Skocz do zawartości
kris22bln

samopoziomowanie ,poziomowanie xenonow passat 3bg

Rekomendowane odpowiedzi

Pasuje też od BMW i Mercedesa, a są tańsze. Ja kupiłem do siebie od BMW E60 i gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik wymieniony, błędy skasowane i teraz pytanie, czy po odpaleniu świateł powinien się zrobić test poziomowania(światła w dół, później góra i poziom wyjściowy). U mnie nie ma tego efektu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien byś test za każdym razem jak odpalisz silnik niezależnie czy masz włączone światła czy nie :) U mnie tak jest, miałem problem z xenonami ale wymieniłem czujniki i zrobiłem adaptacje z VAGiem na stacji diagnostycznej przy okazji ustawiając światła. I jest teraz OK.

Mówią też że test świateł się robi przy włączeniu świateł, lecz u mnie tak nie jest, test robi się dopiero jak odpale silnik jakieś 2 sekundy po odpaleniu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a moge was prosic o podanie numeru etki tej blaszki na rysunku z nr 11 ktora mocuje sie do dolnego wahacza?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/478a28adf95aa3bb.html

 

Sent from my Xperia S using Tapatalk

Edytowane przez barman.m

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy,prosiłbym o doradzenie, które czujniki dostępne na allegro podeszły by do mojego Paska FL AWT? :help za link do aukcji z czujnikiem na przód i tył byłbym bardzo wdzięczny. Bo chciałbym kupić a nie wiem które będą pasować. za pomoc z góry dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujniki od BMW/Merca kwadratowe pasują, ale prawdopodobnie trzeba ściągnąć amię z ośki czujnika i przestawić w inny zakres, w tamtych autach jest pod innym kątem montowany czujnik do budy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przestały sie poziomować xenonki i do tego sa za bardzo w dół i naprawde ciężko sie jeździ w nocy, czyt to bedzie czujnik poziomowania który jest styłu ?

 

Ostatnio wymieniałem chłodnice i wiatraki może mechanik coś wypioł niechcąco przy lampach jak myślicie ? Czy na kompie coś pokaże jak go podłącze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ,jaki jest numer sterownika samopoziomu do 3B (silniczki na 3-piny).

Domyślam się ,że powinien pasować też od A4,A6 przed 99?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterownik 3B przed liftem 4B0 907 357

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek:zdrowko ,Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Posiadam superba ale wszystko jest to samo co w vw więc chciałbym prosić o poradę. Posiadałem błąd;

 

Address 55: Xenon Range Labels: 4Z7-907-357.LBL

Controller: 4Z7 907 357

Component: dynamische LWR D09

Coding: 00005

Shop #: WSC 73430

VCID: 047B0F130703

1 Faults Found:

01539 - Headlights Not Adjusted

35-00 - -

 

więc chciałem zrobić adaptację ksenonów. Jednak na równym terenie napięcia z moich czujników pochyłu wynoszą: z przedniego 2,5V z tylnego 1,5V. Przy takich napięciach nie mogłem wykonać adaptacji bo w:

 

[xenon range 55]

 

następnie:

 

[Nastawy podst. - 04]

 

Grupa "001"

 

wyskakiwał mi błąd: "ERROR group 001 Not Available" Jednak obydwa czujniki reagują na zmianę przechyłu, zmieniają się na nich napięcia, postanowiłem więc oszukać trochę sterownik i podjechałem na niewielkie wzniesienie, napięcie na tylnym czujniku podniosło się tak że zbliżyło się trochę wartością do pierwszego. W tym położeniu wszedłem do grupy 001 w nastawach podstawowych i ku mojemu zaskoczeniu mogłem zrobić adaptację. Wykonałem ją bez regulacji ręcznej lamp bo nie wiedziałem jak kręcić śrubami i na jakiej wysokości ma świecić światło żeby było ok, więc z grupy 001 przeszedłem do 002 aby mi zapisało. Błąd "Headlights Not Adjusted" zniknął i kiedy zrobiło się ciemno sprawdziłem jak to wszystko działa. Okazało się, że po załączeniu świateł i silnika lampy ładnie się podnoszą, ale gdy delikatnie najeżdżam na podjazd tak aby zasymulować obniżenie tyłu samochodu lampy automatycznie się nie obniżają... czy przyczyną tego może być ten czujnik pochyłu, który ma za niskie napięcie? Prosiłbym o wasze spostrzeżenia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem twój opis odnośnie reakcji układu poziomowania. Po pierwsze zwracam uwagę że układ ma wykrywać ugięcie zawieszenia[nie pochył] wynikające z przejeżdżania po nierównościach lub lub zmiany masy/załadunku pojazdu.

Najechanie na podjazd[nie piszesz przodem czy tyłem] nie jest tu wymiernym testem ponieważ układ nie bada pozycji samochodu względem nawierzchni ale wiadomo zawieszenie się trochę ugnie.

Po drugie z tego co piszesz to układ zachowuje się prawidłowo - po obniżeniu tyłu lampy się obniżają aby nie razić kierowców z naprzeciwka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na podjazd najeżdżałem przodem, ale teraz już rozumie że aby to sprawdzić musiałbym wrzucić coś do bagażnika żeby tył zawieszenia siadł i wtedy zobaczyć czy lampy pójdą w dół (takiej próby nie robiłem). Zrobiłem adaptację jeszcze raz tym razem na płaskiej nawierzchni w kodowaniu dla VW i udało mi się , natomiast w kodowaniu dla Skody wyskakuje mi bląd "ERROR group 001 Not Available" ciekaw jestem dlaczego. Wieczorem sprawdzę czy lampy obniżą się kiedy wrzucę coś ciężkiego do bagażnika, na razie z tego co zauważyłem to po załączeniu silnika podnoszą się. Dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem czujnik z przodu, ponieważ był zepsuty, skasowałem VAGiem ten błąd informujący o uszkodzeniu czujnika, po odpaleniu silnika i włączeniu świateł, robi się test xenonów, tzn światła idą w dół i później do poziomu zerowego, teraz pytanie, czy muszę robić adaptacje świateł ?? dodam, że chyba podczas jazdy autem nie działa samopoziomowanie, nawet jak bujam autem też nic się nie przestawiają xenony, proszę o jakąś rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ramie mojego tylnego czujnika jest dobrze założone ?

Dodam jeszcze że auto było na lewarku a kolo zwisało.

 

sauxrn.jpg

Edytowane przez Zabol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze założyłem tak samo u siebie, ale musiałbym sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pasuje też od BMW i Mercedesa, a są tańsze. Ja kupiłem do siebie od BMW E60 i gra.

Potwierdzam. Kupiłem na próbę czujnik od BMW e60 z 2009roku za 55zł z przesyłką. Zamontowałem wcześniej sprawdzając na Vagu jaki odczyt daje stary czujnik, zamontowałem nowy i jest to samo.

P.s. Takie same czujniki produkcji ABT są również w fordzie, mazdzie, mercedesie, volvo i oczywiście bmw. Ale moim zdaniem najlepiej kupić od BMW E60 bo były one najdłużej tam montowane i można wyrwać w miarę młodą używkę a jak wynika z doświadczeń kolegów którzy czujniki te rozbierali czas im nie służy.

Czujniki od BMW/Merca kwadratowe pasują, ale prawdopodobnie trzeba ściągnąć amię z ośki czujnika i przestawić w inny zakres, w tamtych autach jest pod innym kątem montowany czujnik do budy...

Tak dla sprostowania napiszę bo kolega polonez15 ma u siebie obniżone zawieszenie i nawet jakby założył oryginał to i tak musiałby kombinować z dobrym ustawieniem ramienia czujnika.

W każdym bądź razie należą się podziękowania dla kolegi polonez15 bo daje nam to możliwość zakupu używanej części w miarę młodej rocznikowo i w przystępnej cenie.

Edytowane przez michal_tmi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że pomogłem:) A co do zawieszenia to moje obniżone przeszło w niepamięć:P Teraz latam na ori.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
polonez15
czy czujnik od BMW,Mercedesa czy Forda ma taka sama wtyczke??

Moj padł i skoro mozna troche zaoszczedzic to chetnie bym spróbował :) A jak wyglada z mocowaniem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności