Vtec Zgłoś #1 Napisano 19 Grudnia 2009 witam Obecnie mam seryjne amory ze spręzynami EIBACH - 30 mm. Pytanie: jakiej firmy wybrać amortyzator ( zamiennik oryginału ) - mam wrazenie ze juz leciutko sa przechodzone ( 30 000 km na obniżeniu, 97 000 od nowości )- chce aby lepiej tłumiły ale nie chce montować sportowych - obawiam sie że wtedy zrobi sie ultra twardy, a teraz jest super. Co proponujecie z zamienników do Passata - 3BG oczywiscie kombi?) PS tak szukalem po forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #2 Napisano 19 Grudnia 2009 Ja mam KYB gazowe i jestem bardzo zadowolony. Auto zrobilo sie lekko twardsze ale na plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #3 Napisano 19 Grudnia 2009 Rowniez moge polecic KYB'y gazowe...mam autko -40 i jest optymalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #4 Napisano 19 Grudnia 2009 Ja też miałem najpierw seryjne amortyzatory, a teraz zmieniłem je na sportowe MTS( od kolegi MAPET) i powiem Ci ze sie znacznie fajniej jeździ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #5 Napisano 20 Grudnia 2009 Polecam Eibach Pro Damper. Na tym komplecie będzie jazda super i komfort bardzo dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Camell990 Zgłoś #6 Napisano 23 Grudnia 2009 Podepnę się pod temat:) Mam paska b3 kombi i zakupiłem sprężynki obniżające o około -40mm używane firmy H&R Chciałbym się dowiedzieć jakie najlepiej dać do nich amorki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #7 Napisano 27 Grudnia 2009 Podepnę się pod temat:)Mam paska b3 kombi i zakupiłem sprężynki obniżające o około -40mm używane firmy H&R Chciałbym się dowiedzieć jakie najlepiej dać do nich amorki?? napewno krótsze,zależy ile masz kasy przeznaczonej,od najtańszych MTS,EIBACH,KONI,BILSTEIN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andru Zgłoś #8 Napisano 27 Grudnia 2009 od najtańszych MTS,EIBACH,KONI,BILSTEIN stanowczo odradzam produkty firmy MTS-TECHNIK.. kupiłem taki zestaw amorki + sprężyny do kolegi fiata i autao jest tak miekkie jak na serii... mialo być -40 a jest tak jak było.. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #9 Napisano 27 Grudnia 2009 Chciałbym się dowiedzieć jakie najlepiej dać do nich amorki?? Wojtas Ładuj koni są w miarę tanie a naprawdę przyzwoite. I tak jak rozmawialiśmy na SB Do sportowych sprężyn seryjne amory się nie nadają. bo raz że pracują w innym zakresie wysokości tulei, dwa są za miękkie i się auto robi dziwne twarde ale wiotkie. Ciężko to zjawisko opisać. ale wygląda to tak jak byś nie miał amorów wcale. Przy sportowej sprężynie musisz dać amor o lepszym tłumieniu żeby auto się nie bujało. a najlepiej to pchaj springi i kupuj gwinta. Wtedy dopiero będziesz miał frajdę z jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #10 Napisano 27 Grudnia 2009 kupuj gwinta Warto dodać, żeby kupił firmowego gwinta. Ja jeździłem jakiś czas na TA Technix ale nie byłem zadowolony, obecnie mam H&R i jest o wiele lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #11 Napisano 28 Grudnia 2009 jęli by ktoś chciał to mam na sprzedaż za 100zł/4szt, amory z sasch z wersji sport Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #12 Napisano 28 Grudnia 2009 mialo być -40 a jest tak jak było. to moze seria byla tak padnieta ze -40 wyszlo to samo.. ogolnei nei ma opcji by auto nei opadlo od nowej serii... poza tym czemu odradzasz produktY skoro nie miales do czynienia z innymi tylko z tym do fiata? masowo sieto sprzedaje i jakos ludzie zadowoleni... ale nei reklamujac mts warto dac sportowe amorki do sprezyn nawet -30 !!! zupelnie inna charaketrystyka na +! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Camell990 Zgłoś #13 Napisano 29 Grudnia 2009 jęli by ktoś chciał to mam na sprzedaż za 100zł/4szt, amory z sasch z wersji sport A te amory to do b3 paska podejdą?? W jakim są stanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuzma85 Zgłoś #14 Napisano 4 Stycznia 2010 Chłopaki a powiedzcie mi jak wam się jeździ (tym co mają) zawias -30mm?? Chodzi mi o krawężniki, leżące policjanty i generalnie wszystko co leży i wkurw... podwozie... Pytam bo mam u siebie z przodu -60mm, a tył -40mm i chce podnieść auto, tylko zastanawiam się czy nieco czy aż do serii... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #15 Napisano 4 Stycznia 2010 ja to nie pomoge bo mam okolo -60 a teraz chce nizej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #16 Napisano 4 Stycznia 2010 Chłopaki a powiedzcie mi jak wam się jeździ (tym co mają) zawias -30mm?? Chodzi mi o krawężniki, leżące policjanty i generalnie wszystko co leży i wkurw... podwozie... Pytam bo mam u siebie z przodu -60mm, a tył -40mm i chce podnieść auto, tylko zastanawiam się czy nieco czy aż do serii... ja teraz mam gwint podniesiony na maksa (gdzieś z 4cm obniżenia jest) i śmigam jak na serii... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #17 Napisano 4 Stycznia 2010 No ja mam gdzieś tak 30-35mm i powiem Ci że teraz w zimie to trochę wkurza bo jak jest droga nie odsnieżona i koła jadą w koleinach to strasznie szura snieg o podwozie. A jeśli chodzi o krawęzniki, progi zwalniające to wiadomo, powoli i wszystko da się przejachac. Choć czasami jak krawężnik wysoki to trzeba sobie odpuścic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuzma85 Zgłoś #18 Napisano 4 Stycznia 2010 Hehe no widzisz a u mnie to i powolutku jak się jedzie to nawet człowiek by nie sądził, że może gdzieś przywadzić, a tu nagle ŁUP... Ostatnio parkowałem w 4 osoby i wjechałem na miejsce przed którym był metalowy złożony pachołek... Wjechać wjechałem, ale żeby wyjechać to pasażerowie musieli opuścić pojazd. Jak dla mnie to już jest przesada i mnie to denerwuje więc dlatego chce podnieść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #19 Napisano 4 Stycznia 2010 No ja mam gdzieś tak 30-35mm i powiem Ci że teraz w zimie to trochę wkurza bo jak jest droga nie odsnieżona i koła jadą w koleinach to strasznie szura snieg o podwozie. A jeśli chodzi o krawęzniki, progi zwalniające to wiadomo, powoli i wszystko da się przejachac. Choć czasami jak krawężnik wysoki to trzeba sobie odpuścic OMG, jakbym miał takie podejście jak Ty to w okresie letnim wogóle nie wsiadałbym do auta (jest ok 80-90mm wahacze walą mi o kielichy)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuzma85 Zgłoś #20 Napisano 4 Stycznia 2010 Hehehe to ja powiem inaczej... Gleba to zajebista sprawa, tylko że drogi przydałoby się wymienić hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach