SlawekS Zgłoś #21 Napisano 4 Stycznia 2010 Witek nie chodzi o to że mi się niepodoba, bo fajnie się jeździ, samochód ładnie wygląda i napewno nie będę podnosił samochodu. Od kiedy tylko go kupiłem to chciałem go obniżyć. Kolega tylko pytał o to jak się jeżdzi na takim obniżeniu to mu odpowiedziałem Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #22 Napisano 5 Stycznia 2010 gleba jest pelna wyrzeczeń ! i to jest fajne ze czasem trzeba kombinowac albo sie przytrze i to mi sie podoba i mozna spokojnei na co dzien jezdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #23 Napisano 5 Stycznia 2010 mozna spokojnei na co dzien jezdzic niespojojnie jeździć też można jak się zna drogę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #24 Napisano 6 Stycznia 2010 Jak do mnie wejdą 4 osoby to na tych bardziej perfidnych garbach też zdarza mi się przytrzeć (-30mm). Za to zimą nie mam żadnych problemów z szurającym śniegiem. Na takie stare wysokie krawężniki juz się nie pcham, ale z takimi to na serii trzeba było ostrożnie. Poza tym jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #25 Napisano 16 Września 2010 witam:) mam springi eibacha -30mm i powoli będę musiał zabierać się do wymiany amorów - najpierw tył a potem przód... co kupić??? MTS-y będą ok??? czy po zmianie na MTS-y passat zrobi się dużo twardszy czy komfort jaki jest teraz pozostanie??? a może jednak normalne amory będą ok (bilstein, kayaba)??? tylko proszę o doradzanie amorów w dostępnej cenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #26 Napisano 16 Września 2010 witam:) mam springi eibacha -30mm i powoli będę musiał zabierać się do wymiany amorów - najpierw tył a potem przód... co kupić??? MTS-y będą ok??? czy po zmianie na MTS-y passat zrobi się dużo twardszy czy komfort jaki jest teraz pozostanie??? a może jednak normalne amory będą ok (bilstein, kayaba)??? tylko proszę o doradzanie amorów w dostępnej cenie... Chcesz lepsze to weź Bilsteina B6-bardzo dobre rozwiązanie i fajnie współgra;) Poza tym na komforcie za bardzo nie stracisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #27 Napisano 16 Września 2010 Chcesz lepsze to weź Bilsteina B6-bardzo dobre rozwiązanie i fajnie współgra Poza tym na komforcie za bardzo nie stracisz. rozumiem że takie byłyby dobre tylko cena nie za bardzo mi odpowiada...;( jak MTS-y współpracują z eibachami -30mm??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #28 Napisano 16 Września 2010 rozumiem że takie byłyby dobre tylko cena nie za bardzo mi odpowiada...;( jak MTS-y współpracują z eibachami -30mm??? Niestety cena nie jest zadowalająca ale Eibach+Bilstein to moim zdaniem jedno z lepszych połączeń.Jeżeli chodzi o MTS-są niektórzy co sobie chwalą,ale nie miałem okazji na takim zestawieniu jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #29 Napisano 16 Września 2010 2 klientow bardzo mi chwalilo zestawienie amorki mts + sprezyny eibach ale w przypadku golfa 4 to bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszeeek Zgłoś #30 Napisano 15 Października 2010 U mnie też się zbliża wymiana amorów i zastanawiam się co kupić. Sprężyny mam Eibacha -30mm i zastanawiam się nad amortyzatorami MTS http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-vw-passat-b5-b5fl-3b-3bg-mts-i1238512121.html lub TaTechnix [/url]http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-tatechnix-vw-passat-b5-b5-fl-i1276810548.html Które będą lepsze? A może kupić takie bilsteiny http://allegro.pl/amortyzatory-audi-a6-vw-passat-b5-95-00-kpl-bilst-i1242566942.html, albo może doradzicie jakieś inne w zbliżonej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #31 Napisano 16 Października 2010 mts niby na leopszych uszczelniaczach sa a bilstein to zwykly seryjny wybrales jak juz to b6 bo tak to bez sensu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #32 Napisano 5 Listopada 2010 a bilstein to zwykly seryjny wybrales jak juz to b6 bo tak to bez sensu Ja miałem -40 i BILSTEINY ale podstawa to gazowe w sumie to "olejowo gazowe" są twardsze od olejowych i na obiżeniu innym jak seryjne sprężynki lepiej pracują, minusy wiadomo sztywno..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loczekk Zgłoś #33 Napisano 3 Stycznia 2013 Witam, odgrzewam kotleta. Pytanie ponieważ powoli przygotwuje auto do wiosny tj. felgli plus zawias i waham się nad kilkoma opcjami: 1. ok. 1150zł springi Eibach -30 + amorki MTS 2. ok. 1600zł sprigni Eibach -30 + zwykłe amorki KYB (choć przy opisie jest info, że amorki są do zawieszeń sportowych nr prod. KYB341843) 3. ok. 700zł cały kit MTS 40/40 Alu jakie planuje założyć to 17". Czy obniżenie 40/40 nie będzie przeszkadzało np. przy pokonywaniu progów zwalniających. Proszę o pomoc oraz ewentualne inne opcje zawieszenia w podobnych przedziałach cenowych:) Jeśli ktoś ma któryś z setupów proszę o wrażenia z jazdy i foto jak wygląda auto. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #34 Napisano 4 Stycznia 2013 Ja latam na eibachu -30 na ori amortyzatorach juz półtora roku. Felga 18. Jest ok. Jeżeli chcesz obniżyć tylko o 30mm to wystarczy taka opcja. Po co pakować kasę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #35 Napisano 4 Stycznia 2013 kit AP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loczekk Zgłoś #36 Napisano 4 Stycznia 2013 ktoś z forum jeżdzi na kicie AP? jakie odczucia? jakieś fotki passków na kicie -30 z felą 17" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #37 Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) jakieś fotki passków na kicie -30 z felą 17" ? Ja na początku mialem -35 spręzyny supersporta + amortyzatory MTS-a. Tak to wyglądało u mnie na 17": Teraz jeżdżę na gwincie bo na tym -35 stał i tak wysoko Tak jest ustawiony na gwincie: Edytowane 5 Stycznia 2013 przez WojtasTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #38 Napisano 5 Stycznia 2013 Na gwincie miodzio:-) też myślę nad lekkim obniżeniem na wiosnę i już raczej przesądzone ze będzie gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loczekk Zgłoś #39 Napisano 5 Stycznia 2013 wojtas jaki masz gwint ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kudi Zgłoś #40 Napisano 5 Stycznia 2013 Ja mam amorki Bilsteina + seria sprężyny i jest mega wysoko i dość twardo w porównaniu do innych passków. Na wiosne chce obniżyć o 30mm i mam dylemat do tych amorków czy zostawić czy wymienic na inne czy tylko springi. Co myślicie o używanych zestawach? mialem okazje kupić kompletny KIT KW lub Weitec za 400zł ale boje sie ze amory moga juz byc tam podjechane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach