Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

czytałeś dokładnie?filtr paliwa miałem w domu:mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak silnik przy odpalaniu stuka w którymś z cylindrów masz wtedy przepalone świece, może też być w tych temperaturach problem z paliwem w tych temperaturach osadza się parafina i może przytykać paliwo w filtrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...aż się boję jak mi zapali rano, a zapalac będę z popychu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytałeś posty?miałem filtr w domu w cieple zalałem go świeżym paliwem a filtr w domu 4godz.leżał na piecu także napewno to nie wina filtru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja świeczki wymieniłem ze 3 miechy temu na mrozy zalałem depresatora,aku na noc do domciu i niema bata żeby nie zapalił -23było i bez problemów.bo jak akumulator zostawiłem z piątku na sobotę w aucie to zapalił ledwo,właśnie przez akumulator,już od -17 nawet nowy ulega samorozładowani a jak wiadomo dieselek potrzebuje duuużo więcej poweru od benzyniaka(same świece dużo zjadają)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja mam aku w domu tylko chodzi mi o to dlaczego po pół dniowej jeżdzie zgasł i przewód zasilający pompę jest pusty?:mad:zalałem go ropą i dalej nie ciągnie paliwa a u mnie było -28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj 6:10 rano wsiadam do samochodu, patrzę na kompa - szok :eek:

odpalam za pierwszym razem kolejny szok :D

... a sukces zawdzięczam dzięki wymianie filtra paliwa, świec żarowych (3 były spalone) + dodatek Castrol do ON który polecam

1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

mrozy ponad -20st., ale VW odpalił. Cieszyłem się jednak niedługo, bo po przejechaniu 10km zaczął nierówno chodzić, w ogóle nie miał mocy. Na biegu jałowym ładnie chodził, wchodził na obroty, ale jak zaczynałem jechać 1-2-3 i ... nie chciał przyśpieszać, dławił się, zwalniał aż do zatrzymania - i musiałem co 10km zatrzymywać się, by chwilę popracował na wolnych obrotach. O co kaman:confused:?

Czyżby paliwo? Za oknem -26. Do celu (z Olsztyna do W-wy) dojechałem (ufff:eek:), ale nie wiem co z tym zrobić. Pociesza mnie fakt że na kolejny weekend zapowiadają ocieplenie, ale czy zdołam wrócić tak działającym samochodem do domu?

Filtr paliwa w wakacje wymieniałem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyżby paliwo? Za oknem -26. Do celu (z Olsztyna do W-wy) dojechałem (ufff), ale nie wiem co z tym zrobić. Pociesza mnie fakt że na kolejny weekend zapowiadają ocieplenie, ale czy zdołam wrócić tak działającym samochodem do domu?

Filtr paliwa w wakacje wymieniałem.

tak paliwo, nazbierało się w którymś miejscu parafiny i przytyka ci gdzieś układ( najprawdopodobniej w filtrze i ja na twoim miejscu bym go wymienił).

Muszę cię zmartwić ponieważ ocieplenie ma być jedniodniowe a później znowu mrozy.

Wstaw do ciepłego garażu lub jeżeli nie masz, to dolej jakiegoś deseparatora, benzyny lub dykty do paliwa w odpowiednich oczywiście proporcjach. A na przyszłość postaraj się znaleźć stacje która serwuje lepsze paliwo.

Edytowane przez cysiokysio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja Wam powiem jestem zaskoczony:) ponad roczny AKU centra futura 720A prądu. w lato wymienione świeczki, oraz bezp ze świeczek, zmieniony olej w silniku, filt paliwa i powietrza. i mróz czy nie mróz calą noc na dworze, tak zamarzł że aż lewarek ze skrzyni nie chciał odbijać :D jedne grzanie świec, drugie, w połowie trzeciego pyk pyk po 1.5s już klekocze :) przez 4 sekundy troszkę poszarpie na wolnych, zaraz się uspokaja i mogę jechać. jestem naprawdę mile zaskoczony :D bez dolewania żadnych desperatów :P

dodam że świeczki FEBI, filtry z KNECHTa,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może to jeszcze letnie paliwo było. Ja w zimie tankuje ten droższy ON typu dynamik albo gold i nie mam problemów z odpalaniem. 5-7 siedem sekund kręcenia(przy jednym grzaniu świec) i pali.

A samochód stoi pod blokiem a przez ostatnie noce było do -23 C. Ale przed zima zmieniłem świece na NGK i filtr paliwa Bosch. Warto sprawdzić kąt wtrysku bo to ma duże znaczenie przy odpalaniu zimnego silnika.

 

---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:34 ----------

 

To dobre rozwiązanie dla starszych silników diesla. W TDI to już raczej nie przejdzie;)

Dokładnie tak - przed sezonem wymienione swiece na BERU - leje Diesel GOLD na zime - parę sekund i pali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie dzisiaj mi padł akumulator ;/ " jak nie sraczka to drapaczka"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zanim pojawily sie newsy o tym jak sie zachowuje denaturat z ON, zdazylem troche go dolac. wczoraj jednak zakupilem SKYDD'a i takze dolalem. po dzisiejszej nocy opory przy zapaleniu, ale zapalil za chyba 6 razem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana filtru paliwa jest długotrwała, czy wystarczy, że podjadę do warsztatu i na miejscu mi go wymienią? Jaki jest koszt wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem, że gdy rano chcę odpalić autko to rozrusznik zakręci dwa razy i przestaje, coś jakby go "odłącza"(tak ma być, czy aku za słabe?...w golfiku 1.8 RP rozrusznik kręcił tyle ile chciałem) Po kilku razach odpala, przez parę sekund silnik trochę wariuje ale potem jest ok. W te mrozy także skrzynia biegów ociężale chodzi, pewnie olej jest zbyt gęsty. Kupiłem sobie diesel-a na zimę i mam twardą szkołę:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silence:

 

"A ja mam taki problem, że gdy rano chcę odpalić autko to rozrusznik zakręci dwa razy i przestaje, coś jakby go "odłącza"(tak ma być, czy aku za słabe?..."

 

---------- Post added at 16:51 ---------- Previous post was at 16:49 ----------

 

 

 

prawdopodobnie elektromagnes w rozruszniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dolej jakiegoś deseparatora, benzyny lub dykty do paliwa w odpowiednich oczywiście proporcjach. A na przyszłość postaraj się znaleźć stacje która serwuje lepsze paliwo.

A jak ja..... zatankowałem ON na Shellu (niby zimowe i stacja dobra) dolałem jeszcze depresatora do -40 w odpowiednich proporcjach i jakie było moje zdziwienie jak od soboty nie odpala ,bo paliwo mi zamarzło nie mówiąc o depresatorze niby koncentrat ,a zamarzł i zgęstniał jak galaretka na torcie he he ,człowiek myślał że koncentrat to koncentrat ,a tu lipa teraz czeka mnie czyszczenie całego układu z parafiny ,więc jak paliwo stanie to nowe świece i AKU nie pomoże :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co powiecie czy mozna do ropki(30l) dolać METANOL(ok.2l) nie zaszkodzi?? czy jakieś uboczne skutki bedą??

Pozdr.Vy73!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymiana filtru paliwa jest długotrwała, czy wystarczy, że podjadę do warsztatu i na miejscu mi go wymienią? Jaki jest koszt wymiany?

 

wymiana typu filtr paliwa to ja np. robilem przy okazji wymiany innych czesci mechanicznych, mechanior zrobil to w 3min. sam filtr kosztowal kilkanascie zlotych a o koszt tak prostej robocizny to juz nawet nie smialem pytac - na pewno nie przekracza ceny filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności