://www.fotoload.pl/index.php?id=79c17581e596fe9088668157127e7c1e482 Szybki EDIT: logi są przed modem czyli 118KM (seria + wtryski 0.216)
-
Dzisiaj zamontowałem te wtryski, nie miałem czasu zobaczyć jak z kątem wtrysku i dawką paliwa i mam nadzieję, że po korektach mu się poprawi bo szczerze to jestem zawiedziony ( nie odczułem jakoś szczególnie przyrostu mocy).
-
Masz rację, ale jak ten sam facet sprzedaje FB, a ja pytałem jak STAR ma się do FB to raczej polecił by te lepsze (chyba, że to celowe zagranie). Oczywiście mogę się mylić. Znalazłem dwa tematy: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7061&postdays=0&postorder=asc&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=282660 ale nic o STAR DIESEL. Chyba zaryzykuję, w końcu ktoś kiedyś musi ocenić ich jakość (posłuże za mięso armatnie ) A tak przy okazji radził mi abym wziął z ciśnieniem 220/300- lepiej "podobno" rozpylają. Czy to prawda? (seryjnie mam 190/300) Następne pytanie jaki musi być kąt wtrysku na 220/300? Bo wiem, że muszę go w takim przypadku skorygować.
-
Panowie, kontaktowałem się z tym sprzedawcą, firma to STAR DIESEL. Dopytując się o jakość końcówek twierdził, że nie odbiegają od BOSIO, a nawet więcej nowych wadliwych jest BOSIO niż STAR. Ogólnie facet zajmuje się chip tuningiem.
-
Witam. Mam pytanie odnośnie wtrysków od użytkownika: http://allegro.pl/wtryskiwacze-wtryski-1-9-tdi-nowe-koncowki-0-216-i2886454663.html#tabsAnchor Czy kupował ktoś u niego, jak z jakością tych końcowek?
-
Panowie, nie zbaczając z tematu. Czy gra jest warta świeczki montując ASR, a dokładniej co trzeba by było wymienić? I nie chodzi tu o umiejętności jazdy tylko o kolejny bajer w aucie, który był seryjnie montowany:D