Cezary_poznan Zgłoś #21 Napisano 10 Sierpnia 2013 Szukałbym w wiązkach w kablach skoro w jednym aucie działa w drugim nie :hmm edit: doczytałem, już sprawdzałes... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #22 Napisano 11 Sierpnia 2013 Jednak wraca błąd 1335 Moduł sterujący ustawiania siedzenia/lusterka kierowcy, magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #23 Napisano 18 Listopada 2014 Odkopuję temat bo nie widzę potrzeby zakładania następnego. Odkręciłem bok drzwi i ukazał się moim oczom ten właśnie silniczek, odkręciłem tą metalową pokrywę w której znajduję się te całe 'serce' tego silniczka i nie znając skutków pokręciłem sobie tym ręką i teraz mam tak, że jak chcę otworzyć szybę to się zamyka, a jak chcę zamknąć to się otwiera. Da się to jakoś teraz 'zregenerować' ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gp3090 Zgłoś #24 Napisano 18 Listopada 2014 prawdopodobnie obrociles ta metalową część silniczka o 180 stopni i magnesy maja odwrotną biegunowość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #25 Napisano 18 Listopada 2014 Tak najprawdopodobniej było - jak to rozkręciłem to nie wiem po co, ale zacząłem to przekręcać. Czyli wystarczy teraz w odwrotną stronę przekręcić i powinno wszystko działać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #26 Napisano 27 Listopada 2014 Powracam z tematem, znajomy dzisiaj mi wymienil na kupiony uzywany silniczek i niestety dalej dziala przednia szyba kierowcy na odwrot. Co moze byc dalej przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #27 Napisano 27 Listopada 2014 Ja mam to samo u siebie od strony pasażera z tym że ja miałem robioną przekładkę z anglika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #28 Napisano 27 Listopada 2014 Z tym ze ja mam ta dobra wersje bo zanim ja zaczalem cos grzebac to wszystko dzialalo, a teraz jak kupilem i zostal wymieniony to dalej dziala odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #29 Napisano 28 Listopada 2014 Powracam z tematem, znajomy dzisiaj mi wymienil na kupiony uzywany silniczek i niestety dalej dziala przednia szyba kierowcy na odwrot. Co moze byc dalej przyczyna ? A czasami nie zakupiłeś anglika :hmm , spróbuj jeszcze takiej opcji może ktoś tam już grzebał : prawdopodobnie obrocileś ta metalową część silniczka o 180 stopni i magnesy maja odwrotną biegunowość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #30 Napisano 29 Listopada 2014 Napisałem do sprzedawcy i pisał,że na pewno dobra wersja. Postanowiłem się dzisiaj za to wziąć i przyniosło efekt właśnie tym sposobem obrócenia tego o 180 stopni. Wielkie dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #31 Napisano 1 Grudnia 2014 Postanowiłem się dzisiaj za to wziąć i przyniosło efekt właśnie tym sposobem obrócenia tego o 180 stopni. Fajnie że się udało Wielkie dzięki za pomoc Nie ma sprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucek158 Zgłoś #32 Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) To ja też mam pytanie: czy silniczki z 3B były inny jak w 3BG? rozkręciłem drzwi i moim oczom ukazał się jak by silniczek z polifta(stwierdziłem pod zdjęciach z ogłoszeń) w tym że z wyciąniętym jakimś modułem sterowniczym(?) bo nawet nie ma gniazda na wtyczkę i od tego były poprowadzone 2 przewody do kostki starej, zdjęciu słabo to widać A tu zdjęcie z ogłoszenia, u mnie nie ma tego czarnego modułu z gniazdem na kostkę która widać jest szeroka i wąska a u mnie jest bardziej kwadratowa i raptem na 4 czy 5 przewodów U mnie dokładnie tak to wygląda: i od środka idą 2 kable do mojej kostki która jest zilozowana Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Lucek158 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #33 Napisano 6 Grudnia 2014 Masz 97 rok, nie masz modułu komfortu. W tej kwestii każdy silnik podejdzie, oczywiście po zdemontowaniu elektroniki. Silniki 3B-3BG są wyglądem identyczne, natomiast elektronika w środku jest różna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert78 Zgłoś #34 Napisano 29 Grudnia 2014 hej mam mały problem z włącznikiem szyby kierowcy. Chcąc opuścić ją w dół trzymając włącznik nie umiem tego zrobić , bo nie kontaktuje za bardzo ten 1szy stopień. Trzeba bardzo ale to bardzo delikatnie naciskać, w przeciwnym razie szyba zaczyna automatycznie się juz opuszczać. Co to może być, do wymiany cały włącznik albo cała konsola przycisków albo wystarczy tylko coś nagiąc lub wyczyścić? Z góry dzieki za odpowiedź i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #35 Napisano 29 Grudnia 2014 Mam problem z szybą kierowcy w pasku 98r AFN kombi, po naciśnięciu przycisku otwierania szyby słychać tylko cyknięcie (tak jakby sterownik myślał że już dalej nie może podnieść szyby), szyba nie idzie ani w górę ani w dół (dobrze że jest zamknięta), pozostałe szyby chodzą normalnie, wszystko wskazuje na to że sterownik szyby nie daje prądu na silniczek, panel z przełącznikami sprawny (podpinałem w innym samochodzie), sterownik szyb sprawny (podpinałem w innym samochodzie), moduł komfortu odpada (wstawiłem do sprawdzenie inny, sprawny moduł), wiązka od słupka do drzwi też odpada (wstawiłęmdo sprawdzenia inną wiązkę), kable od modułu komfortu do lewego słupka nie wyglądają na uszkodzone, pomarańczowo brązowy i pomarańczowo zielony nie są uszkodzone. Gdzie mam dalej szukać?Problem rozwiązany (dopiero wczoraj) zaśniedziałe łączenie kabli zasilających silniczki szyb (czerwono biały) ale dziwne że pozostałe szyby chodziły normalnie (kable na łączeniu widocznie ledwo się trzymały ale dawały jeszcze rade). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #36 Napisano 31 Grudnia 2014 hejmam mały problem z włącznikiem szyby kierowcy. Chcąc opuścić ją w dół trzymając włącznik nie umiem tego zrobić , bo nie kontaktuje za bardzo ten 1szy stopień. Trzeba bardzo ale to bardzo delikatnie naciskać, w przeciwnym razie szyba zaczyna automatycznie się juz opuszczać. Co to może być, do wymiany cały włącznik albo cała konsola przycisków albo wystarczy tylko coś nagiąc lub wyczyścić? Z góry dzieki za odpowiedź i pozdrawiam Rozebrać całe sterowanie z drzwi, małe śrubki z tyłu i zatrzaski, rozłożyć na dwie części, ściągnąć gumkę i wyczyścić niedziałające miejsce oraz gumkę (styki), ew. przełożyć widełki z sterowania tyłem na przód kierowcy. Powinno działać. Jeszcze można rozebrać przycisk tam gdzie palcem sterujesz i naciągnąć mocniej sprężynkę. Tyle tam można porobić, jak nie da się tego odratować to wymiana tego elementu- używka ok. 50zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilson_92 Zgłoś #37 Napisano 27 Marca 2016 Witam. Jakiego koloru przewod daje zasilanie na silnik el szyb kierowcy (chodzi mi o wiazke przewodów w "harmonijce" w drzwiach)? Passat b5 fl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #38 Napisano 25 Lutego 2017 prawdopodobnie obrociles ta metalową część silniczka o 180 stopni i magnesy maja odwrotną biegunowość Ma ktoś może zdjęcie tej metalowej części silniczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheDarodriver Zgłoś #39 Napisano 18 Maja W dniu 3.08.2013 o 11:20, Alvares napisał: Gdyby prowadnice lub linki były uszkodzone to powinien chodzić silniczek który podpinałęm na luźno (tzn bez podpinania go do prowadnic) Panel z przełącznikami sprawny - sprawdzałem w swoim samochodzie, podpinałęm też swój panel kable od przełączników do sterownika silniczka sprawne - każdy kabel sprawdziłem multimetrem sterownik szyb wraz z siniczkiem sprawny - sprawdzałem w swoim samochodzie, podpinałem też inny sprawny moduł z sinilczkiem moduł komfortu odpada - wstawiłem do sprawdzenie dwa inne sprawne moduły, wiązka drzwi też odpada - sprawdziłem wszystkie kable multimetrem, wstawiłem do sprawdzenia dwie inne wiązki kable od modułu komfortu do lewego słupka nie wyglądają na uszkodzone, pomarańczowo brązowy i pomarańczowo zielony nie są uszkodzone - sprawdzałem multimetrem. Gdzie mam dalej szukać? Witam. Mam identyczny problem. Gdzie kolega znalazł przyczynę? Wiem, że dużo już czasu upłynęło ale może zdobędę jakąś podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach