Skocz do zawartości

gp3090

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gp3090

  • Urodziny 11.06.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gniezno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  • Link do tematu o samochodzie
    142713
  1. Kolektora zrzucać nie trzeba, polecam za to wiadro cierpliwości i worek nerwów, idzie to wymienić bez rozkręcania połowy auta
  2. z grilem dobry pomysł tylko jeszcze trzeba znaleźć pomysł na podniesienie frekwencji
  3. Pierwszy raz to robiłem ogolnie, może podpowiesz jak go wykonać poprawnie? I czy za niski odczyt z przepływki może mieć wpływ na duże spalanie?
  4. Witam. Mogłby ktoś rzucic okiem? Mam podejrzenia co do przepływki http://vaglog.pl/log_236199.html
  5. u mnie smigaja wszystkie 4 na starym module ktory był tylko na dwie szyby, wystarczy doprowadzic tylko przewody i założyc blachy z silniczkami i wszystko śmiga jak nalezy
  6. u mnie elektryka szyb zagrała bez wymiany komfortu, więc proponuje najpierw założyć podnośniki i pociągnąć instalacje do przednich słupków i spawdzic
  7. ja ostatnio w adr znajomego mialem przypadek że napinacz robił sporo halasu, przy okazji wymiany uszczelki pokrywy zaworow wymienilem mu uszczelke pod napinaczem i jak ręką odjął, tam tą uszczelka lubi olej uciekac na dół a do napinacza nie trafia wtedy odpowiednie cisnienie. ponadto da sie ta uszczelke wymienic bez demontażu samego napinacza - wystarczy go odkręcić i unieść do góry pozdrawiam
  8. potwierdzam - widzialem adr z audi z napinaczem bez wtyczki
  9. no albo masz cos zle podlaczone albo centralka nie dziala prawidłowo
  10. zgodnie z instrukcja musisz podlaczyc modul na sterowanie masa, w jakie przewody sie wpiac sprawdzisz bez problemu zwykla kontrolka. jeden zacisk do masy a drugim wkuwasz sie w przewody. po wpieciu w odpowiedni przewod zamknie lub otworzy auto (gdzies na forum jest opis z kolorami przewodow) generalnie w passacie wszystkie potrzebne przewody masz w drzwiach kierowcy (oprocz sygnalizacji kierunkowskazow)
  11. a jak twoja centralka ma sterowanie? plusem, minusem czy naprzemiennie?
  12. prawdopodobnie obrociles ta metalową część silniczka o 180 stopni i magnesy maja odwrotną biegunowość
  13. a ja rozwaliłem całą prawą stronę "wymuszając" pierszeństwo motorowerzyscie który jechał bez świateł. Ktoś z wlkp ma LB2Z kombi na części ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności