marekgalla Zgłoś #41 Napisano 20 Stycznia 2012 Wielkie dzięki za schemat.Po założeniu trzeba by to zakozować w ster silnika i abs może by ktos wiedzial jak to zakodować jakie kodowanie,z gatewayem sobie poradze bo trzeba tylko zaznaczyć ACC, ale abs i silnik nie idzie są tam tylko cyfry mam program vagcanpro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #42 Napisano 20 Stycznia 2012 marekgrala Kodowanie ACC odbywa sie za pomocą 1- stary licznik czerwony MFA+ i stary radar koduje sie vasem 2- licznik biały i nowy radar koduje sie za pomocą kodu dostepu (dostęp upowazniony) VCDS Tylko trzeba o tym pamietać ze stary radar nie podejdzie do nowego licznika i na odwrót stary licznik nie przyjmnie nowego radaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekgalla Zgłoś #43 Napisano 20 Stycznia 2012 Ja mam passata 2006 rok licznik premium z 2012 roku jaki by tu radar podeszedł według ETKI 3c0907567m szedł w passacie od 2009 do 2011 passat CC OD 2009 DO 212 albo 3AA907567a szedł w passacie od 2011 do 2012 czy będą one się komunikować z abs i silnikiem.Teraz jak nie mam radaru ani manetek a zaznacze w gatewayu ACC to na wyświetlaczu pjawi sie ta funkcja ACC ale jest komunikat ze ACC uszkodzone. ---------- Dodano o 21:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:55 ---------- Ja mam passata 2006 rok licznik premium z 2012 roku jaki by tu radar podeszedł według ETKI 3c0907567m szedł w passacie od 2009 do 2011 passat CC OD 2009 DO 212 albo 3AA907567a szedł w passacie od 2011 do 2012 czy będą one się komunikować z abs i silnikiem.Teraz jak nie mam radaru ani manetek a zaznacze w gatewayu ACC to na wyświetlaczu pjawi sie ta funkcja ACC ale jest komunikat ze ACC uszkodzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanej Zgłoś #44 Napisano 31 Marca 2012 Witam Po zmianie licznika na biały od CC nie działa mi ACC wogóle nic nie reaguje. Zakupiłem radar z koncowką J po lifcie tylko teraz się zasstanawiam jak to zakodowac i zaadaptować? Byłby któryś z kolegów tak miiły i napisał krok po kroku co zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #45 Napisano 1 Kwietnia 2012 Panowie ja mam jedno pytanie, mam już prawie wszystkie graty, dziś bedę montował manetkę, tylko powiedzcie mi gdzie ja się mam wpiąć z tą wtyczką co idzie z wiązki z radaru ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #46 Napisano 1 Kwietnia 2012 Panowie ja mam jedno pytanie,mam już prawie wszystkie graty, dziś bedę montował manetkę, tylko powiedzcie mi gdzie ja się mam wpiąć z tą wtyczką co idzie z wiązki z radaru ? daj zdjęcie radaru i tej instalacji w wtyczką w instalacji powinien być jeszcze przekaźnik odłączania magistrali CAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #47 Napisano 1 Kwietnia 2012 Panowie ja mam jedno pytanie, mam już prawie wszystkie graty, dziś bedę montował manetkę, tylko powiedzcie mi gdzie ja się mam wpiąć z tą wtyczką co idzie z wiązki z radaru ? Jak cos to pisz, mam przekaźnik nówkę pod radar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #48 Napisano 2 Kwietnia 2012 tu akurat jest fotka z alledrogo, ale u mnie jest identycznie czyli radar + taka sama wiązka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #49 Napisano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) Mam trochę inne pytanie jak w temacie, siadłem do wymiany manetki, już tej nowej ładnej z ACC, a tu zonk, okazuje się ze pająk jest z golfa 6, w dodatku bez taśmy, czy da rade przełożyć taśme i wszystko zadziała czy też lipa? Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez marekbialek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #50 Napisano 12 Kwietnia 2012 Lepiej się pokuś o przełozenie manetek - tzn środka i obudowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #51 Napisano 12 Kwietnia 2012 Właśnie sie zastanawiałem nad tym bo tak, mając całą obudowę z taśmą oryginalnych manetek czy może przełożyć same dźwignie z tego zestawu od golfa, tylko pytanie czy tak to zadziała i czy piny w dzwigniach od golfa bedą pasować do tych w passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychon1 Zgłoś #52 Napisano 29 Kwietnia 2012 Witam, mam passata 2.0 TDI-CR z 2009 r. z dsg, nowa kierownica wielofunkcyjna. Zastanawiam się, czy nie doposażyć go w ACC. Na allegro są całkiem nie drogie do tego graty, ale pewnie sobie z montażem nie poradzę. Czy jest ktoś na tym forum, kto odpłatnie pomógł by mi zainstalować i zakodować to. Mieszkam w Warszawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #53 Napisano 3 Maja 2012 A ma ktoś wiedzę które z białymi a które z czerwonymi licznikami latają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #54 Napisano 5 Maja 2012 paweł z tego co pamietam to ty masz juz biały licznik a wiec radar z koncówką J ale zastanawiam sie jak mu zrobisz adaptacje ? bo prawie nikt nie ma tego kodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #55 Napisano 5 Maja 2012 (edytowane) Tak białe, jeszcze nie szukałem informacji. Jakoś nie mam ciśnienie by zapiąć wszystko (czyt. kupić 3C0 907 567 J). Stoję obecnie nad dylematem czy już teraz wymienić Bordnetz, a mimo raczej już konieczności jego wymiany nie szukałem jaka wersja była by dla mnie optymalna. W pracy mam tyle zajęć że szkoda gadać i nieco mi brakuje czasu. Wojtek rozglądałeś się za koniecznością wymiany znaczka na gril'u? Edytowane 5 Maja 2012 przez api13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #56 Napisano 6 Maja 2012 Paweł dla mnie jest igiełka i na razie nic nie zmieniam (zewnetrznie) jedynie czekam na rline dokładkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #57 Napisano 6 Maja 2012 Gdzieś czytałem że znaczek trzeba inny dla ACC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #58 Napisano 7 Maja 2012 Tak, znaczek jest inny pod ACC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek34 Zgłoś #59 Napisano 13 Września 2012 Cześć, będę zakładał w tym miesiącu ACC do Passata b6 2009 r. i mam pytanie. Stosunkowo łatwe się to wszystko wydaje, radar z kabelkiem koszt ok. 400 zł (mam białe zegary podobno każdy radar gada z tymi zegarami). Do tego manetka za ok. 200 zł , kodowanie i jazda. Jest jednak kwestia tego znaczka, który jest ogólnie trudno dostępny - po prostu przy radarze ma nie być normalnego znaczka a plastikowa zaślepka z logo VW z tego co widziałem na aukcjach. Mam pytanie czy faktycznie jest to niezbędne bo nie ma gdzie tego kupić, czy ktoś założył radar bez tego? A może zrobić małe druciarstwo i przyczepić radar gdzieś na grilu??? pozdrawiam Maciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #60 Napisano 13 Września 2012 Sądzę, że gdzieś na grilu to raczej nie zbyt odpowiednie miejsce, radar ma specjalną pozycję aby dokładnie wyznaczać odległość. Popytaj w ASO. Sądzę, że mają to co chcesz. I jeszcze potrzebujesz maty kalibrującej A masz do tego schematy? Jak będziesz zakładał to prosimy o fotki i dokumentacje co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach