marecek Zgłoś #21 Napisano 17 Marca 2010 A jeszcze wrócę to zacisków hamulcowych: jak najlepiej to sprawdzić? Rozumiem,że trzeba zdjąć koło i sprawdzić zaciski, w których znajduje się klocek hamulcowy? no bez dotykania się raczej nie da, bo każdy "słyszy" brzdęk i stuk po swojemi, i ciężko jest to brzdękanie-stukanie opisać słowami w jednoznaczny sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #22 Napisano 17 Marca 2010 (edytowane) Marcelek - racja... Sam mam to u siebie. Latające klocki hamulcowe na prawdę głośno stukają. Od razu zapytam - czy sama wymiana blaszek tutaj pomoże? Ważna sprawa - stuki klocków hamulcowych to jedno, ale jeśli w środku auta stuka to raczej nie klocki. Na zewnątrz to fakt - strasznie głośno to słychać i brzmi to jak zmasakrowane zawieszenie, ale we wnętrzu auta... raczej nie jest to przesadnie słyszalne. Takie są moje spostrzeżenia odnośnie tego problemu. Edytowane 17 Marca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 17 Marca 2010 Ja mam przetoczone tarcze i nowiutkie klocki - więc TO też raczej odpada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #24 Napisano 17 Marca 2010 Dorzucę do tematu: warto sprawdzić czy maglownica nie odkręciła się z mocowań. śruby trzymające są w przedniej grodzi pod szybą, z czego jedna pod aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #25 Napisano 17 Marca 2010 hmmm może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ciekawe ?? co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #26 Napisano 17 Marca 2010 U mnie wszystko wymienione i dalej coś stuka(nie metaliczne).Najbardziej słychać na skręconych w prawo kołach Stawiam na maglownicę,bo już ją kilka razy eliminowałem luzy na niej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #27 Napisano 17 Marca 2010 U mnie wszystko wymienione i dalej coś stuka(nie metaliczne).Najbardziej słychać na skręconych w prawo kołach Stawiam na maglownicę,bo już ją kilka razy eliminowałem luzy na niej Jak sie eliminuje taki luz ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #28 Napisano 19 Marca 2010 nie wierze ze nikt na forum nie miał takiej usterki i jej nie zlikwidował POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #29 Napisano 19 Marca 2010 nie wierze ze nikt na forum nie miał takiej usterki i jej nie zlikwidował POMOCY regeneracja maglownicy. Dość pracochłonny i niestety kosztowny proces. O co pytasz konkretnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cony2 Zgłoś #30 Napisano 19 Marca 2010 (edytowane) pat_333 Jeżeli chodzi o skrzypienie z tyłu miałem to samo. Sprawdź taki malutki łącznik odpowiedzialny za automatyczny czujnik położenia (regulację wysokości świecenia) reflektorów. U mnie po potraktowaniu go smarem w sprayu cisza. Z tym, że u mnie są xenony więc nie wiem czy w zwykłych lampach czujnik taki występuje. Aha są po obu stronach. Edytowane 19 Marca 2010 przez cony2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1026 Zgłoś #31 Napisano 19 Marca 2010 (edytowane) no cóż u mnie po wymianie zawieszenia na lmo nadal stukało mniej ale jednak ,więc wymieniłem amorki z przodu pomogło stukało jeszcze mniej ale jednak po wjechaniu w większą dziurę było słychać że coś jeszcze jest luźne i dopiero wymiana blaszek przy szczęce hamulcowej całkowicie wyeliminowała hałasy, powodzenia :-) sprawdź jak będziesz jechał po kocich łbach w ten sposób że naciśnij lekko hamulec i słuchaj czy przestaje hałasować jeśli tak to masz blaszki do wymiany , a jeśli nie to amorki Edytowane 19 Marca 2010 przez raf1026 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skniwasserball Zgłoś #32 Napisano 19 Marca 2010 Ok, a czy ktoś doszukał się wartości prześwitu pomiędzy nadkolem a kołem? (bo u mnie w sedanie na oponie o profilu 55 praktycznie można pięść włożyć). Co może być przyczyną zbytniego podniesienia auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1026 Zgłoś #33 Napisano 19 Marca 2010 u mnie profil 65 i też pięść wsadzisz więc chyba masz ok może tył ci usiadł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #34 Napisano 19 Marca 2010 Ok, a czy ktoś doszukał się wartości prześwitu pomiędzy nadkolem a kołem? (bo u mnie w sedanie na oponie o profilu 55 praktycznie można pięść włożyć). Co może być przyczyną zbytniego podniesienia auta? seryjne zawieszenie tak ma wysokość = sprężyny. Możesz szukać innych, ale czy jest sens...? przynajmniej się krawężników nie boi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_333 Zgłoś #35 Napisano 19 Marca 2010 pat_333 Jeżeli chodzi o skrzypienie z tyłu miałem to samo. Sprawdź taki malutki łącznik odpowiedzialny za automatyczny czujnik położenia (regulację wysokości świecenia) reflektorów. U mnie po potraktowaniu go smarem w sprayu cisza. Z tym, że u mnie są xenony więc nie wiem czy w zwykłych lampach czujnik taki występuje. Aha są po obu stronach. kurcze nie mam xenonu, tzn mam ale nie orginal, jutro jade do warsztatu zobacze co pwiedza, jak cos sensownego to napisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #36 Napisano 21 Marca 2010 A myślicie że krzyżak może hałasować ??? Jak macham kieronicą to słychać dość mocne tukanie ale tak ze środka auta miedzy kołami pod maska . końcówki są na 100 w porzadku i drążki kieronicze nie mają luzu góra dół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #37 Napisano 18 Kwietnia 2010 odswieże temat bo znalazłem kilka rzeczy ktore na pewno hałasowały w moim aucie. 1. Luźny akumulator, jak się okazuje mocno stukał 2. Poduszki amorów 3. amory 4 Jest dobrze ale kuźwa jeszcze coś stuka z lewej strony ale bede tak długo szukał aż znajde Jak macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły to piszcie :roza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakon9 Zgłoś #38 Napisano 19 Kwietnia 2010 Po prostu passat nie jest przystosowany na dziurawe drogi. Sprężyny są twarde i dla tego na dziurach wszystko lata łącznie z kierowcą w środku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #39 Napisano 19 Kwietnia 2010 hmmm ja mam taki duuuuże BOOOOM jak przejeżdżam po "policjancie" ... teraz kwestia tego czy to może amorki albo poduszki pod silnikiem albo skrzynią .. bo na zwykłych nierównościach jest spoko tylko przez coś większego ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyszek Zgłoś #40 Napisano 28 Sierpnia 2010 U mnie po wymianie wszystkich wahaczy i założeniu sprężyn obniżających firmy APEX (żółte) coś się tłucze w lewym kole (przód) na łukach i nierównościach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach