mlodyzx6r Zgłoś #161 Napisano 1 Grudnia 2010 to jest normalne w dieaslach, mam nowego b6 i tam jest to samo.... wydzielaja po prostu mniej ciepla na biegu jałowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #162 Napisano 1 Grudnia 2010 moim zdaniem to gdy jest minu 20 stopni i jedzie sie ponizej 2 tys obr. to przy wlaczonym ogrzewaniu temp ma prawo spasc i na to niema rady,,,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #163 Napisano 1 Grudnia 2010 najlepiej niski bieg i bedzie wiecej obrotow,i grzanie bedzie lepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #164 Napisano 1 Grudnia 2010 z tym sie zgodze:dobrze. jadac na nizszym biegu samochod szybciej nabiera 90 stopni i robi sie ciepelko w srodku :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GRZEGORZ.25 V6 Zgłoś #165 Napisano 1 Grudnia 2010 u mnie jest tak samo,wymieniony termostat,potem czujnik temperatury silnika, przy niskich temperatura w czasie jazdy trzyma 70stopni(ogrzewanie na ful)ale leci ciepłe powietrze,sprawdzany był na komputerze żadnych błędów ale w lecie jest normalnie , mam 2.5 v6 ale podobno ten typ tak ma,ach a czujni temperatury wymieniłem bo nie chciał wchodzić na obroty 2200 i nic więcej i nie przerzucał biegów wyżej niż na trojkę (triptronick)mechanik wymienili czujnik temperatury silnika i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwzz Zgłoś #166 Napisano 3 Grudnia 2010 witam mam własnie taki problem jak opisujesz powyzej .. tylko boje sie ze u mnie to nie zadziała jak wszystko powiedz mi jeszcze miales taki problem czy poprostu jestes mechanikiem i wiesz o co chodzi . u mnie jest identycznie . Samochod po 1,5 dniowej przerwie przy temperaturze -12 stopni zostaje odpalony i odrazu chodzi wentylator od chłodnicy . a temperatura lata sobie jak chce raz ma 50 raz zero troche przegonie go 100-120 km/h to podejdzie prawie do 90C i jak jej sie chce sobie spadnie nawet na sam dół. pytam bo niechce wymienic pol silnika i dalej bedzie to samo ;/ to mowisz ze spokojnie to pomorze ? A powiedz mi jeszcze czy z wymontowaniem wiska jest problem w tym silniku co ja mam masz moze pojęcie ? Z góry dziekki kolego za odpowiedz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pucius12 Zgłoś #167 Napisano 4 Grudnia 2010 (edytowane) moim zdaniem to gdy jest minu 20 stopni i jedzie sie ponizej 2 tys obr. to przy wlaczonym ogrzewaniu temp ma prawo spasc i na to niema rady,,,, Zgodze się z tobą, ale nie do końca. W moim przypadku temperatura spada "o oczach". W przeciągu 30 sekund do minuty spada z 90* do 60 - 70*. I to mnie niepokoi. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez pucius12 Zacytowałem 2 razy i poprawiałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgalo Zgłoś #168 Napisano 14 Lutego 2012 Witam. A u mnie jest tak. Wolno sie nagrzewa przy -5 ok 20km, nagrzeje sie dwie kreski przy nadmuchu 1,2 kreski(obieg zamkniety). Przy dłuzszej podrozy ok 50km 3 kreski. Zwieksze nawiew podczas jazdy schladza sie silnik. Dodam ze mialem juz kiedys problem z ogrzewaniem ale okazalo sie ze mam zamienione przewody od ukladu chlodzenia. Oczywiscie nie male koszty ponioslem na szukanie usterki u mechanikow.Po interwencji serwisu bylo ok. Ostatnio wymienialem chlodnice i od tamtej pory problemy z dogrzaniem silnika. Myslalem ze termostat wiec wymienilem i nic. Przy -20 przejechanie 30km wskazowka ledwie drgnie. Dodam ze pompa termostat chlodnica nagrzewnica glowica wszystko jest nowe. Moze jakies sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #169 Napisano 14 Lutego 2012 Zasłoń testowo chłodnicę oraz dolny wlot powietrza w zderzaku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #170 Napisano 14 Lutego 2012 Dodam ze pompa termostat chlodnica nagrzewnica glowica wszystko jest nowe. Moze jakies sugestie? Żle odpowietrzony układ, źle włożony termostat - uszczelka nie z tej strony lub jej całkowity brak, wadliwy termostat - nieważne, że nowy. Niektórzy musieli kupić 3-4 sztuki, żeby trafić w końcu dobrą. Tak więc w twoim wypadku - nowy termostat i odpowietrzenie układu. Skoro dajesz ogrzewanie i wtedy temperatura silnika spada, to oznacza, ze układ jest cały czas otwarty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #171 Napisano 30 Kwietnia 2012 witam opisujecei ten problem ale w czasie chlodu na dworzu ja mam problem teraz gdy jest cieplo,mianowicie temp rosnie podczas jazdy ,dojdzie do 70 nieraz 90 i momentalnie spada do zera za chwile troche podejdzei na zegarze i znowu spada ,a czasem sie trzyma w normie bez problemu, dodam ze autko grzeje dobrze.denerwuje mnie to ma byc 9o i koniec:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #172 Napisano 30 Kwietnia 2012 czujnik temperatury cieczy chłodzącej do wymiany, podłącz pod vaga dowiesz się więcej na pewno wyświetli Tobie ten błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 007 Zgłoś #173 Napisano 26 Stycznia 2020 U mnie podobny problem. Tyle tylko że po wymianie termostatu nic się nie zmieniło. Tylko jak wyłączę ogrzewanie to dopiero wtedy temperatura podnosi się do 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach