Skocz do zawartości

harnasios

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O harnasios

  • Urodziny 15.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, Ja z kolei dzisiaj wymienilem stabilizator, poprawilem (tak mi się przynajmniej wydawało) luty, a wskazania prawie nie uległy zmianie... Może któryś z lepiej poinformowanych Kolegów forumowiczów podpowie mi które styki mam poprawić? fot.1 Mam jeszcze drugie pytanie, co to za 3 pinowa wtyczka z tyłu liczników? fot.2
  2. hehe.. zależy jak wygląda spód paska tzn. miejsce styku z kołami
  3. Są dwa paski, jeden szeroki tzw. wielorowkowy napędza aleter i pomp wody, a drugi cienki tzw. klinowy który napędza wspomaganie. Były też wersje w których pasek wielorowkowy napędzał też klime (jak ktoś ma )
  4. Wielorowkowy to chyba raczej jest na altenratorze, i pompie wody. Natomiast na wspomaganiu jest zwykły tzw klinowy... tak mi się wydaję.
  5. No właśnie z obu stron jest mniej więcej tak samo. Nie bylem jeszcze na geometrii ale auto jeździ hamuje i przyśpiesza bez ściągania.... szkoda tylko opon bo zaczyna ciąć od wewnątrz wiec kąt raczej przekracza normę....
  6. heh.... tylko ze skrzynka jest manualna to link do aukcjii http://moto.allegro.pl/item954854101_passat_b4_tdi_zarejestrowany_1995_kombi.html
  7. Witam, Na jednej z aukcji znalazlem paska b4 z nietypowym wg mnie obrotkiem. Spotkal sie ktos juz czyms takim?
  8. Na szarpakach byłem w lisopadzie z okazji przegladu, wtedy też już było to widoczne, diagnosta powiedział o zużytych tulejach wachaczy, ja z kolei wiem że dodoaktkowo jest mały luz na tzw. jabłku maglownicy ale nie wiem czy ma to zwiazek z pochyleniem koła.
  9. Nie wiem czy będzie to doatrzegalne, ale lepszej fotki nie udalo mi sie zrobić. Co do kielichów od góry wygladają na zdrowe...
  10. Witam. W związku z dyskusją mam następujące pytanie. Co ma wpływ na pochylenie przednich kół? Otóż ostatnio zauważyłem w mojej betrójce, że przednie kołą są pochylone (wyglada to mniej więcej tak /-\). Nic jeszcze nie sprawdzałem i nie byłem u żadnego mechaniora... poprostu zastanawiam się co tym razem jest do zrobienia. Dodam że miałem kiedyś mondeo mk2 i tam coś takiego kwalifikowało kielichy do spawania Dziekuję z góry za odp. Pozdrawiam
  11. Mój AAZ'cik pali pali max 7l. oczywiscie da sie zejsc nizej. Ale nigdy nie bylo wiecej niz 7. No dobra raz ale wtedy uszczelnienie pompy dalo d....
  12. tez bym postawił na maglownice. u mnie po jej regeneracji (były luzy na tzw "jabłku") wszelkie drgania i tym podobne zjawiska zniknęły.
  13. Witam Skoro juz tak wszyscy sie chwala Ja swojego zlomka kupilem w listopadzie 2009 za rowno 4 tys pln. oczywiscie auto sprowadzone do rej. po ponad roku uzytkowania i przejechaniu 40 tys km wiem ze moglem bardziej pomarudzic jezeli chodzi o stan blacharki. auto kupilem na moje nieszczescie od handlarza. w sumie to gosc wydal mi sie uczciwy. pokazal zdjecia na ktorych auto bylo w stanie tzw " przed sprzedazowym" czyli: rdzawe zacieki na klapie tylnej (kombi) czyli od dolnej krawedzi szyby do zderzaka, na drzwiach (ale tylko krawedzie) rzecz jasna podczas ogledzin auta te w tych miejscach zrobione byly wydoczne aczkolwiek wydawalobysie fachoew zaprawki. pozatymi mankamentami silniczek chodzil (i dalej chodzi jak zgareczek) co przekonalo mnie do tego egzemplarza. jak to zwykle bywa po zakupie i wizycie u znajomego zaufanego mechaniora stwiedzil on ze samochodzil musial przez pare ladnych latek stac w przyslowiowych "krzacozrach". w sumie to jezeli chodzi o podwozie to okolice mocowania tylnej belki nadawaly sie do wycieca..... na szczesie koszt tego remontu okazal sie do przelkniecia... dzisiaj po "zrobieniu" dosc dlugiej (trasy 934km Biała Podlaska - Gniezno - Biała Podlaska) i wieczornym myciu auta (z powodu mrozow pierwszym tej zimy) okazalo sie ze strasznie chrupie go rdza... szkoda rozstawac mi sie z moim paskiem bo sluzyl mi i sluzy bez najmniejszej awarii ale zaczynam zastanawiac sie na zakupem kolejnego paska. tym razem b4 i w benzynce..... p.s. do Moderatorow w razie watpliwosci nad postem w temacie mysle ze na moim przykladzie mozna zasiegnac informacji na temat "na co zwracac uwage przy zakupie" pozdrawiam Tomek
  14. Mialem tak samo ale u mnie problem byl zlozony z kilku. 1. Stare swiece 2. Zasyfiony filtr paliwa (odbija sie wozenie paliwa od sasiadow ze wschodu ) Po wymianie swiec i filtra pali na dotyk. Przy tych mrozach warto tez zainwestowac w dodatek do paliwa ktory obnizy temp wytracania parafiny. Pozdrawiam
  15. Koledzy a jaki jest przyblizony koszt takiej operacji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności