MAPET Zgłoś #41 Napisano 8 Stycznia 2010 panowie to temat o barwie xenonu wiec porosilbym bez OT ---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 15:35 ---------- no i mam pytanie dzis jezdzac po miescie zwracalem bacznie uwage na inne auta z xenonem nowe audi, vw touran, toyota avensis, BMW e60 i kilka innych maja wg mnie delikatnie bielszy ten xenon wpadajacy w blekit... u mnie jest bialy ale na zalamaniu lini na srodku przed soczewka widac zolta poswiate i to bym chcial wyeliminowac czy faktycznie te nowe auta maja wszystkie 4300K bo cos mi sie wierzyc nie chce .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #42 Napisano 8 Stycznia 2010 a jak wypadalo to porownanie?5000K w/g wszystkich była bielsza od 6000K. Na filmikach jest właśnie 5000K Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #43 Napisano 8 Stycznia 2010 a zarnik masz taki jakis drozszy czy hidowy? chyba hidowy skoro wybierales barwe I i jak zadowolony ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #44 Napisano 8 Stycznia 2010 Tylko avensis z powyżej wymienionych ma D4S 4800 K. Ale nowe auta - nowe światła, może twój problem leży w odbłyśniku soczewki, który może być już nadgryziony zębem czasu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #45 Napisano 8 Stycznia 2010 a d4s to da sie wsadzic zamiast d2s? lub jest D2s 4800? a moze poprostu mi sie wydaje ze moje jest zoltsze ---------- Post added at 00:42 ---------- Previous post was at 00:39 ---------- http://www.allegro.pl/item867702278_nowosc_philips_d2s_85122_nastepca_85122_wwa.html ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #46 Napisano 8 Stycznia 2010 Widzę że zeszło już na mniejsze wartości ...Ja zostaję przy 4300,nie są złe...Co do 5000-może i są troszkę jaśniejsze ale wpadają w błękitny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #47 Napisano 8 Stycznia 2010 a ten znowu pisze ze 4300 a ten sam numer zarniaka to ja juz nei wiem *http://www.allegro.pl/item879041385_xenon_zarowki_nowe_d2s_philips_zarniki_85122.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #48 Napisano 8 Stycznia 2010 Mapet-przecież i tak decyzja należy do Ciebie Z tych dwóch co pisałem sobie wybierz Chyba że masz chrapkę na 55W Też są...Ale to już przesada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #49 Napisano 8 Stycznia 2010 (edytowane) a ten znowu pisze ze 4300 a ten sam numer zarniaka to ja juz nei wiem *http://www.allegro.pl/item879041385_xenon_zarowki_nowe_d2s_philips_zarniki_85122.html 85122+ to najjaśniejszy markowy żarnik d2s jaki możesz kupić nie jest to 4800, tylko max 4500, ale i tak jest jaśniejszy niż 85122, który ma 4100-4300. Żarniki d2s i d4s nie są ze sobą zamienne. Nie ma też markowych przetwornic 55W. Najważniejsze co trzeba zrobić w pierwszej kolejności to sprawdzić stan odbłyśnika. W przeciwnym wypadku mimo wymiany żarników najmocniejsze, z czasem będzie coraz gorzej. PS. 99 zł za 85122+ to bardzo dobra cena, zazwyczaj te żarniki nie kosztują mniej jak 140 zł/sztuka. Edytowane 9 Stycznia 2010 przez John Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #50 Napisano 9 Stycznia 2010 dzieki czyli ten wypisuje tez brednie? http://www.allegro.pl/item871853095_xenon_zarowki_nowe_d2r_philips_zarniki_85126.html "Żarniki 85122 mają 4150K, 85122+ maja 4300, i 85122CM maja 5100K" czyli co mozna by zaryzykowac philipsa D2S 85122+ zeby miec troszke bielej i markowo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #51 Napisano 9 Stycznia 2010 (edytowane) czyli co mozna by zaryzykowac philipsa D2S 85122+ zeby miec troszke bielej i markowo Można. Jest jeszcze praktycznie nie do dostania w Polsce Philips Color Match 85122CM, który ma właśnie 4800K (Info 1)(Info 2), oprócz tego jest jeszcze Philips Ultra Blue, 85122UB, który posiada około 5800K (Info 1)(Info 2) Zauważ, że mimo wzrostu temperatury barwowej, spada ilość lumen'ów, a to od nich zależy ile mamy światła na drodze. Tak więc kolor to jedno, a ile światła produkuje dany żarnik to całkiem odrębna sprawa. 2400lm żarnika 5800K to znacznie mniej niż 3400lm w przypadku 4300K. Dlatego nigdy nie akceptuje chińskich podróbek, bo one przeważnie są 6000 K i około 2000lm, ale tak niewygodnego faktu na aukcjach allegro się nie podaje, co ciekawe żarówka h1 ma 1500lm - no ale nie świeci na niebiesko, prawda? Jako przykład, dane żarnika GE 10000K (KLIK) Jak widzicie posiada tylko 1800lm, ale za to jaki szpanerski fiolet Napisałem to jako ciekawostkę, gdyż dostanie tych żarników (85122UB i 85122CM) jest bardzo ciężkie. 85122+ jest z nich wszystkich najlepszy i co najważniejsze łatwo dostępny. Edytowane 9 Stycznia 2010 przez John Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #52 Napisano 9 Stycznia 2010 dzieki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #53 Napisano 9 Stycznia 2010 (edytowane) Ustawiłem się dziś na podziemnym parkingu-ściana jest szara, więc może trochę zaburzyć kolory... Ale na zdjęciu widać po lewej Osram 4300K jako drogowe, po prawej jaśniej świeci chińczyk 5000K w zwykłym odbłyśniku-światło z lewej lampy (foto nr 1)... nowe audi, vw touran, toyota avensis, BMW e60 i kilka innych maja wg mnie delikatnie bielszy ten xenon wpadajacy w blekit... u mnie jest bialy ale na zalamaniu lini na srodku przed soczewka widac zolta poswiate i to bym chcial wyeliminowac A jeśli chodzi Ci o żółtą poświatę na granicy światła i cienia (foto nr 2)-Passat tak ma-i raczej musisz się z tym pogodzić-bynajmniej nie chodzi tutaj o zużyty odbłyśnik czy palnik... Ja mam nówki reflektory (zamontowane w sierpniu), palniki też stare nie są (mają ok. 2 lat)-a punkcik jak był na jeszcze starszych palnikach w starych reflektorach, to dalej był w starych reflektorach z nowymi palnikami... I dalej jest w nowych reflektorach... Po prostu-Passat już tak ma Edytowane 9 Stycznia 2010 przez Krawcol82 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #54 Napisano 9 Stycznia 2010 ok w sumei to nei widze zbytnio roznicy meidzy tym oryginalem a tym 5000K Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #55 Napisano 9 Stycznia 2010 (edytowane) Mapet,w 4300K jest widoczna żółtawa plamka i poświata,szczególnie teraz na śniegu.A przy 5000K tego niema ale za to inny kolorek widać Idealnie w białe i tak nie trafisz.Może to Ci jeszcze pomoże : porównanie ogólne,żarnik 4300K,żarnik 4300K Philips,żarnik 5000K,porównanie 4300K i 6000K Edytowane 9 Stycznia 2010 przez Patryk_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #56 Napisano 9 Stycznia 2010 Mapet,w 4300K jest widoczna żółtawa plamka i poświata,szczególnie teraz na śniegu Ja bym się dopatrywał tej plamki w reflektorze, a nie w palniku. W oryginalnym bi-xenonie w 3BG jest ta poświata, natomiast w zestawie HID w soczewce w zwykłym reflektorze w 3BG tej poświaty nie ma. Mowa oczywiście o palnikach 4300K w obu przypadkach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #57 Napisano 9 Stycznia 2010 Ja bym się dopatrywał tej plamki w reflektorze, a nie w palniku. W oryginalnym bi-xenonie w 3BG jest ta poświata, natomiast w zestawie HID w soczewce w zwykłym reflektorze w 3BG tej poświaty nie ma. Mowa oczywiście o palnikach 4300K w obu przypadkach. odbłyśnik w soczewce mam idealny-jest po regeneracji-piękne,równe lusterko Klosze po polerce... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #58 Napisano 9 Stycznia 2010 odbłyśnik w soczewce mam idealny-jest po regeneracji-piękne,równe lusterko Klosze po polerce... Ja mam kilkumiesięczne reflektory, a efekt widzisz na drugiej fotce postu #54... Możliwe, że przesłona w bi-xenonach jest innej grubości niż w zwykłym reflektorze i dochodzi do załamania światła. W końcu w bi-xenonach przesłona jest ruchoma, w zwykłych xenonach i soczewkach H7 już nie jest ruchoma-ale kończmy OT, bo tutaj cały czas o barwę chodzi... MAPET-wypowiedzi w temacie już masz full, zdjęć też troszkę nazbierałeś... Musisz w końcu podjąć męską decyzję, jakie palniki kupić. Ja ze swojej strony radzę kupić firmowy-Osram lub Philips w fabrycznej barwie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #59 Napisano 9 Stycznia 2010 Dokładnie Tomek-kończmy OT A Ty się Mapet zdecyduj teraz na coś Masz multum fotek...Pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #60 Napisano 9 Stycznia 2010 mysle ze albo 5000K alebo ten philips z + Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach