Loczekk
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Loczekk
- Urodziny 14.11.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Olsztyn
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
2000
-
Objawy mamy identyczne - w przyszłym miesiacu jadę na przegląd, zmęczę diagnostę żeby mi ustalił co to może pukać. Zauważyłem też czasami, że owe puknięcie występuje przy odpalaniu silnika...
-
czyli rozumiem, ze powinine się tam znajdować jakiś trzpień?? Dociekam tego ponieważ zmieniłem wahacze i podczas skręcania i na prostej na nierównościach słyszę głuche pukanie. szukam przyczyny. Fajnie gdybym ustalił czy właśnie to co jest na zdjęciu powinno być w jakiś sposób ustawione.
-
mozecie mi powiedziec czy cos w tym koleczku powiino byc, poniewaz mam stuki przy ruszaniu i jednoczenis zauwazylem to co ponizej na zdjeciu z góry dzięki za info
-
siema ludzi, powiedzcie mi czy nie ma specjalnych przeciwwskazan do montazu np. 5mm z przodu i 15mm z tylu ? ten kto ma niech powie czy wplywa to jakos na prowadzenie i ewentualnie zuzzycie czesci zawieszenia i opon ? z góry dzięki za odp.
-
siemanko mam na oku felgi 7,5J17 ET45, w kalkulatora wynika ze beda wystawac z obu stron po 19mm, czy da rade zalozyc bez problemu bo passka b5 ? opony 215/45przód 225/45 tył. Auto bedzie rowniez obnizane kitem AP -40 Wielki dzięki za opinię
-
ma ktoś foto z założonym kitem 40/30 ??
-
też noszę się z zamiarem kupna kitu AP 40/30 od mapeta. 40/30 oznacza, ze przod idzie -40, a tył -30? Ktoś ma może foty jak to wygląda na 40/30 lub 30/30? i alumkach 17 lub 18" ? pozdrawiam!
-
dlatego też chciałem sprigni eibacha i do tego albo standardowe amorki albo cos sportowego z dolnej pólki, niestety
-
nie moja półka
-
wojtas jaki masz gwint ?
-
ktoś z forum jeżdzi na kicie AP? jakie odczucia? jakieś fotki passków na kicie -30 z felą 17" ?
-
Witam, odgrzewam kotleta. Pytanie ponieważ powoli przygotwuje auto do wiosny tj. felgli plus zawias i waham się nad kilkoma opcjami: 1. ok. 1150zł springi Eibach -30 + amorki MTS 2. ok. 1600zł sprigni Eibach -30 + zwykłe amorki KYB (choć przy opisie jest info, że amorki są do zawieszeń sportowych nr prod. KYB341843) 3. ok. 700zł cały kit MTS 40/40 Alu jakie planuje założyć to 17". Czy obniżenie 40/40 nie będzie przeszkadzało np. przy pokonywaniu progów zwalniających. Proszę o pomoc oraz ewentualne inne opcje zawieszenia w podobnych przedziałach cenowych:) Jeśli ktoś ma któryś z setupów proszę o wrażenia z jazdy i foto jak wygląda auto. Pozdrawiam
-
ja już sam nie mam pojęcia, mówie po demontazu i ponownym monatażu działa przez jeden dzień... być może jutro uda się coś zdziałać i znależc przyczynę
-
ale chodzi o to, że jak wyjmę ten siłownik i sprawdzam to dziala bez zarzutu...
-
Witam, czytam, czytam i czytam i jednoznacznej odpowiedzi na mój problem nie znalazłem. Otóż w moim passku nie zamyka się klapa bagażnika. Rozebrałem klapę - plasikowy silniczek nie działał. We wtyczce do siłownika prąd jest. Wykręciłem silniczek i podłączyłem pod akumulator i o dziwo działał. Zadowolony złożyłem wszystko do kupy i działa! Moja radość była przedwczesna po jednym dniu niestety, ale się nie zamyka... Dodam tylko, że wkładka kluczyka w bagażniku jest zepsuta i się nie przekręca cały czas jest w pozycji pionowej. Proszę o pomoc