darekert
-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O darekert
- Urodziny 09.01.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1992
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
jaka firma produkuje oryginalne czujniki temperatury (czyli oferowane w ASO) do passata b3 1.8 abs?
-
nikt wiecej nie pomoze?
-
raczej to nie woda bo wystarczy że ze 2 godz postoi to już go łapie. Czym postój jest dłuższy tym dłużej trzeba czekać aż mu minie. Na gazie nie jest to długo bo parę sekund ale na benzynie to ze 2 minuty. Najdziwniejsze jest to że odpala bez problemu i chodzi normalnie parę sekund normalnie tak że spokojnie przerzucę go na gas a potem go dopiero łapie
-
gdy odpalam auto po dłuższym postoju pali ładnie lecz po paru sekundach zaczyna szarpać silnikiem jakby nie chodził na wszystkich garach (tak ze 20 sekund na gazie a na benzynie to dużo dłużej) a potem jest już wszystko ok. Świece, kopułka i przewody mają pół roku. co to może być? ---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 17:46 ---------- nikt niema żadnych pomysłów?
-
a zamiana motometer na vdo to żaden problem?
-
dwa z nich napewno nie pasują. Inne wyskalowanie
-
a powiedz mi jeszcze czy on jest na linkę czy elektryk
-
dobrze wiedzieć że są takie zegary. Może wkońcu pojawi się coś na allegro
-
a niewiesz przypadkiem jaki masz nr tego licznika?
-
na allegro niestety tylko z diodą na dole spotykam
-
mam z 2 kirunkami. A jak z obrotomierzem to są z 1 na dole
-
Czy jest możliwość zamontowania obrotomierza w miejsce zegara? I czy dużo by było z tym zabawy
-
pompa raczej odpada bo problem występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. A gaśnie podczas zwykłej jazdy. Nie na luzie chciałem zdiagnozować go diodą ale niewiem jakiej mocy ma być? I opornik jaki. Wie ktoś może?
-
nikt więcej nic nie poradzi?
-
ok. sprawdze