kenor18 Zgłoś #1 Napisano 22 Marca 2010 Panowie pomuzcie mi i powiedzcie jak fachowo nazywa sie pasek od wspomagania szukam i nie moge znalesc czegos takiego. wyskakuje mi rozrzadu wielorowkowy,alternatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 22 Marca 2010 wielorowkowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harnasios Zgłoś #3 Napisano 22 Marca 2010 Wielorowkowy to chyba raczej jest na altenratorze, i pompie wody. Natomiast na wspomaganiu jest zwykły tzw klinowy... tak mi się wydaję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #4 Napisano 22 Marca 2010 Wszystko zależy, ty masz prawdopodobnie dwa klinowe-na wspome i na alternator, trochę nowsze roczniki mają wszystko pędzone jednym paskiem wielorowkowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekert Zgłoś #5 Napisano 22 Marca 2010 Pasek klinowy. Sam ostatnio wymieniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harnasios Zgłoś #6 Napisano 22 Marca 2010 Są dwa paski, jeden szeroki tzw. wielorowkowy napędza aleter i pomp wody, a drugi cienki tzw. klinowy który napędza wspomaganie. Były też wersje w których pasek wielorowkowy napędzał też klime (jak ktoś ma ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 22 Marca 2010 A są dwa paski i oba tzw cienkie jak je nazywasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harnasios Zgłoś #8 Napisano 23 Marca 2010 hehe.. zależy jak wygląda spód paska tzn. miejsce styku z kołami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #9 Napisano 23 Marca 2010 koledzy trudno jest wymienic dlugi przewod wspomagania ten od pompy do maglownicy? i czy ewentualnie ma ktos moze taki na sprzedaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #10 Napisano 23 Marca 2010 a moze ktos wie jak naciagnac pasek wspomagania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 23 Marca 2010 Wie, na dole przy pompie masz śrubę, jak wejdziesz w kanał to ładnie widać od spodu przy pompie; jak nie chcesz włazić do kanału i szukać, wejdź w szukajkę, gdzieś są nawet moje fotki nawet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #12 Napisano 23 Marca 2010 ja tez byłbym chętny na te fotki a nie moge ich znaleźĆ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #13 Napisano 23 Marca 2010 a moze ktos wie jak naciagnac pasek wspomagania? Zobacz moje fotki z postu nr 36(4 zdjęcie) w tym temacie:http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25565&page=2 tak to wygląda w silniku RP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #14 Napisano 23 Marca 2010 koledzy trudno jest wymienic dlugi przewod wspomagania ten od pompy do maglownicy? i czy ewentualnie ma ktos moze taki na sprzedaz? jest kiepski dostęp aby odkręcić/przykręcić ten koniec przy maglownicy. Ale dla chcącego nic trudnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #15 Napisano 24 Marca 2010 Napinacz jest przy prawym nadkolu, aby wygonie się tam dostać bez kanału, wystarczy zdjąć prawe koło, podnieść samochód troche do góry, klucz nr 13 i 2 minuty roboty. jak już ktoś oglądnie ten napinacz, będzie wiedział co i jak, proste jak budowa cepa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach