Skocz do zawartości

skandaluzja

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O skandaluzja

  • Urodziny 15.04.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Kupiłem starego golfa dla syna,mam podejrzenie ze to angol, czy moge poprosić o potwierdzenie tego. numer win WVWZZZ1HZSW145211 z góry bardzo dziekuje
  2. moj po miescie wawie 10-12.5l/100 a trasa okolo 7.5l/100km wirus na okolo 165KM I automat
  3. jesli moge wtracic to on sie zamyka przy 87 stopniach w zasadzie jak kazdy tylko róznica jest w pełnym otwarciu na duzy obieg bo ori rtwiera sie przy 102 stopniach,a zamienniki przy 95 i dlatego szybciej sie wychładza bo ma przy nizszej temp duzy obieg.Jesli sie myle to prosze mnie poprawic
  4. dzieki koledzy za te fotki,jutro sprawdze co i jak.Pozdrawiam.A i dzis na 16km przy około 100km/h temp -10 na zewnatrz oczywiscie 2 bieg climatronika i temp ustawiona na 25stopni ,silnik zagrzal sie do 85 stopni ale cieple powietrze odczuwalne juz mialem przy niecalych 60 stopniach
  5. kolego co z ta fotką?Byłbym wdzieczny gdybys w wolnej chwili ją wkleił odnosnie tych swiec w AVF.Powiem Ci ze przeczytałem na forum audi ze mte swiece były i owszem ale w silnikach na pompie a nie na PD.Ale moze masz racje ze są i u nas.Tylko daj tą fote bo jesli sa to zaczne poszukiwania u siebie.Pozdrawiam ---------- Post added at 13:52 ---------- Previous post was at 13:44 ---------- Ponownie witam i jak juz pisałem wczesniej,po wymianie termostatu mam wreszcie cieplo w pazdzierzu.Druga sprawa ze na HI nie ma zadnej eufori poprosu cieplo i tyle ,nie goraco.Wiec cos jeszcze jest nie chalo.Druga sprawa to zwróccie uwage na temostat oryginalny jakie ma temp pracy.Zamyka duzy obieg w temp 87 stopni czyli jak kazdy,ale otwarcie pełne jest przy 102 stopniach!!!!Podczas gdy wszystkie do tej pory które miały robiły to chyba o ile pamietam przy 92 lub 95 stopniach(ludzka pamiec jest zawodna)I powiem ze to jest naprawde do odczucia.Jakby nie było przytrzymuje temp o 10 stopni wiecej.
  6. oki kolego ,bede wdzieczny za fotke.Przynajmniej wzrokowo to sprawdze.Pozdrawiam M
  7. a widzisz całe zycie człowiek sie uczy.Jutro a raczej dzis to sprawdze.Dzieki za info kolego.A co do orginalnego termostatu to mam juz cieplo jak nigdy przy 80 stopniach.Szybciej sie nagrzewa i mam wreszcie goraco.Moze nie tak zebym sie spocił ,ale z tym co było to piecyk.Pewnie bedzie jeszcze cieplej jak dluzej pojezdze ,bo te dokonania to po 20 minutowej jezdzie ---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 01:08 ---------- no wiec sprawa z tymi swieczkami do układu chłodzenia wyglada tak: u mnie ich niestety niema,przy oryginalnym silniku tez ich nie ma(mam drugi silnik o tym samym kodzie AVF)Moj mechanik specjalnie chodził do starego silnika i sprawdzał.Mowi ze to jest moze na zasadzie gdzie dany samochód docelowo mial byc exportowany.U mnie np jest podgrzewacz paliwa czego nie ma kolega przy tym motorze z 2004 roku.Wiec musze mu wierzyc,ale sam sprawdze jeszcze stary silnik.No i mówi ze sa te swiece faktycznie ale spotkal sie z tym tylko do tej pory w paskach przed liftem
  8. no i gitara,po wymianie termostatu na oryginal wreszcie zagoscilo cieplo.Coprawda jest -10 ale juz przy tej temp byl niedogrzany i dmuchal letnim powietrzem,a jezeli chodzi o swiedce dogrzewajace uklad chlodzenia to u mnie ich nie ma a mam AVF na PD.Pozdrawiam i powodzenia w walce z zimnem.Gdyby jednak cos sie dzialo w nizszych temp to zaraz napisze czy nadal jestem taki szczesliwy
  9. jak juz wczesniej napisalem kupilem nowy w ASO ten ma zakres temp87-102 stopnie.Nieoryginały miały 87-92 a wiec roznica 10 stopni.Jak zaloze a zrobie to w tygodniu przy wymianie oleju to zaraz napisze czy to bylo przyczyna.Pozdrawiam
  10. jestem po zakupie oryginalnego termostatu w ASO cena 110PLN z oringiem.I uwaga powtarzam raz jeszcze ORYGINAŁ PRACUJE W ZAKRESIE TEMP 87-102 STOPNIE.Wiec moze to jest przyzczyna niedogrzanych i tracących szybko temp.silników.Do tej pory kupowałem tansze zamienniki ale one pełne otwarcie miały przy temp 92stopnie,wiec róznica jest ogromna do oryginału.W tygodniu wymienie i mam nadzieje ze zapanuje ciepło.
  11. ja miałem audi z 1.8t silnik AEB i przy climatronicu nie miałem zadnych problemów niezalezmnie od pory roku.Wydaje mi sie ze jest to problem tylko rechotów z climatronic.Bo z drugiej strony clime mam sprawna nabijana wiatraki chodza jak nalezy i kabinowy i do klimy a w porównaniu z Audi w lato chłodzenie pozostawia troche do zyczenia.Ale to tak gwoli kolegi posta. ---------- Post added at 09:59 ---------- Previous post was at 09:52 ---------- no własnie ,tak mi teraz przeleciało przez głowe ,czy wszystkie te niedogrzane i tracace temp na swiatłach diesle sa na climatronicu ,czy sa jakies na manualnej klimie?
  12. witam ponownie i panowie,moze jest na to lekarstwo.Jak juz wczesniej pisałem jestem po dwukrotnej wymianie termostatu i nadal temp wariuje czyli szybko spada na postoju.Dzwoniłem do ASO i rozmawiałemz mechanikiem i oto co mi powiedział.Oryginalny termostat Paska z moim silnikiem pracuje w zakresie temp 87-102 stopnie.A termostaty które do tej pory kupiłem do niego 87-92.Wiec zainwestuje 120 PLN anie 40 jak do tej pory i zobacze efekty.Kupilem jeden niemieckiej produkcji a drugi francuski obydwa według katalogu zamienników.Teraz jade po oryginal i w tygodniu przerzuce.Oczywiscie wrazenia opisze.Ale mysle ze 10 stopni wiecej to jest naprawde duzo.I zyczyłbym sobie zeby to było to.Miłego ciepłego wekeendu wszysstkim
  13. jak juz napisalem wczesniej kupilem nowy termostat,a poprzedni mial okolo 3 miesiecy.Wiec to napewno nie to jest przyczyną.Jest tez nowy czujnik temp.A w srodku w miare cieplo podczas dluzszej jazdy ale bez zadnej eufori,zgrzac sie nie zgrzalem a temp ustawiona na HI.W audi jakos to mi wszystko chodzilo a tutaj ni cholewy nie moge dojsc o co kaman hehehee
  14. witam i sie podlacze do tematu.U mnie przy climatronicu jest to samo.Czujnik jest nowy i termostat tez.Jak stane na swiatlach to temp silnika na zegazre spada w oczach,ale i jest wtedy chlodne powietrze na wylocie z kratek.Za cholewe nie moge dojsc co jest grane.Na obrotach grzeje a na wolnych nie.Przy odsniezaniu auta przy -4 chodzil na wolnych obrotach z ogrzewaniem okolo 1.5 godziny i zagrzal sie do 70 stopni.Ma ktos jakis pomysl.Clima nie wykazuje bledow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności