mielke Zgłoś #21 Napisano 25 Listopada 2009 to co pompa do wymiany? kolega pisał ze jak wyjoł termostat to nie miał ciepla a jak włozył to mial wiec cos na tej lini nie gra a poza tym pisał ze nie nagrzewa sie waz za termostatem wiec termostat to wymiany bo sie zacina ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:03 ---------- weic ja bym wyminił termostat i przeprowadził diagnoze VAGiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #22 Napisano 25 Listopada 2009 Tak jak napisał kol.mielke-zrobiłbym tak samo,wymień termostat.Majątku nie kosztuje a będziesz przynajmniej miał pewność.Jak najbardziej może się zacinać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumara1202 Zgłoś #23 Napisano 25 Listopada 2009 ok a vagiem to co sprawdzic bo mam vag 4.9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 25 Listopada 2009 czujnik temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #25 Napisano 25 Listopada 2009 to co pompa do wymiany? kolega pisał ze jak wyjoł termostat to nie miał ciepla a jak włozył to mial A skąd miał mieć to ciepło, skoro płyn szedł po dużym obiegu i po prostu miał za niską temperaturę. A na pewno wiało jakimś tam ciepłym - lecz nie gorącym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumara1202 Zgłoś #26 Napisano 25 Listopada 2009 jesli nie pokaze bledu to ewentualnie ktory blog ---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:10 ---------- ok.dzieki wszystkim za pomoc zaczne od termostatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #27 Napisano 25 Listopada 2009 Myślę że to będzie najlepsze rozwiązanie Twojego problemu.Jak już wspominałem-spróbój,to jest tania opcja Powodzenia,Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #28 Napisano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Jakiś miesiąc temu w pasku przestało wiać ciepłe powietrze z nadmuchów. Ciepłe leci max 2 sekundy i nagle takie same jak temperatura otoczenia. Posiadam climatronic i ostatnio zrobiłem autodiagnoze i wywalilo mi błędy od jakiś 2 zaworów (jak znajdę te błędy to zaraz dodam). Dziś zrobiłem samochodem z 80 km i zauważyłem że temp wzrosła do 100 stopni. Długo się nie zastanawiałem i zjechalem na pobocze i wyłączyłem silnik. Poczekałem ok 2-3 min i zacząłem delikatnie odkręcać zbiorniczek od płynu chłodniczego. Było w nim mocne ciśnienie i było słychać jak by z przewodów płyn do niego wracał i przelewał się przez coś. Zauważyłem że kiedy było słychać że płyn wraca z pod zbiorniczka (chyba przelewem) płyn lał się na ziemię jak szalony. Upuscilem całe ciśnienie, płyn był jeszcze nad Min więc ruszyłem samochodem dalej. Zrobiłem 10-12 km i temperatura utrzymuje się na 90stopni. Tylko nie zwróciłem uwagi czy wentylator mi się zalaczyl czy też nie jak silnik się grzał. 2 miesiące temu był wymieniany cały komplet rozrządu. Pomoże ktoś z tym fantem? - - - - - aktualizacja - - - - - 4fa, 25b, 4f7- błędy klimy Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #29 Napisano 22 Sierpnia 2016 1.Sprawdzić wszystkie węże 2.Jeżeli istnieje możliwość podłączyć pod komputer 3.Rozgrzać motor,sprawdzić czy wentylatory się uruchomiły 4.W zbiorniku nie było za dużo wlanego płynu ? Należy pamiętać iż wody w zbiorniczku wyrównawczym pod wpływem temperatury przybywa ! Dlatego ważne jest aby stan był prawidłowo zalany ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #30 Napisano 22 Sierpnia 2016 Posiadam komputer i program. Które grupy sprawdzić? - - - - - aktualizacja - - - - - Płynu było tak w 3/4 między MIN a MAX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #31 Napisano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Na początek zrób pełen skan silnika,zobacz czy wywali jakieś błędy ! Pozwolę sobie jeszcze zacytować post z innego forum ! Różnica temperatur na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy świadczy o jej zapowietrzeniu.Dlatego też może być słyszalne przelewanie się płynu.Pytam o ogrzewanie bo gdy jest już mało drożna nagrzewnica,narastające ciśnienie w układzie szuka sobie najsłabszego miejsca aby upuścić płyn.Stąd też mogą pojawiać się i jego ubytki.Dodam że niedawno sam walczyłem z takim objawem,nie chce namawiać do wymiany nagrzewnicy,warto jednak było by jej przelanie pod ciśnieniem wężem ogrodowym.Proponuję najtańsze rozwiązanie na obecną chwilę,to co można samemu zrobić,bez pomocy warsztatu. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez serwomechanizm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #32 Napisano 22 Sierpnia 2016 A w których miejscach są te przewody od nagrzewnicy? włączyłem silnik i trzymałem obroty między 2-3 tys. Przez kilka min i temp miała 90 st. na zegarze ale wentylatora nie było słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guti Zgłoś #33 Napisano 31 Sierpnia 2016 Witam. Od pewnego czasu (wymiany reduktora od lpg) zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego. Dzieje się to wtedy gdy jadę dość szybko a płyn ucieka tym ujściem pod zbiorniczkiem wyrównawczym wygląda to tak jak przy dodawaniu gazu gotował się płyn i wywalało go tym króćcem. Górny wąż gorący - nawet bardzo gorący Dolny wąż jest cały czas zimny niezależnie od ilości przejechanych kilometrów Chłodnica zimna Wiatrak kręci się cały czas wisko mogę zatrzymać bez problemu bynajmniej na nierozgrzanym silniku, na rozgrzanym nie sprawdzałem. Wskazówka jest na 90* i ani drgnie. Termostat wymieniony na nowy (jak się okazało stary pracował prawidłowo - sprawdzony) Zbiorniczek wymieniony Ogrzewanie działa prawidłowo. Węże są miękkie. Brak spalin w układzie mazi oleju w zbiorniku itd. Czyżby układ był zapowietrzony? (pomimo przejechania ok 1 tyś km?- w naszych paskach chyba układ sam się odpowietrza) czy może pompa wody (jednak przy uszkodzonej pompie nie miał bym ogrzewania.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #34 Napisano 6 Września 2016 Panowie mam problem z autem powyzej 100 km/h wyrzuca płyn przez zbiorniczek i to nie cały czas, wyrzuca tylko przy zakreconum korku. Oleju nie ubywa, płyn ma konsystecje jakby na górze pływała musztarda , chłodnica zimna, dolny przewód zimny, górny goracy i w zbiorniczku gorący, wentylator działa, najwieksza temp na vagu 93 st, auto nagrzewa sie po ok 6 km, zadnych błedów na vagu.Rozrząd i pompa wody rok temu wymienione Macie jakies sugestie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #35 Napisano 6 Września 2016 Raczej UPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guti Zgłoś #36 Napisano 12 Września 2016 U mnie problem znikł plynu juz nie wywala odpowietrznikiem przy zbiorniczku. Wymieniłem caly zbiornik wyrownawczy oraz termostat i spokój. To juz mój 2 termostat wciagu 4 lat. Dolny waż zimny robi się ciepły jak auto stoi dluzej włączone lub w korku. Tppl1986 jeśli masz tlustą maź w zbiorniku to jak kolega pisze UPG koszt nie mały wiem bo się orientowałem 500-700pln sama robota plus planowanie i sprawdzenie szczelnosci uszczelniacze itd kolejne ok 300 pln a jak dojdzie docieranie zaworów to kolejne 300 pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #37 Napisano 5 Października 2016 Panowie problem rozwiazany tester uszczelki pod głowica nie wykazał spalin w płynie chlodniczym wymiana korka na nowy pomogła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #38 Napisano 6 Października 2016 Mało prawdopodobne żeby wymiana korka pomogła. Problem zaraz powróci. Majonez nie wziął się z niczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #39 Napisano 24 Listopada 2016 Majonez jaki majonez nie pisałem o majonezie, auto już jeździ normalnie nowy korek i problem rozwiazany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #40 Napisano 26 Listopada 2016 Sam napisałeś płyn ma konsystecje jakby na górze pływała musztarda. więc w zbiorniczku sama musztarda się nie wzięła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach