Skocz do zawartości
bart448

Zawieszenie. Mega zagadka ?? Passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

A jeszcze wrócę to zacisków hamulcowych: jak najlepiej to sprawdzić? Rozumiem,że trzeba zdjąć koło i sprawdzić zaciski, w których znajduje się klocek hamulcowy?

no bez dotykania się raczej nie da, bo każdy "słyszy" brzdęk i stuk po swojemi, i ciężko jest to brzdękanie-stukanie opisać słowami w jednoznaczny sposób

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcelek - racja...

 

Sam mam to u siebie. Latające klocki hamulcowe na prawdę głośno stukają.

Od razu zapytam - czy sama wymiana blaszek tutaj pomoże?

 

Ważna sprawa - stuki klocków hamulcowych to jedno, ale

jeśli w środku auta stuka to raczej nie klocki.

Na zewnątrz to fakt - strasznie głośno to słychać i brzmi to jak

zmasakrowane zawieszenie, ale we wnętrzu auta... raczej nie jest

to przesadnie słyszalne.

 

Takie są moje spostrzeżenia odnośnie tego problemu.

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przetoczone tarcze i nowiutkie klocki - więc TO też raczej odpada...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę do tematu:

warto sprawdzić czy maglownica nie odkręciła się z mocowań.

śruby trzymające są w przedniej grodzi pod szybą, z czego jedna pod aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ciekawe ?? co to może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko wymienione i dalej coś stuka(nie metaliczne).Najbardziej słychać na skręconych w prawo kołach :) Stawiam na maglownicę,bo już ją kilka razy eliminowałem luzy na niej :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie wszystko wymienione i dalej coś stuka(nie metaliczne).Najbardziej słychać na skręconych w prawo kołach :) Stawiam na maglownicę,bo już ją kilka razy eliminowałem luzy na niej :P

 

Jak sie eliminuje taki luz ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wierze ze nikt na forum nie miał takiej usterki i jej nie zlikwidował :niekumam POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wierze ze nikt na forum nie miał takiej usterki i jej nie zlikwidował POMOCY

regeneracja maglownicy. Dość pracochłonny i niestety kosztowny proces. O co pytasz konkretnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pat_333

Jeżeli chodzi o skrzypienie z tyłu miałem to samo. Sprawdź taki malutki łącznik odpowiedzialny za automatyczny czujnik położenia (regulację wysokości świecenia) reflektorów. U mnie po potraktowaniu go smarem w sprayu cisza. Z tym, że u mnie są xenony więc nie wiem czy w zwykłych lampach czujnik taki występuje. Aha są po obu stronach.

Edytowane przez cony2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cóż u mnie po wymianie zawieszenia na lmo nadal stukało mniej ale jednak ,więc wymieniłem amorki z przodu pomogło stukało jeszcze mniej ale jednak po wjechaniu w większą dziurę było słychać że coś jeszcze jest luźne i dopiero wymiana blaszek przy szczęce hamulcowej całkowicie wyeliminowała hałasy, powodzenia :-)

sprawdź jak będziesz jechał po kocich łbach w ten sposób że naciśnij lekko hamulec i słuchaj czy przestaje hałasować jeśli tak to masz blaszki do wymiany , a jeśli nie to amorki

Edytowane przez raf1026

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, a czy ktoś doszukał się wartości prześwitu pomiędzy nadkolem a kołem? (bo u mnie w sedanie na oponie o profilu 55 praktycznie można pięść włożyć). Co może być przyczyną zbytniego podniesienia auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie profil 65 i też pięść wsadzisz więc chyba masz ok może tył ci usiadł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, a czy ktoś doszukał się wartości prześwitu pomiędzy nadkolem a kołem? (bo u mnie w sedanie na oponie o profilu 55 praktycznie można pięść włożyć). Co może być przyczyną zbytniego podniesienia auta?

seryjne zawieszenie tak ma ;)

wysokość = sprężyny. Możesz szukać innych, ale czy jest sens...? przynajmniej się krawężników nie boi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pat_333

Jeżeli chodzi o skrzypienie z tyłu miałem to samo. Sprawdź taki malutki łącznik odpowiedzialny za automatyczny czujnik położenia (regulację wysokości świecenia) reflektorów. U mnie po potraktowaniu go smarem w sprayu cisza. Z tym, że u mnie są xenony więc nie wiem czy w zwykłych lampach czujnik taki występuje. Aha są po obu stronach.

kurcze nie mam xenonu, tzn mam ale nie orginal, jutro jade do warsztatu zobacze co pwiedza, jak cos sensownego to napisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A myślicie że krzyżak może hałasować ??? Jak macham kieronicą to słychać dość mocne tukanie ale tak ze środka auta miedzy kołami pod maska . końcówki są na 100 w porzadku i drążki kieronicze nie mają luzu góra dół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odswieże temat bo znalazłem kilka rzeczy ktore na pewno hałasowały w moim aucie.

 

1. Luźny akumulator, jak się okazuje mocno stukał

2. Poduszki amorów

3. amory

4 Jest dobrze ale kuźwa jeszcze coś stuka z lewej strony ale bede tak długo szukał aż znajde :wsciekly

 

Jak macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły to piszcie :roza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po prostu passat nie jest przystosowany na dziurawe drogi. Sprężyny są twarde i dla tego na dziurach wszystko lata łącznie z kierowcą w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm ja mam taki duuuuże BOOOOM jak przejeżdżam po "policjancie" ...

 

teraz kwestia tego czy to może amorki albo poduszki pod silnikiem albo skrzynią .. bo na zwykłych nierównościach jest spoko tylko przez coś większego ... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie wszystkich wahaczy i założeniu sprężyn obniżających firmy APEX (żółte) coś się tłucze w lewym kole (przód) na łukach i nierównościach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności