Skocz do zawartości

Christoff

  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Christoff

  • Urodziny 23.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Nie potrafie niestety powiedziec co dokłądnie wymieniono w altku kolego
  2. Dzięki za porade. Juz mam po kłopocie - alternator do regeneracji. Koszt 190 zł i autko smiga znowu jak przedtem
  3. Witam koledzy To i ja sie podepnę bo nie widziałem tutaj objawów podobnych do mojego. Dzis w drodze do pracy zapaliła sie kontrolka "Generator werkstatt", zatrzymałem auto, zapaliłem ponownie i wyraźnie jest słychać falujący szum dochodzący spod maski, plus falujące obroty oraz przygasanie podswietlenia kokpitu w rytm tego szumu. Po otwarciu maski jedyna co widac to szum dochodzący z okolic napinacza paska i sam napinacz również faluje w rytm tego szumu. Co to może być ?
  4. Witam koledzy. Podziele się z wami moim przypadkiem i nietypowym sposobme rozwiązania problemu moze komuś pomoże. Zaczeło się typowo w trasie chciałem dac po garach o on ani rusz muł i koniec. Pomyślalem turbina przeładowała no więc na najbliższych światłach wyłączyłem motor ale po restarcie auto nie miało siły ciągnać w ogóle od dołu dopiero po 2000-2500 tys obrotów potrafił wyrwac do przodu raz gwałtownie innym razem tylko troche sie ozywiał, no i po pewnym czasie zapaliła sie kontrolka ABGASS Werklstatt. Pojechałem na komputer miałem dwa błędy : Mass Air flow Sensor (670) - (nie pamiętam dalej) czyli przepływka i info dotyczące zaworu recyrkulacji spalin EGR jako drugi. Gość zajrzał do przepływki odłączył wtyczke sprawdziuł wtyki włożył wtyczkę , sprawdził EGR i sztangę turbiny. Po tej wizycie auto jeździ nmormlanie jak na razie żadnegi muła ani błędu. Wnioski : Dwa tygodnie wczesniej wymieniałem wszysktie filtry i olej. Aby wymienic filtr powitrza trzeba zdjac min. wtyczke z przepływki. Gość nie załozył mi jej wystarczająco mocno i pod wpływem wibracji zwyczajnie straciła kontakt, przypadkowe sprawdzanie styków przeływomierza i wcisniecie wtyczki poprawnie rozwiązało problem. A juz myslalem ze będę musiał zgadaywać po kolei co jest i miałem zacząc od wymiany przepływki. Pozdrawiam kolegów
  5. Wracam do tematu dzwięku dudnienia - to były opony - wymieniłem na letnie Uniroyale RainExpert i nastała cisza ..... samochód płynie nie podejrzewałem nawet ze tyle hałasu,wibracji moga dawac opony - takze Marecki78 - dał juz wczesniej odpowidź i portwierdzam ją - Zamykam
  6. Na 100% będzie to sprzęgiełko alternatora plus pewnie napinacz paska wieloklinowego ---------- Post added at 08:49 ---------- Previous post was at 08:47 ---------- Na 100% będzie to sprzęgiełko alternatora plus pewnie napinacz paska wieloklinowego
  7. Wczoraj skręciłem koła patrzę ? A tam plastikowy pasek zaciskowy zamiast śrub !! Równie prosze o info an temat śrub
  8. Dzieki kolego - podejrzewam to u mnie - teraz wiem czego szukac . Pozdrawiam i miliona kilometrów zycze .... oraz łopate na pace (przyda sie)
  9. Mnie się to też przytrafiło tylko w innym samochodzie - zostawiłem sam uchwyt - efekt - wybita szyba od pasazera i otwarty schowek. Od tej pory sciągam uchwyt aby nie kusic ze moze schowalem NAVI do schowka
  10. u mnie na 4 tylko jedna paliła i to sąłbo a mimo to palił na dotyk jeszcze w listopadzie
  11. Raczej superstanem bym tego nie nazwał jak nawet nie zapala a sprzedajacy to moze sobie mówic rózne bajki ... nie doradze nic w Roverze ... Powodzenia
  12. Kurcze a planowalerm po B5 kupic B6 ale coraz mniej m sie ten pomysl podoba ....
  13. Dokładnie tak - przed sezonem wymienione swiece na BERU - leje Diesel GOLD na zime - parę sekund i pali
  14. Może to cos pomoże ale mam podobnie - a zaczeło się jak parę razu podjechałem za blisko góry sniegu i najechałem na nią - wczoraj zaczął mi terkotac na wolnych i co ciekawe- najechałem lekko na górkę śniegu - samochód leciutko sie podniósł i klekot ustał !! zjechałem z górki - powrócił - wstępnie zdiagnozowałem ze cos sie poluzowało z dołu moze dolna osłona silnika pod wpływem szorowań o snieg. Zatrzymałem sie na parkingu i przy włączonym silniku z przodu od strony lewego światła włożyłem głeboko rękę pod spód opukując ,naciskając i na chwilę terkot przestal i powrocił - dzis lub na dniach jade na wymianę łącznika elastycznego i sprawdze przy okazji osłonę silnika dolną i spód z przodu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności