Skocz do zawartości

caro444

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O caro444

  • Urodziny 31.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki kolego ale z tego co widzę ten moduł ma końcówkę 475 czyli domyślam się, że jest pod OPS a ja nie mam rns-a 510 ani rcd 510. Inne propozycje lub wyprostowanie mojego myślenia mile widziane
  2. Czujniki mam Valeo dokładnie 1S0919275 Wobec tego czy czujniki zadziałają z innym sterownikiem (jakim) czy trzeba zmienić czujniki. Interesuje mnie tylko sygnalizacja dźwiękowa
  3. Witam, dotarł do mnie moduł z golfa 1k0919283A ale niestety po podłączeniu w dalszym ciągu pdc nie działa. VCDS nie pokazuje żadnych błędów, w blokach wartości mierzalnym mam wszędzie wpisane 255, gdy wrzucam wsteczny słychać jedno "pikniecie" po czym w blokach spada wartość do 10cm i ciągły pisk wydobywa się z głośniczka. Dodatkowo nie wiem czemu nie mogę zmienić kodowania w sterowniku, przycisk kodowania mam tak jakby wyłączony. Pomorze ktoś?
  4. Kolego tak jak pisałem wcześniej nie chce mieć wizualizacji a z tego co znalazłem na forum to było tylko o tyle ale z OPC więc pozwoliłem sobie zadać pytanie, a pisanie że było owszem ale z OPC. Na dzień dzisiejszy zamówiłem sterownik od golfa 1K0919283A z tego co patrzyłem golf miał na tył PDC. Z tego co wiem to właśnie sterownik z końcówką 475 mi nie jest potrzebny. Jak sterownik dotrze do mnie to dam znać czy zadziała.
  5. Panowie a sterownik 1Z0 919 283 B ze skody zadziała? Kolego Bimpasz nie potrzebnie się czepiasz, patrząc na historie twoich postów również zadawałeś dawniej nieraz oczywiste pytania a teraz uważasz się za guru, wyluzuj trochę. Tak poza tym dzięki za zaangażowanie w temacie
  6. Bym się nie przejmował gdyby wszystko działało jak należy, a nie działa. Po wrzuceniu wstecznego rozlega się pisk z głośniczka, po chwili przestaje piszczeć a z tyłu przeszkody nie ma. Jak coś postawie za autem pdc nie reaguje
  7. Zgadza się przodu nie montowałem, chcę na tą chwile mieć tylko z tyłu
  8. Witam Dziś podjąłem próbę montażu oryginalnych czujników pdc tylko na tył i niestety klops. Czujniki mam następujące 1S0 919 275 a sterownik 3C0 919 283 B. Po montażu zakodowaniu wywala mi błędy 01625, 02069. Instalację sam robiłem. Czy ten sterownik obsłuży te czujniki czy potrzebny inny? Nie interesuje mnie wizualizacja gdyż nie mam do tego odpowiedniego radia, na dzień dzisiejszy chcę zrobić tylko tył. Proszę o wskazówki i ewentualne numery sterownika
  9. Vagiem robiłem, ale tłoczek u mnie cofnął się tylko troszkę dałem radę zdjąć tylko jarzmo. Tłoczek się nie chował więc rozkręciłem tak jak wyżej pisałem.
  10. Potwierdzam, że bez kompa można. Jestem świeżo po wymianie. Jak odkręci się silniczek (2 torksy) potem pod silniczkiem torks chyba T40 i z tego co pamiętam w prawo. Tłoczek cofałem po takim demontażu przyrządzikiem do tłoczków. Operacja się powiodła:) dziś załatwiłem przód i tył
  11. Zgodnie z obietnicą aby zdemontować nagrzewnicę należy najpierw odkręcić plastyk nad pedałami tam gdzie jest gniazdo obd, potem boczną osłonę na tunelu środkowym, zdemontować schowek kierowcy. Następnie odkręcić śrubkę od nadmuchu na nogi Wyciągamy nadmuch schylamy się nisko wtedy ukazuje się nieszczęsna nagrzewnica odkręcamy śrubki zaznaczone aby ściągnąć osłonę nagrzewnicy. aby zdemontować nagrzewnicę włączyć zapłon, ustawić temperaturę na max aby dźwignia uniosła się do góry i nie blokowała. Odłączyć akumulator i odkręcić śruby zaznaczone (masa, plus). Z tego co pamiętam jest jeszcze chyba jedna śrubka na samej nagrzewnicy (dokładnie nie pamiętam) odłączamy wtyczkę która idzie do elektroniki. Ja osobiście nie demontowałem tunelu środkowego, odkręciłem śruby od wspornika i nagiąłem plastyki i nagrzewnica wyszła, nic nie połamałem Na koniec zdjęcia rozłożonej nagrzewnicy
  12. caro444

    Hak holowniczy

    Powinieneś mieć adnotację w dowodzie jak nie masz jedz na stację diagnostyczną dostaniesz papier i wtedy do urzędu. Ja załatwiłem wszystko w swoim przypadku w 2 godziny.
  13. Należy podłączyć się pod istniejący kabel
  14. Dla tych którzy mają inny rok produkcji niż ja poniżej schemat podłączenia. Długości przewodów są zawyżone, zgadzam się z kolegą Bimpasz że do masy starczy około 30cm. Ja osobiście wolę wiązkę zrobić od razu dłuższą i przyciąć w aucie a nie łączyć z kawałów jak wyjdzie że jest za krótka.
  15. Witam Postanowiłem zaprezentować montaż przetwornicy napięcia 12V na 230V. Potrzebne elementy: - 3C0 907 155 C przetwornica napięcia - 3C0 907 815 uchwyt przetwornicy - 3C0 919 565 wtyczka przetwornika - 1J0 972 753 wtyczka 3 pinowa+ 2x 000 979 227 zestaw przewodów - 3C0 864 376 G ramka (panel) przystosowana pod przetwornicę napięcia - N106 603 01 4szt śrub M4x6 - 3C0 863 365 A przesłona - przewód 2x2,5mm2 długość około 3m -przewód 0,5mm2 długość około 3m - końcówka oczkowa pod przewód 2,5mm2 Wszystkie powyższe elementy można nabyć w ASO. Lepiej jest poszukać cierpliwie całego tylnego panelu z zamontowaną przetwornicą niż kupić samą przetwownicę. Koszty panelu, uchwytu itp. jest większy niż koszt kupna całości od jednego sprzedawcy, a starego panelu nie można wykorzystać. Aby zamontować nagrzewnicę wygodnie jest zdemontować cały panel środkowy, wtedy jest dużo łatwiej z pociągnięciem instalacji elektrycznej. Na początku należy odkręcić śrubę z przodu panelu. Zsunąć panel w dół powinien bez problemu wyjść. Po demontażu panelu należy odsunąć fotel w kierunku tyłu samochodu aby uzyskać łatwiejszy dostęp do śruby znajdującej się pod panelem. Następnie fotel przesuwamy maksymalnie do przodu samochodu po czym podnosimy fotel do góry (regulacja wysokości) ukazuje się nam zaślepka a pod nią kolejna śruba. Takie same czynności wykonujemy po drugiej stronie panelu środkowego. Demontaż panelu tylnego wygląda następująco, podważamy zaślepkę pod nią ukazują się dwie śruby, odkręcamy, panel delikatnie ciągniemy do tyłu i góry powinien wyjść bez większych problemów. Gdy mamy zdemontowany tylny panel odkręcamy dwie nakrętki kluczem 10. (na zdjęciu widać dwie wtyczki- zdjęcie zrobione po położeniu instalacji) Teraz należy zdemontować ramkę radia, ramkę w moim przypadku climatronika. Należy odkręcić 4 śruby panelu climatronik. Wyjmujemy panel, pod nim kolejne dwie śruby które należy odkręcić. Następnie należy wyciągnąć wkład popielniczki pod nim znajdują się 2 śruby odkręcamy. Energicznym ruchem podważamy ramkę drążka zmiany biegów podnosimy do góry, odłączamy wyczkę w zależności od wyposażenia ESP itp. gniazdo zapalniczki. Po tych wszystkich czynnościach tunel środkowy należy pociągnąć w kierunku tyłu samochodu i można go już bez problemu wyciągnąć. Do wtyczki 3 pinowej wkładamy piny: pin 1- masa (przewód 2,5mm2, pin 2- bezpiecznik 22 w skrzynce bezpieczników D (po stronie pasażera) przewód 2,5mm2, pin 3- wtyczka 8 pinowa F Bordnetz J519 przewód 0,5mm2. Taka instalacja obowiązuje do kwietnia 2008. Przygotowaną instalację należy położyć pod tunelem środkowym, ja przeciągnąłem instalację pod wykładziną. Instalację ciągniemy w kierunku deski rozdzielczej, za aluminiowym wspornikiem znajduje się punkt masowy pod który podłączamy za pomocą końcówki oczkowej przewód z pinu 1. Można również podłączyć się pod inny punkt z tego co pamiętam pod tunelem środkowym są chyba dwa punkty. Przewód z pinu 2podłączamy do skrzynki bezpieczników po stronie pasażera pod bezpiecznik 22. Aby to wykonać należy zdemontować schowek pasażera wtedy możemy przewód ładnie poprowadzić. Pozostał nam ostatni kabel, który należy poprowadzić do bordnetz do wtyczki F pin 4 (sygnał z alternatora). Osobiście kabel pociągnąłem pod wykładziną w tym celu zdemontowałem osłonę za pedałami Kabel izolujemy i składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Wkładamy bezpiecznik 30A w gniazdo 22 odpalamy samochód, tylko na pracującym silniku nasza przetwornica przemówi i pozostaje tylko cieszyć się efektem pracy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności