Skocz do zawartości

tuczi

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tuczi

  • Urodziny 12.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    nysa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak jak przedmówcy piszecie kratka zaślepiona W ORGINALE .Ale powód jest ;0 mianowicie Prawidłowe działanie EGR powoduje bardzo niską temperaturę spalania na niskich i srednich obrotach . więdz pełny przelot powietrza spowodował by niedogrzanie bloku silnika a co za tym idzie szybkie zużycie podzespołów i problem z ogrzaniem kabiny Pozdrawiam
  2. EGR zaślepia sie po obu stronach rurki która łączy kolektor dolotowy z wydechowym. TRZEBA PAMIĘTAĆ ABY NIE DODAWAĆ GAZU PRZY ODPALANIU I POCZEKAĆ ŻEBY TURBO OLEJ DOSTAŁO BO WYŁĄCZENIE EGR TO NIE TYLKO PLUSY LECZ RÓWNIEŻ MINUSY . A JEST ICH PARE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności