Majcin Zgłoś #21 Napisano 23 Stycznia 2010 Majcin a poczułeś po zmianie jakąś różnice ? kamieni nie mogę z filtra powyjmować tak teraz turbina ciągnie - a tak na poważnie to nie.... jak się przyglądałem to jakoś słabo było ukierunkowane dlatego powycinałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #22 Napisano 24 Stycznia 2010 tez kiedys sie zastanawialem czemu jest ten wlot zaslepiony ,ale dalem sobie z tym spokoj jesli faabryka wyposcila tak ,to tak musi byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #23 Napisano 24 Stycznia 2010 (edytowane) Ciekawe co na ten temat napisze J@ceq. Nie przejmowałbym się brakiem lub otworami w kratce. Ubrałem się i mimo mrozu zszedłem do garażu aby zrobić fotkę oryginalnego grilla a wygląda tak Ale jeszcze podszedłem do auta zaparkowanego na parkingu i zrobiłem fotkę grilla JOM, którego założyłem na auto i wygląda tak Teraz moje wrażenia z jazdy. Oświadczam iż ani ja, ani moje auto nie odczuwa różnicy z grillem JOM w stosunku do grilla ori. Tak że jeśli ma otwory to dobrze, jeśli ich nie ma to też dobrze a być może lepiej gdyż jak ktoś zauważył nie zaciąga tyle brudu. Tak że otwory w kratce dają tylko wrażenia estetyczne, ale tak naprawdę kto z nas zagląda naszym autkom tak nisko aby ujrzeć otwory. Edytowane 24 Stycznia 2010 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #24 Napisano 24 Stycznia 2010 może z innej beczki,ale ile jest turbodiesli,które nie mają w ogóle atrapy?a turbo przecież potrzebuje powietrza.jako przykład mamy punto.tam powietrze wlatuje tylko otworem w zderzaku.autko pod maską ma mało miejsca,turbina schowana,a wszystko chodzi super.czasem po mojej jezdzie latem włącza się wentylator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #25 Napisano 24 Stycznia 2010 Dokladnie kolego wyzej powietrzze musi wchodzic w uklad przez ten plastik od filtra i otwory w grillu tyle ze jest zasysane a nie wlatuje tam z nikada(ew.podczas jazdy) i to roznica nawet jak jest zatkany otwor od grila to i tak powietrze zostanie zassane z okolic ujscia plastikowego dolotu. Tak ze TAK czy TAK auto dostaje to co potrzebuje wiec nie ma co polemizowac nad tematem. Wiec jak ktos chce to sobie wycina dziurki albo nie lub ma je w standardzie nie wiem od czego to zalezy tajna wizja VW. Ale na logike oddychac przes maske na ustach sie da ale bez niej jest duzo lepjej,tak ze wniosek nasuwa sie sam. Ps. po co Vw kierowal by dolot powierza w zaslepione miesjce. Wycinaj dolocik i bedzie dobrze tego i tak nie wiedac a nic nie zaszkodzi ew.tylko pomuc moze.reszta zajmie sie przeplywomierz/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #26 Napisano 24 Stycznia 2010 asik82 a ty masz w AVF zatkane otworki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #27 Napisano 25 Stycznia 2010 Mam oryginal i sa na przelot a jak by byly zatkane to napewno bym powycinal otworki.model 2001 styczen highline. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #28 Napisano 25 Marca 2013 (edytowane) Ja mam w org zaślepione a w JOM bez znaczka otwarte - brak różnicy . Troche dziwne to rozwiązanie zeby kierowac wlot powietrza w zaslepiona kratke i ssanie jest gdzies przez szczeliny itp , to juz mogli ograniczyc wyciecie tych kratek do np 30% . Edytowane 25 Marca 2013 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #29 Napisano 1 Kwietnia 2013 Zastanawiam się nad tym dolotem. Oryginalnie kratka dolotu w atrapie jest u mnie zaślepiona. Wczoraj jadąc podczas długiej śnieżycy oblepiło mi cały przód lodem ze śniegiem. Samochód stracił moc i odcięło turbinę. Czy takie zapchanie kraty jak na zdjęciu może powodować efekt braku turbiny, czy szukać usterki gdzie indziej? Dodam, że po wizycie na myjni (celem zmycia tego lodu) bez gaszenia silnika samochód stał się nieco mocniejszy (ale turbina się nadal nia załączała). Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownym turbo wróciło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #30 Napisano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) jak wlot zaślepiony jest w kratce to między tunelem gdzie powietrze pobiera a kratką jest spora tzw. szpara. I tam powietrze sobie z powodzeniem ciągnie, jak nie będzie miał świeżego z przodu to będzie brał z komory silnika, siak czy owak powietrza mu nie zabraknie. A że wpadł w tryb awaryjny to gasi się auto i zapala na nowo ( inaczej pracy turbo sam nie przywróci) - nie trzeba jechać na myjnie z włączonym silnikiem. Wypada Ci chyba zrobić logi i wstawić w odpowiedni dział do analizy bo coś to spowodowało. Swoją drogą dla tych co mają wycięte kratki tam, ile tego syfu + śniegu zaciąga filtr przy okazji takiej pogody... i jaki tu sens wycinać to skoro nie ma to wpływu żadnego na moc auta .... Z ciekawości test trzeba kiedyś zrobić, zakryć folią całego grilla i auto zlogować jak pracuje turbo i przepływka Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #31 Napisano 1 Kwietnia 2013 powiem tak ja mam wycięte kratki i efekt jest taki że przy takich właśnie pogodach na dnie puszki jest woda , bo jak by nie patrzeć cały syf piach śnieg wszystko leci bezpośrednio do puszki , więc tak naprawdę nie jest chyba to dobra opcja MichalSWD zapiekły ci się łopatki w turbinie lub przepływomierz pada udaj się do działu technicznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #32 Napisano 1 Kwietnia 2013 Nie bez powodu je zaślepili, bo początkowo produkowali z otworami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #33 Napisano 1 Kwietnia 2013 No nic, dzięki za odpowiedzi. Też wydawało mi się to dziwne, że przez takie coś wpadł w tryb awaryjny. W takim razie jutro podjadę do kumpla podpiąć pod tester i porobić logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #34 Napisano 1 Kwietnia 2013 Zastanawiam się nad tym dolotem. Oryginalnie kratka dolotu w atrapie jest u mnie zaślepiona. Wczoraj jadąc podczas długiej śnieżycy oblepiło mi cały przód lodem ze śniegiem. Samochód stracił moc i odcięło turbinę. Czy takie zapchanie kraty jak na zdjęciu może powodować efekt braku turbiny, czy szukać usterki gdzie indziej? Dodam, że po wizycie na myjni (celem zmycia tego lodu) bez gaszenia silnika samochód stał się nieco mocniejszy (ale turbina się nadal nia załączała). Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownym turbo wróciło. [ATTACH=CONFIG]99866[/ATTACH] O cholera ale cie oblepiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hody Zgłoś #35 Napisano 12 Lipca 2018 Witam:) mam pytanie czy obszar zaznaczony na zdjęciu powinien mieć otwory żeby wpadalo powietrza? Zdj nr 1 Drogie pytanie od czego jest zaznaczony przewód na zdjęciu nr 2 i czy nie powinien on być schowany pod osłonka. Passat b5fl 1.8t awt :) pozdrawiam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #36 Napisano 13 Lipca 2018 9 godzin temu, hody napisał: czy obszar zaznaczony na zdjęciu powinien mieć otwory żeby wpadalo powietrza? Nie, masz 4 cylindry więc masz taki grill. Jakbyś miał V5, V6 lub W8 wtedy powinny być otwory w grillu. Nic nie stoi na przeszkodzie aby to wyciąć, żadnych negatywnych skutków nie odczujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hody Zgłoś #37 Napisano 13 Lipca 2018 Prosta konkretna odpowiedź:) dzięki wielkie A co do zdjęcia nr 2 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #38 Napisano 13 Lipca 2018 Ja mam R4 i mam Full przelot. Dziwnie to wygląda zaślepione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuczi Zgłoś #39 Napisano 1 Listopada 2018 Tak jak przedmówcy piszecie kratka zaślepiona W ORGINALE .Ale powód jest ;0 mianowicie Prawidłowe działanie EGR powoduje bardzo niską temperaturę spalania na niskich i srednich obrotach . więdz pełny przelot powietrza spowodował by niedogrzanie bloku silnika a co za tym idzie szybkie zużycie podzespołów i problem z ogrzaniem kabiny Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach