Skocz do zawartości
Jabol2.0

Przy włączonym ogrzewaniu temperatura silnika spada

Rekomendowane odpowiedzi

jestem po zakupie oryginalnego termostatu w ASO cena 110PLN z oringiem.I uwaga powtarzam raz jeszcze ORYGINAŁ PRACUJE W ZAKRESIE TEMP 87-102 STOPNIE.Wiec moze to jest przyzczyna niedogrzanych i tracących szybko temp.silników.Do tej pory kupowałem tansze zamienniki ale one pełne otwarcie miały przy temp 92stopnie,wiec róznica jest ogromna do oryginału.W tygodniu wymienie i mam nadzieje ze zapanuje ciepło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mowisz ze gorny ma byc taki goracy ze w rece przez 20 sekund tylko mozna wytrzymac?? jak go mam juz rok to zawsze po trasie gdy sprawdzalem to nigdy niemal tak goracego zebym niemogl jego trzyymac. u mnie moge go 2 min trzymac i w reke czuc moze 40 czy 50 stopni . wiec jak to w koncu jest w tych AFN-ach:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam afn jakias 3 miesiace temu po przejechaniu 120km tempetatura wynosila max.70st pojechalem wymienic termostat i teraz po 5-7 km mam 90 i tak caly czas a weza od chlodicy moge utrzymac w rece max .20 s. bo pazy a przed wymiana moglem go trzymac i trzymac i wogule nie pazylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale sluchajcie a u mnie od kupienia passata to nigdy waz ten GORNY niebyl tak goracy zebym niemogl go trzymac do 20 sekund. ja go moge jak pisalem wyzej 2 min i taki normlny cieply jest. tylko ze u mnie temp silnika zawsze wskakiwala rownomiernie na 90 stopni tylko dzis zauwazylem ze na postoju spada i spada przy wlaczonym ogrzewaniu przez ktore leci tylko lekko cieple powietrze:( moze ktos wie jaka temp ma waz gorny po nagrzaniu silnika do 90 stopni a jaka waz dolny .??czy ten waz gorny ma parzyc?? a woda w zbiorniczku jaka ma miec temp??

Edytowane przez marko002

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie bylo to samo, wymianialem termostat plyn chlodniczy itp. ale u mnie byl jeszcze jeden objaw nie bylo cisnienia w ukladzie chlodniczym, okazala sie ze uszczelka pod glowica i glowica do roboty. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cisnienia czyli?? jak to rozumiec i sprawdzic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkręc sobie korek od zbiorniczka wyrównawczego !!!!! a co do uszczeli pod głowica to nie tak szybko!!! troche więcej trzeba sprawdzić by być pewnym że to jest akurat to ,tu są juz koszta i trzeba mieć pewnoś 100% zeby zacząc robic uszczelke .

Edytowane przez REMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odkręc sobie korek od zbiorniczka wyrównawczego !!!!!

 

...mógłbyś troche jaśniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkrecilem i tam nic niema tylko plyn i nic nie widac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to chyba normalne że zobaczysz płyn w zbiorniczku po odkręceniu korka !!!! ale jak odkrecałeś korek to co sie działo było cisnienie czy nie ?????? TAKIE COŚ JAKBYŚ UPUSZCZAŁ TROCHE POWIETRZA ???? ( czy jeszcze jaśniej )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to chyba normalne że zobaczysz płyn w zbiorniczku po odkręceniu korka !!!! ale jak odkrecałeś korek to co sie działo było cisnienie czy nie ?????? TAKIE COŚ JAKBYŚ UPUSZCZAŁ TROCHE POWIETRZA ???? ( czy jeszcze jaśniej )

 

a odkręca się na na odpalonym silniku czy nie? I który z tych objawów jest pożądany, a który nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy odkrecaniu korka na ciepłym silniku powinno ci z niego syknąć ciśnienie (uważaj żebyś się nie poparzył) - i to jest dobry objaw!

Co do temperatury węży to zanim otworzy się termostat to obydwa ( górny i dolny) powinny być lodowate, dopiero jak termostat zacznie się otwierać to górny powinien robić się ciepły a dolny dalej będzie zimny (dolnym leci woda wychłodzona przez chłodnice)

Co do samego ogrzewania to też mam problem bo auto ogólnie długo się nagrzewa i wystarczy że ustawie na climatroniku nawiew na 3 kreski i temperatura już leci w dół. Dodatkowo jak np silnik juz zagrzałem do tych 90 stopni i jadę z górki bez gazu (oczywiście na biegu) czyli spalanie 0,0 l/100km to auto nie zależnie od mocy nawiewu też zaczyna stygnąć.

A jaką temperaturę dokładnie wskazuje wam wskaźnik - mi pokazuje o grubość wskazówki przed 90 też tak macie czy idealnie na kresce 90?

Aha dodam że nie mam osłony pod silnikiem a to też na pewno ma jakieś znaczenie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ronuch

masz do wymiany termostat :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@ronuch

masz do wymiany termostat

po czym tak sadzisz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na cieplym silnuku jak odkrece korek zbiorniczka to nic mi tam nie syknie . zadnego cisnienia niemam w zbiorniczku .normalnie odkrecam i NIC NIE SYKNIE. normalnie plyn lekko sie kreci i nic wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisał makaron viewpost.gif

@ronuch

masz do wymiany termostat

po czym tak sadzisz??

ja mam takie same objawy i wymieniłem juz termostat czujnik temperatury ( orginalne częsci ) i dalej jest tak samo i najprawdopodobnie mam walniety ale wskaźnik temperatury ,bo przy podłączeniu do kompa gdy pokazywał 90stopni i włączyłem ogrzewanie na maxa to temperatura na wskaźniku spadała ale na kompie pokazywał 89 stopni .Tak więc moze z tymi wymianami termostatów to nie tak od razu !!!!! bo jak sie czyta że coś z temperaturą to od razu WALNIĘTY TERMOSTAT !!!!! a tu widać ze nie zawsze tak jest !!!!

Edytowane przez REMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ten temat z spadkiem temp,słabym ogrzewaniem przewija sie na tym forum wiele razy i ciezko dojsc co jest u kogo bo u jednego wystarczy odpowietrzyc układ i jest wszystko git a inny wymienia pół silnika i osprzetu i bez zmian a najlepsze ze wszystkie ASO mówią to samo TEN TYP TAK MA!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jedno pytanko czy to dotyczy autek na pompo wtryskach? czy też 90-110?

Te na pompkach mają w głowicy trzy świeczki żarowe może tam leży przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego raczej wszystkich jest tu inny wątek gdzie o tym pisza i tam chłopaki na pompkach tez to maja!

A propo wszystkich borykających sie z tym spadkiem temp czy u was tez słychac taki dzwiek przelewającej sie wody lub cos podobnego???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też miałem problem z grzaniem hehe więc długo nie myśląc wyciołem ładnie kartonik i wsadziłem go przed chłodnicę no i problem znikł hehe. Szczerze i gorąco polecam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności