falla_x Zgłoś #1 Napisano 23 Stycznia 2010 dziś oglądałem passata ojca avf i zdziwiłem się jak zobaczyłem grill w którym są zaślepione otwory wlotowe do puszki filtra powietrza w taki sposób jak w załączniku , oglądałem grille na allegro i znalazłem tylko jeden taki zaślepiony wszystkie inne maja dziurki jak to możliwe żeby w tej wersji silnikowej były te otwory seryjnie zalepione ? , przecież powinien tam być chyba swobodny przepływ powietrza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #2 Napisano 23 Stycznia 2010 Nie ma bata tak byc nie moze musi miec nieoryginalny "grill" Chociaz z grugiej strony powietrze i tak dostaje sie do ukladu gdyz jest zasysane a pomiedzy plastikowym dolotem a grilem jest napewno kilka cm luzu,poprostu bokiem lapie Ale ja bym na jego miejscu zrobil sobie otwory.W 60% a nawet wiecej silnik diesla oprucz oleju napedowego potrzebuje duzo powietrza do optymalnej pracy turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 23 Stycznia 2010 pasowało by przerobić/zmienić grill bo silnik się "dusi"! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #4 Napisano 23 Stycznia 2010 jest bat... tak jest w oryginale i nic nie kombinuj z wycinaniem. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #5 Napisano 23 Stycznia 2010 też bardzo mnie to zaskoczyło pierwszy raz takie coś widzę żeby otwory były zaślepione nie wiem jak mogłem wcześniej tego nie zauważyć , jak by było trochę cieplej wziął bym jakiś nożyk i bym powycinał ter otworki czy ktoś z was ma też taki grill ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #6 Napisano 23 Stycznia 2010 Jedne silniki miały firmowo zaślepiane, inne nie. Z tego, co zauważyłem automaty nie miały zaślepianych. Ale też widziałem gro manuali zaślepionych. Więc skoro firmowo jest zaślepiony, to znaczy że tak być powinno i już! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #7 Napisano 23 Stycznia 2010 jest bat... tak jest w oryginale i nic nie kombinuj z wycinaniem. pozdro ale dlaczego ? przecież wydaje mi się ze im więcej powietrza tym lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #8 Napisano 23 Stycznia 2010 stary... co za dużo to nie zdrowo, tak go fabryka wypuściła i tak ma być, tyle ile potrzebuje powietrza zassać tyle zassa i już. Ty, tez jak masz ochote napic sie jednego browara to pijesz jednego a nie 10... a przeciez 10 jest lepsze niż jeden nie przejmuj sie nic, nie dramatyzuj bo jest dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #9 Napisano 23 Stycznia 2010 ja mam zaślepione skrzynia manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #10 Napisano 23 Stycznia 2010 a ty Radar w swoim avf masz tez zatkane otworki ? a jak bym chciał zmienić tam na taki grill bez znaczka a one maja otworki to muszę je zasłaniać wtedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #11 Napisano 23 Stycznia 2010 Co do zaślepień (było o tym na forum) i z tego, co pamiętam to wcześniejsze wersje miały wszystkie te kratki niezaślepione. Ale zimą w bardzo niekorzystnych warunkach silnik łapał masę brudów i innego syfu z jezdni. Wcześniejsze modele pod filtrem miały kratkę, na której zbierał się ten cały syf. A ponieważ było go dużo, to producent zrezygnował z kratek i je zaślepił. I niestety zrezygnował też z kratki w której zbiera się syf. Więc - po mojemu co za dużo, to niezdrowo. Skoro producent tak mówi, że tak ma być to tak ma być i już! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #12 Napisano 23 Stycznia 2010 Witam serdecznie! avf i zdziwiłem się jak zobaczyłem grill w którym są zaślepione otwory wlotowe do puszki filtra powietrza No to zabiliście mi Panowie klina. Mój AVF z marca 2001 ma taki grill "zaślepiony". Nawet zaraz po kupnie oglądałem ten wlot grilla bo sądziłem że jest tam może jakiś przesuwny plastik - ale nic z tego. Grill raczej na 100% mam oryginał - jak się ociepli to sprawdzę. Po wymontowaniu na wewnętrznej stronie powinien mieć rok produkcji. Coś w tym musi być skoro tato falla_x też ma zaślepionego grill'a w AVF-ie. Ciekawe co na ten temat napisze J@ceq. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #13 Napisano 23 Stycznia 2010 taak ja tez mam taki grill zaślepiony... i jeszcze mój pasek żyje wiec chyba nie jest taki zły jak by wyglądało : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #14 Napisano 23 Stycznia 2010 Koledzy u mnie też zaślepiony jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #15 Napisano 23 Stycznia 2010 U mnie tez był zaslepiony, gril firmowy ale nie ori z auta (miało małą stłuczke) wiec nie wiem jak było od początku. Wziąłem multi dremela do ręki i powycinałem te otworki... powiem jedno czuć różnicę! Auto lepiej sie zbiera a syf....no trudno jest go może troszkę wiecej ale od tego jest filtr powietrza ktory mozna częsciej wymieniac. No chyba że ktos skąpi i chce zaoszczędzić na filtrach powietrza. Poza tym dizel potrzebuje duzo powietrza, pełna kratka powoduje taki sam efekt i opory jak totalnie zapchany filtr przez co podnosi sie spalanie. nie wiem jaki efekt dobroczynny ma wywołac zadławienie dolotu, (ograniczenie przez to mocy) oraz uzyskanie przed trubiną większego podcisnienia...:638: tłumaczenia tak ma byc mnie smieszą, jesli ktos sie choc trochę zna na dolotach to wie ze dolot powinien w jak najmniejszym stopniu ograniczać przepływ powietrza. Wiem ze mamy turbiny i one wcisna na siłe te powietrze tylko po co moja suszarka ma sie nadmiernie wysilać...Kazdy robi jak uważa, ja tam jestem happy i jak do jej pory zero problemow z silniczkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #16 Napisano 23 Stycznia 2010 Też mam zaślepione Grill ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #17 Napisano 23 Stycznia 2010 A czy czytata wy co wam napisałem? Czy piszę ja sobie a dyskusja sobie? Nie bez kozery jest zaślepiony i tak ma być - moja wypowiedź post 11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #18 Napisano 23 Stycznia 2010 Już kiedyś zauważyłem u siebie, że mam zaślepiony, ale uznałem, że tak ma być. Kiedyś miałem astre z silnikiem turbo diesla isuzu i ona miała też zaślepione otwory wlotowe w grillu. Miałem wtedy też Astre z benzynowym 1.4 i ona miała miała otwory w grillu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #19 Napisano 23 Stycznia 2010 ja maiłem zaślepione, ale już nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #20 Napisano 23 Stycznia 2010 ja maiłem zaślepione, ale już nie mam Majcin a poczułeś po zmianie jakąś różnice ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach