Skocz do zawartości
Jabol2.0

Przy włączonym ogrzewaniu temperatura silnika spada

Rekomendowane odpowiedzi

to jest normalne w dieaslach, mam nowego b6 i tam jest to samo.... wydzielaja po prostu mniej ciepla na biegu jałowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to gdy jest minu 20 stopni i jedzie sie ponizej 2 tys obr. to przy wlaczonym ogrzewaniu temp ma prawo spasc i na to niema rady,,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej niski bieg i bedzie wiecej obrotow,i grzanie bedzie lepsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym sie zgodze:dobrze. jadac na nizszym biegu samochod szybciej nabiera 90 stopni i robi sie ciepelko w srodku :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość GRZEGORZ.25 V6

u mnie jest tak samo,wymieniony termostat,potem czujnik temperatury silnika, przy niskich temperatura w czasie jazdy trzyma 70stopni(ogrzewanie na ful)ale leci ciepłe powietrze,sprawdzany był na komputerze żadnych błędów ale w lecie jest normalnie ,

mam 2.5 v6 ale podobno ten typ tak ma,ach a czujni temperatury wymieniłem bo nie chciał wchodzić na obroty 2200 i nic więcej i nie przerzucał biegów wyżej niż na trojkę (triptronick)mechanik wymienili czujnik temperatury silnika i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

witam mam własnie taki problem jak opisujesz powyzej .. tylko boje sie ze u mnie to nie zadziała jak wszystko :> powiedz mi jeszcze miales taki problem czy poprostu jestes mechanikiem i wiesz o co chodzi . u mnie jest identycznie . Samochod po 1,5 dniowej przerwie przy temperaturze -12 stopni zostaje odpalony i odrazu chodzi wentylator od chłodnicy . a temperatura lata sobie jak chce raz ma 50 raz zero troche przegonie go 100-120 km/h to podejdzie prawie do 90C i jak jej sie chce sobie spadnie nawet na sam dół. pytam bo niechce wymienic pol silnika i dalej bedzie to samo ;/ to mowisz ze spokojnie to pomorze ? A powiedz mi jeszcze czy z wymontowaniem wiska jest problem w tym silniku co ja mam masz moze pojęcie ? Z góry dziekki kolego za odpowiedz pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moim zdaniem to gdy jest minu 20 stopni i jedzie sie ponizej 2 tys obr. to przy wlaczonym ogrzewaniu temp ma prawo spasc i na to niema rady,,,,

Zgodze się z tobą, ale nie do końca. W moim przypadku temperatura spada "o oczach". W przeciągu 30 sekund do minuty spada z 90* do 60 - 70*. I to mnie niepokoi.

Edytowane przez pucius12
Zacytowałem 2 razy i poprawiałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. A u mnie jest tak. Wolno sie nagrzewa przy -5 ok 20km, nagrzeje sie dwie kreski przy nadmuchu 1,2 kreski(obieg zamkniety). Przy dłuzszej podrozy ok 50km 3 kreski. Zwieksze nawiew podczas jazdy schladza sie silnik. Dodam ze mialem juz kiedys problem z ogrzewaniem ale okazalo sie ze mam zamienione przewody od ukladu chlodzenia. Oczywiscie nie male koszty ponioslem na szukanie usterki u mechanikow.Po interwencji serwisu bylo ok. Ostatnio wymienialem chlodnice i od tamtej pory problemy z dogrzaniem silnika. Myslalem ze termostat wiec wymienilem i nic. Przy -20 przejechanie 30km wskazowka ledwie drgnie. Dodam ze pompa termostat chlodnica nagrzewnica glowica wszystko jest nowe. Moze jakies sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasłoń testowo chłodnicę oraz dolny wlot powietrza w zderzaku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam ze pompa termostat chlodnica nagrzewnica glowica wszystko jest nowe. Moze jakies sugestie?

Żle odpowietrzony układ, źle włożony termostat - uszczelka nie z tej strony lub jej całkowity brak, wadliwy termostat - nieważne, że nowy. Niektórzy musieli kupić 3-4 sztuki, żeby trafić w końcu dobrą. Tak więc w twoim wypadku - nowy termostat i odpowietrzenie układu. Skoro dajesz ogrzewanie i wtedy temperatura silnika spada, to oznacza, ze układ jest cały czas otwarty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam opisujecei ten problem ale w czasie chlodu na dworzu ja mam problem teraz gdy jest cieplo,mianowicie temp rosnie podczas jazdy ,dojdzie do 70 nieraz 90 i momentalnie spada do zera za chwile troche podejdzei na zegarze i znowu spada ,a czasem sie trzyma w normie bez problemu, dodam ze autko grzeje dobrze.denerwuje mnie to ma byc 9o i koniec:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temperatury cieczy chłodzącej do wymiany, podłącz pod vaga dowiesz się więcej na pewno wyświetli Tobie ten błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobny problem. Tyle tylko że po wymianie termostatu nic się nie zmieniło. Tylko jak wyłączę ogrzewanie to dopiero wtedy temperatura podnosi się do 90.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności