Blop Zgłoś #61 Napisano 13 Września 2012 Mamy już niemały wątek na ten temat... http://forum.vw-passat.pl/threads/75...?highlight=acc tematy połączone,dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #62 Napisano 14 Września 2012 kalibracji nie trzeba robić. Kodowanie mozna zmieniac, a radar się nie dekalibruje jak w przypadku kamery wstecznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek34 Zgłoś #63 Napisano 14 Września 2012 kalibracji nie trzeba robić. Kodowanie mozna zmieniac, a radar się nie dekalibruje jak w przypadku kamery wstecznej. Znalazłem cały wątek o tym i o kodowaniu. http://www.vwforum.com/forums/f55/adaptive-cruise-control-retrofitted-passat-b6-47383/index2.html oczywiście english. Nie chce mi się tłumaczyć całości ale wychodzi że nie tak hop siup tra lala jak się wydaje. Wnioski które uchwyciłem : 1) Trzeba wymienić ABS BLOCK, nie ma że tylko dostawiasz radar wiązkę manetkę i jazda tylko jakiś ABS BLOCK - sterownik ABS? 2) ABS BLOCK, RADAR muszą być z tego samego roku inaczej sypie błędy - auto z 2009 to graty też z 2009 3) Są rózne radary i jest np. fukcja follow to stop - czyli jedziesz za drugim autem aż do całkowitego zatrzymania jeśli on też stanie (!!!) RADAR RDWA obsługuje follow to stop a RDW1 nie. Ale sam radar nie daje gwarancji bo ECU silnika może nie obsługiwać FTS !!! 4) Pomimo teoretycznie poprawnego zakodowania niektorym wywala ACC FAULT! Brak błędów ale pisze ACC FAULT. 5) ACC może mieć 3 tryby ustawiane w menu - comfort, normal i sport !!! Coraz bardziej mi się to podoba 6) Nie każde ACC pasuje do manuala. Inne jest ACC do manuala i do automatu , jak masz od dsg i zakodujesz manula to sypnie fault skrzyni automatycznej 7) Zeby zrobi adaptacje woła jakiś kod bezpieczeństwo poniżej info jak rzekomo da się go zdobyć : To find security access code you need install VAS-PC or GFS light program. After that install vw and audi bases. Find in program folder all files *.ttx and *.tst for ACC (file name contain G428 or ACC) and open it with notepad. Search access code in text. I found access code for activation "follow to stop" option. Ogólnie wydaje się to skomplikowane może ktoś zadzwoni czy jakieś aso by się pisało na taki wypas i za ile? Ja muszę to założyć mam do 1 grudnia 23/24 punkty karne (otrzymane za 3 durne sytuacje w których nie miałem więcej niż 70km/h jeżdżę ostrożnie i spokojnie) i jest mi to potrzebne. Jutro może do ASO zadzwonię co i jak. pozdrawiam Maciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #64 Napisano 14 Września 2012 Znalazłem cały wątek o tym i o kodowaniu.http://www.vwforum.com/forums/f55/adaptive-cruise-control-retrofitted-passat-b6-47383/index2.html oczywiście english. Nie chce mi się tłumaczyć całości ale wychodzi że nie tak hop siup tra lala jak się wydaje. Wnioski które uchwyciłem : 1) Trzeba wymienić ABS BLOCK, nie ma że tylko dostawiasz radar wiązkę manetkę i jazda tylko jakiś ABS BLOCK - sterownik ABS? 2) ABS BLOCK, RADAR muszą być z tego samego roku inaczej sypie błędy - auto z 2009 to graty też z 2009 3) Są rózne radary i jest np. fukcja follow to stop - czyli jedziesz za drugim autem aż do całkowitego zatrzymania jeśli on też stanie (!!!) RADAR RDWA obsługuje follow to stop a RDW1 nie. Ale sam radar nie daje gwarancji bo ECU silnika może nie obsługiwać FTS !!! 4) Pomimo teoretycznie poprawnego zakodowania niektorym wywala ACC FAULT! Brak błędów ale pisze ACC FAULT. 5) ACC może mieć 3 tryby ustawiane w menu - comfort, normal i sport !!! Coraz bardziej mi się to podoba 6) Nie każde ACC pasuje do manuala. Inne jest ACC do manuala i do automatu , jak masz od dsg i zakodujesz manula to sypnie fault skrzyni automatycznej 7) Zeby zrobi adaptacje woła jakiś kod bezpieczeństwo poniżej info jak rzekomo da się go zdobyć : To find security access code you need install VAS-PC or GFS light program. After that install vw and audi bases. Find in program folder all files *.ttx and *.tst for ACC (file name contain G428 or ACC) and open it with notepad. Search access code in text. I found access code for activation "follow to stop" option. Ogólnie wydaje się to skomplikowane może ktoś zadzwoni czy jakieś aso by się pisało na taki wypas i za ile? Ja muszę to założyć mam do 1 grudnia 23/24 punkty karne (otrzymane za 3 durne sytuacje w których nie miałem więcej niż 70km/h jeżdżę ostrożnie i spokojnie) i jest mi to potrzebne. Jutro może do ASO zadzwonię co i jak. pozdrawiam Maciek Coś pomerdałeś. Tam chodzi o inne ACC: http://www.volkswagen.co.uk/technology/glossary/adaptive-chassis-control-acc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #65 Napisano 15 Września 2012 (edytowane) O jany, ale wtopa. Kolego, wejdz na translate.google. i przetłumacz sobie tytuł tego artukułu i to wszystko. Coś pomerdałeś. Tam chodzi o inne ACC: http://www.volkswagen.co.uk/technology/glossary/adaptive-chassis-control-acc jak juz to możemy o tym pogadac, bo zasada działania podobna. http://www.volkswagen.co.uk/technology/glossary/automatic-distance-control-adc Tu jest poruszony temat Adaptive Cruise Control a nie Chassis. Skrót dla obu taki sam, no ale ACC z Twojego to regulowana twardość zawieszenia, a nie odstepu od poprzednika, i nie trzeba się wczytywać w treść by to wyłapac. Montowałem ACC w Touaregu. Praca niemal ta sama. Passat ma dodatkowo przekaźnik który steruje sygnałami CAN. VAg-iem mało co zrobisz. Najelpszy VAS do tej roboty, bo prowadzi po wszystkich adaptacjach za ręke. ECU to nawet z 2003 roku ma login do adaptacji ACC, możesz zawsze zrobic adaptacje nawet bez radaru. Ogolnie z radarami nie jest lekko, bo trafiają się uszkodzone. Kupiłem juz drugi który ma ten sam błąd. Błąd pojawił się po kilku miesiącach. Tu masz filmek jak działa. Jakość nie najlepsza, no ale taki miałem akurat telefon Edytowane 15 Września 2012 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #66 Napisano 15 Września 2012 Ja nie muszę korzystać z google translate . Mam w aucie DCC oraz ACC . Nawet używam i wiem jak działa . Napisałeś , że na jakimś tam angielskim forum radzą co zrobić, zeby dołożyć radar. Między innymi:" ACC może mieć 3 tryby ustawiane w menu - comfort, normal i sport !" To dotyczy adaptive chassis control, a nie adaptive cruise control. Z tego wynika , że albo źródło(forumowicz) pomerdało albo Ty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #67 Napisano 15 Września 2012 Napisałeś , że na jakimś tam angielskim forum radzą co zrobić, zeby dołożyć radar. Między innymi:" ACC może mieć 3 tryby ustawiane w menu - comfort, normal i sport !"To dotyczy adaptive chassis control, a nie adaptive cruise control. Z tego wynika , że albo źródło(forumowicz) pomerdało albo Ty. To zacytuj mnie, bo jakoś nie widzę tego ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #68 Napisano 15 Września 2012 To zacytuj mnie, bo jakoś nie widzę tego ..... Piąty wniosek ,który uchwyciłeś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuko1 Zgłoś #69 Napisano 17 Września 2012 Witam, Chciałbym wrzucić takie ACC do mojego Passacika R36 , jest ktoś chętny podjęcia się tego oczywiście domyślam się że nie za darmo ??? jak coś to pisać na priv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #70 Napisano 20 Października 2012 A czy jest możliwość dodania front assist? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobie Zgłoś #71 Napisano 13 Stycznia 2013 Panowie, jak to jest w końcu z tym radarem. Mam Passat 2.0 tdi BKP MY 2006 z białym licznikiem. To jaki w końcu radar musiałbym kupić ? I co do niego dodatkowo potrzebuję ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #72 Napisano 14 Stycznia 2013 Piąty wniosek ,który uchwyciłeś... Oj ale to nie Marcin pisał tylko inny użyszkodnik . Pomyliłeś piszących. 3 durne sytuacje w których nie miałem więcej niż 70km/h no przy takiej punktacji te 70km/h to było chyba na trzydziestce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #73 Napisano 14 Stycznia 2013 Ja tez bym chetnie skorzystał płatnie z czyjejś pomocy przy zakuoie i instalacji ACC w pasku 2011 2.0 d. DSG z tempomatem, aż dziwne że pracownicy serwisów nie chcą dorobić. Jesli ktoś z bardziej doświadczonych kolegów by sie decydował dajcie znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #74 Napisano 14 Stycznia 2013 W czym macie problem z tym ACC? W kilku kablach i śrubkach ? To prościej podłaczyc niz PDC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #75 Napisano 12 Marca 2013 Tak żeby było do ew. manuala: Oryginalny przekaźnik 479 nr. 3C0951253A Zestaw mocujący radar (śruby i uchwyty) nr. 3C0907179A Obudowa gniazda wtyczki nr. 6X0973815 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #76 Napisano 14 Marca 2013 witam właśnie przymierzam się do zamontowania ACC i mam parę pytań -czy manetka tempomatu z ACC iest inna niż bez acc ? -czy z pompą ABS 3C0614095P zadziała? b6 2006 BMR MY2007 link do Rosyjskiego forum http://www.passat-club.ru/forum/threads/34813-%D0%94%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BF%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%8B%D0%BC-%D0%BA%D1%80%D1%83%D0%B8%D0%B7-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BC?p=915093&viewfull=1#post915093 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #77 Napisano 15 Marca 2013 Tak manetka jest inna, na manetce masz taka dźwigienkę jak na tej od wycieraczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldo Zgłoś #78 Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) Panowie a gdzie znajduje się ten przekaźnik 3C0951253A ? Mój paszczak ma od nowości ACC tylko ostatnio wyskakuje mi błąd: 00234 - Sensor for Automatic Distance Regulation Misadjusted 003 - Mechanical Failure pasuje zacząć diagnozę od tego przekaźnika Edytowane 26 Marca 2013 przez eldo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #79 Napisano 26 Marca 2013 Panowie a gdzie znajduje się ten przekaźnik 3C0951253A ? pod licznikiem, nad nogami kierowcy, powinien być w dodatkowym wsporniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldo Zgłoś #80 Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) pod licznikiem, nad nogami kierowcy, powinien być w dodatkowym wsporniku dzieki za szybka odpowiedz, problemem okazł sie byc uwalony radar ( z końcówką E ) zakupiłem używany, wymieniłem i jest OK :marecek Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez eldo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach