wuteka Zgłoś #261 Napisano 18 Maja 2013 a jaka jest różnica między tarczami 24.0325-0158.1 a 24.015-0158.1 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #262 Napisano 18 Maja 2013 Te z linku są do bmp, bo kupowałem u nich... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuteka Zgłoś #263 Napisano 18 Maja 2013 Mógłbyś podesłać jeszcze zestaw na tył ? Tarcze + klocki . ATE lub TRW (trw mialem z aso) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #264 Napisano 18 Maja 2013 Ten sam sprzedawca... http://allegro.pl/vw-passat-b6-skoda-superb-tarcze-klocki-ate-tyl-i3246244037.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #265 Napisano 20 Maja 2013 trw lepsze od ate? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #266 Napisano 20 Maja 2013 trw lepsze od ate? raczej porównywalne, obie firmy pierwszy montaż w VW,z obu będziesz zadowlony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #267 Napisano 21 Maja 2013 a bo chyba kupie trw gdb 1550 chyba beda pasowac bo maja 1 czujnik kabelek od zuzycia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuteka Zgłoś #268 Napisano 22 Maja 2013 a bo chyba kupie trw gdb 1550 chyba beda pasowac bo maja 1 czujnik kabelek od zuzycia Polecałbym na tył TRW a przód ATE. Tak wkłada ASO, ja tak też zrobiłem, jestem mega zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #269 Napisano 22 Maja 2013 Polecałbym na tył TRW a przód ATE. Tak wkłada ASO, ja tak też zrobiłem, jestem mega zadowolony jak na przód wsadzi się TRW lub na tył ATE też si e nic nie stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nieustraszony6 Zgłoś #270 Napisano 30 Maja 2013 (edytowane) Czy ktoś może krok po kroku opisać najlepiej z zdjęciami jak wymienić klocki z tył w passacie b6 bez kompa ?albo info na priva. Może jeszcze większą czcionką to napiszesz, bo nikt tego nie zauważy /Bimbasz Edytowane 31 Maja 2013 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziu Zgłoś #271 Napisano 31 Maja 2013 Też bym poprosił o poradnik co i jak przy wymianie klocków tył bez kompa. Ps. Może się ktoś zlituje:help:help:help:help:help:help:help:help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #272 Napisano 31 Maja 2013 co prawda ja dopieor bede wymienial pierwszy raz klocki i nie jestem do konca pewny ale z tego co mi wiadom oto chyba bez kompa nie da rady, lecz powtarzam pewny nie jestem i jak sie myle to prosze o poprawienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #273 Napisano 1 Czerwca 2013 a ja zmienilem na ate bo stare byly chyba od nowosci a stuknelo 200 tys km tak mi sie wydaje ze rok auta z rokiem klockow sie zgadza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janusz B6 Zgłoś #274 Napisano 15 Czerwca 2013 a ja powiem tam jak by ktoś chciał to odsprzedam oryginalene klocki do B6 przód a osobiście polecam tarcze zimmermann w połączeniu z oryginalnymi klockami rewelacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janusz B6 Zgłoś #275 Napisano 15 Czerwca 2013 i zapomniałem dodać że na tych oryginalnych co mam jest grawerka Jurid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #276 Napisano 15 Czerwca 2013 jeszcze raz powiem ze wymienić klocki z tyłu bez kompa jest możliwe. miesiąc temu zmieniałem..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caro444 Zgłoś #277 Napisano 15 Czerwca 2013 Potwierdzam, że bez kompa można. Jestem świeżo po wymianie. Jak odkręci się silniczek (2 torksy) potem pod silniczkiem torks chyba T40 i z tego co pamiętam w prawo. Tłoczek cofałem po takim demontażu przyrządzikiem do tłoczków. Operacja się powiodła:) dziś załatwiłem przód i tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janusz B6 Zgłoś #278 Napisano 15 Czerwca 2013 polak wszystko potrafi co nie znaczy że to zrobi dobrze bo tak na prawdę to jest pewna procedura tej wymiany bez kompa da sie cofnąć tłoczek ale już nie zaadaptujesz ręcznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caro444 Zgłoś #279 Napisano 15 Czerwca 2013 Vagiem robiłem, ale tłoczek u mnie cofnął się tylko troszkę dałem radę zdjąć tylko jarzmo. Tłoczek się nie chował więc rozkręciłem tak jak wyżej pisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janusz B6 Zgłoś #280 Napisano 15 Czerwca 2013 prawidłowo powinno się cofnąć vagiem ale nie zawsze tłoczek wystarczająco się cofnie i wtedy nie trzeba nic kombinować tylko zwyczajnie cofnąć tłoczek metodą tradycyjną poprostu go wepchnąć czym kto może i nic się nie uszkodzi bo silnik już cofnął trzpień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach