polonez15 Zgłoś #401 Napisano 19 Marca 2013 Pasuje też od BMW i Mercedesa, a są tańsze. Ja kupiłem do siebie od BMW E60 i gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #402 Napisano 8 Kwietnia 2013 Czy taki czujnik pasowalby do passata na tyl? http://allegro.pl/czujnik-poziomu-swiatel-xenon-bmw-e60-e70-e63-e90-i3150527028.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #403 Napisano 28 Kwietnia 2013 czujnik wymieniony, błędy skasowane i teraz pytanie, czy po odpaleniu świateł powinien się zrobić test poziomowania(światła w dół, później góra i poziom wyjściowy). U mnie nie ma tego efektu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekkutno Zgłoś #404 Napisano 29 Kwietnia 2013 Powinien byś test za każdym razem jak odpalisz silnik niezależnie czy masz włączone światła czy nie U mnie tak jest, miałem problem z xenonami ale wymieniłem czujniki i zrobiłem adaptacje z VAGiem na stacji diagnostycznej przy okazji ustawiając światła. I jest teraz OK. Mówią też że test świateł się robi przy włączeniu świateł, lecz u mnie tak nie jest, test robi się dopiero jak odpale silnik jakieś 2 sekundy po odpaleniu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #405 Napisano 19 Maja 2013 (edytowane) Koledzy a moge was prosic o podanie numeru etki tej blaszki na rysunku z nr 11 ktora mocuje sie do dolnego wahacza? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/478a28adf95aa3bb.html Sent from my Xperia S using Tapatalk Edytowane 19 Maja 2013 przez barman.m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #406 Napisano 31 Maja 2013 koledzy,prosiłbym o doradzenie, które czujniki dostępne na allegro podeszły by do mojego Paska FL AWT? :help za link do aukcji z czujnikiem na przód i tył byłbym bardzo wdzięczny. Bo chciałbym kupić a nie wiem które będą pasować. za pomoc z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #407 Napisano 31 Maja 2013 Czujniki od BMW/Merca kwadratowe pasują, ale prawdopodobnie trzeba ściągnąć amię z ośki czujnika i przestawić w inny zakres, w tamtych autach jest pod innym kątem montowany czujnik do budy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #408 Napisano 13 Czerwca 2013 U mnie przestały sie poziomować xenonki i do tego sa za bardzo w dół i naprawde ciężko sie jeździ w nocy, czyt to bedzie czujnik poziomowania który jest styłu ? Ostatnio wymieniałem chłodnice i wiatraki może mechanik coś wypioł niechcąco przy lampach jak myślicie ? Czy na kompie coś pokaże jak go podłącze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #409 Napisano 20 Czerwca 2013 Koledzy ,jaki jest numer sterownika samopoziomu do 3B (silniczki na 3-piny). Domyślam się ,że powinien pasować też od A4,A6 przed 99? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #410 Napisano 20 Czerwca 2013 Sterownik 3B przed liftem 4B0 907 357 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #411 Napisano 20 Czerwca 2013 Grzesiek:zdrowko ,Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arnet Zgłoś #412 Napisano 31 Sierpnia 2013 Witam serdecznie. Posiadam superba ale wszystko jest to samo co w vw więc chciałbym prosić o poradę. Posiadałem błąd; Address 55: Xenon Range Labels: 4Z7-907-357.LBL Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00005 Shop #: WSC 73430 VCID: 047B0F130703 1 Faults Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - więc chciałem zrobić adaptację ksenonów. Jednak na równym terenie napięcia z moich czujników pochyłu wynoszą: z przedniego 2,5V z tylnego 1,5V. Przy takich napięciach nie mogłem wykonać adaptacji bo w: [xenon range 55] następnie: [Nastawy podst. - 04] Grupa "001" wyskakiwał mi błąd: "ERROR group 001 Not Available" Jednak obydwa czujniki reagują na zmianę przechyłu, zmieniają się na nich napięcia, postanowiłem więc oszukać trochę sterownik i podjechałem na niewielkie wzniesienie, napięcie na tylnym czujniku podniosło się tak że zbliżyło się trochę wartością do pierwszego. W tym położeniu wszedłem do grupy 001 w nastawach podstawowych i ku mojemu zaskoczeniu mogłem zrobić adaptację. Wykonałem ją bez regulacji ręcznej lamp bo nie wiedziałem jak kręcić śrubami i na jakiej wysokości ma świecić światło żeby było ok, więc z grupy 001 przeszedłem do 002 aby mi zapisało. Błąd "Headlights Not Adjusted" zniknął i kiedy zrobiło się ciemno sprawdziłem jak to wszystko działa. Okazało się, że po załączeniu świateł i silnika lampy ładnie się podnoszą, ale gdy delikatnie najeżdżam na podjazd tak aby zasymulować obniżenie tyłu samochodu lampy automatycznie się nie obniżają... czy przyczyną tego może być ten czujnik pochyłu, który ma za niskie napięcie? Prosiłbym o wasze spostrzeżenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #413 Napisano 1 Września 2013 Nie bardzo rozumiem twój opis odnośnie reakcji układu poziomowania. Po pierwsze zwracam uwagę że układ ma wykrywać ugięcie zawieszenia[nie pochył] wynikające z przejeżdżania po nierównościach lub lub zmiany masy/załadunku pojazdu. Najechanie na podjazd[nie piszesz przodem czy tyłem] nie jest tu wymiernym testem ponieważ układ nie bada pozycji samochodu względem nawierzchni ale wiadomo zawieszenie się trochę ugnie. Po drugie z tego co piszesz to układ zachowuje się prawidłowo - po obniżeniu tyłu lampy się obniżają aby nie razić kierowców z naprzeciwka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arnet Zgłoś #414 Napisano 1 Września 2013 Na podjazd najeżdżałem przodem, ale teraz już rozumie że aby to sprawdzić musiałbym wrzucić coś do bagażnika żeby tył zawieszenia siadł i wtedy zobaczyć czy lampy pójdą w dół (takiej próby nie robiłem). Zrobiłem adaptację jeszcze raz tym razem na płaskiej nawierzchni w kodowaniu dla VW i udało mi się , natomiast w kodowaniu dla Skody wyskakuje mi bląd "ERROR group 001 Not Available" ciekaw jestem dlaczego. Wieczorem sprawdzę czy lampy obniżą się kiedy wrzucę coś ciężkiego do bagażnika, na razie z tego co zauważyłem to po załączeniu silnika podnoszą się. Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daff532 Zgłoś #415 Napisano 30 Września 2013 wymieniłem czujnik z przodu, ponieważ był zepsuty, skasowałem VAGiem ten błąd informujący o uszkodzeniu czujnika, po odpaleniu silnika i włączeniu świateł, robi się test xenonów, tzn światła idą w dół i później do poziomu zerowego, teraz pytanie, czy muszę robić adaptacje świateł ?? dodam, że chyba podczas jazdy autem nie działa samopoziomowanie, nawet jak bujam autem też nic się nie przestawiają xenony, proszę o jakąś rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zabol Zgłoś #416 Napisano 23 Października 2013 (edytowane) Czy ramie mojego tylnego czujnika jest dobrze założone ? Dodam jeszcze że auto było na lewarku a kolo zwisało. Edytowane 23 Października 2013 przez Zabol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambus1987 Zgłoś #417 Napisano 23 Października 2013 wydaje mi sie ze założyłem tak samo u siebie, ale musiałbym sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #418 Napisano 2 Listopada 2013 (edytowane) Pasuje też od BMW i Mercedesa, a są tańsze. Ja kupiłem do siebie od BMW E60 i gra. Potwierdzam. Kupiłem na próbę czujnik od BMW e60 z 2009roku za 55zł z przesyłką. Zamontowałem wcześniej sprawdzając na Vagu jaki odczyt daje stary czujnik, zamontowałem nowy i jest to samo. P.s. Takie same czujniki produkcji ABT są również w fordzie, mazdzie, mercedesie, volvo i oczywiście bmw. Ale moim zdaniem najlepiej kupić od BMW E60 bo były one najdłużej tam montowane i można wyrwać w miarę młodą używkę a jak wynika z doświadczeń kolegów którzy czujniki te rozbierali czas im nie służy. Czujniki od BMW/Merca kwadratowe pasują, ale prawdopodobnie trzeba ściągnąć amię z ośki czujnika i przestawić w inny zakres, w tamtych autach jest pod innym kątem montowany czujnik do budy... Tak dla sprostowania napiszę bo kolega polonez15 ma u siebie obniżone zawieszenie i nawet jakby założył oryginał to i tak musiałby kombinować z dobrym ustawieniem ramienia czujnika. W każdym bądź razie należą się podziękowania dla kolegi polonez15 bo daje nam to możliwość zakupu używanej części w miarę młodej rocznikowo i w przystępnej cenie. Edytowane 2 Listopada 2013 przez michal_tmi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #419 Napisano 9 Listopada 2013 Cieszę się, że pomogłem:) A co do zawieszenia to moje obniżone przeszło w niepamięć Teraz latam na ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #420 Napisano 25 Listopada 2013 polonez15 czy czujnik od BMW,Mercedesa czy Forda ma taka sama wtyczke??Moj padł i skoro mozna troche zaoszczedzic to chetnie bym spróbował A jak wyglada z mocowaniem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach