Skocz do zawartości
sumara1202

Wysoka temperatura cieczy chlodzacej

Rekomendowane odpowiedzi

to co pompa do wymiany?

kolega pisał ze jak wyjoł termostat to nie miał ciepla a jak włozył to mial wiec cos na tej lini nie gra a poza tym pisał ze nie nagrzewa sie waz za termostatem wiec termostat to wymiany bo sie zacina

 

---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:03 ----------

 

weic ja bym wyminił termostat i przeprowadził diagnoze VAGiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał kol.mielke-zrobiłbym tak samo,wymień termostat.Majątku nie kosztuje a będziesz przynajmniej miał pewność.Jak najbardziej może się zacinać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok a vagiem to co sprawdzic bo mam vag 4.9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temperatury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to co pompa do wymiany?

kolega pisał ze jak wyjoł termostat to nie miał ciepla a jak włozył to mial

A skąd miał mieć to ciepło, skoro płyn szedł po dużym obiegu i po prostu miał za niską temperaturę. A na pewno wiało jakimś tam ciepłym - lecz nie gorącym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli nie pokaze bledu to ewentualnie ktory blog

 

---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:10 ----------

 

ok.dzieki wszystkim za pomoc zaczne od termostatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to będzie najlepsze rozwiązanie Twojego problemu.Jak już wspominałem-spróbój,to jest tania opcja :) Powodzenia,Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś miesiąc temu w pasku przestało wiać ciepłe powietrze z nadmuchów. Ciepłe leci max 2 sekundy i nagle takie same jak temperatura otoczenia. Posiadam climatronic i ostatnio zrobiłem autodiagnoze i wywalilo mi błędy od jakiś 2 zaworów (jak znajdę te błędy to zaraz dodam). Dziś zrobiłem samochodem z 80 km i zauważyłem że temp wzrosła do 100 stopni. Długo się nie zastanawiałem i zjechalem na pobocze i wyłączyłem silnik. Poczekałem ok 2-3 min i zacząłem delikatnie odkręcać zbiorniczek od płynu chłodniczego. Było w nim mocne ciśnienie i było słychać jak by z przewodów płyn do niego wracał i przelewał się przez coś. Zauważyłem że kiedy było słychać że płyn wraca z pod zbiorniczka (chyba przelewem) płyn lał się na ziemię jak szalony. Upuscilem całe ciśnienie, płyn był jeszcze nad Min więc ruszyłem samochodem dalej. Zrobiłem 10-12 km i temperatura utrzymuje się na 90stopni. Tylko nie zwróciłem uwagi czy wentylator mi się zalaczyl czy też nie jak silnik się grzał.

2 miesiące temu był wymieniany cały komplet rozrządu.

 

Pomoże ktoś z tym fantem?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

4fa, 25b, 4f7- błędy klimy

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1.a regulaminu forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Sprawdzić wszystkie węże

2.Jeżeli istnieje możliwość podłączyć pod komputer

3.Rozgrzać motor,sprawdzić czy wentylatory się uruchomiły

4.W zbiorniku nie było za dużo wlanego płynu ? Należy pamiętać iż wody w zbiorniczku wyrównawczym pod wpływem temperatury przybywa ! Dlatego ważne jest aby stan był prawidłowo zalany !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam komputer i program. Które grupy sprawdzić?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Płynu było tak w 3/4 między MIN a MAX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek zrób pełen skan silnika,zobacz czy wywali jakieś błędy !

 

Pozwolę sobie jeszcze zacytować post z innego forum !

 

Różnica temperatur na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy świadczy o jej zapowietrzeniu.Dlatego też może być słyszalne przelewanie się płynu.Pytam o ogrzewanie bo gdy jest już mało drożna nagrzewnica,narastające ciśnienie w układzie szuka sobie najsłabszego miejsca aby upuścić płyn.Stąd też mogą pojawiać się i jego ubytki.Dodam że niedawno sam walczyłem z takim objawem,nie chce namawiać do wymiany nagrzewnicy,warto jednak było by jej przelanie pod ciśnieniem wężem ogrodowym.Proponuję najtańsze rozwiązanie na obecną chwilę,to co można samemu zrobić,bez pomocy warsztatu.
Edytowane przez serwomechanizm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w których miejscach są te przewody od nagrzewnicy? włączyłem silnik i trzymałem obroty między 2-3 tys. Przez kilka min i temp miała 90 st. na zegarze ale wentylatora nie było słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od pewnego czasu (wymiany reduktora od lpg) zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego.

Dzieje się to wtedy gdy jadę dość szybko a płyn ucieka tym ujściem pod zbiorniczkiem wyrównawczym wygląda to tak jak przy dodawaniu gazu gotował się płyn i wywalało go tym króćcem.

Górny wąż gorący - nawet bardzo gorący

Dolny wąż jest cały czas zimny niezależnie od ilości przejechanych kilometrów

Chłodnica zimna

Wiatrak kręci się cały czas wisko mogę zatrzymać bez problemu bynajmniej na nierozgrzanym silniku, na rozgrzanym nie sprawdzałem.

Wskazówka jest na 90* i ani drgnie.

Termostat wymieniony na nowy (jak się okazało stary pracował prawidłowo - sprawdzony)

Zbiorniczek wymieniony

Ogrzewanie działa prawidłowo.

Węże są miękkie.

Brak spalin w układzie mazi oleju w zbiorniku itd.

Czyżby układ był zapowietrzony? (pomimo przejechania ok 1 tyś km?- w naszych paskach chyba układ sam się odpowietrza) czy może pompa wody (jednak przy uszkodzonej pompie nie miał bym ogrzewania.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z autem powyzej 100 km/h wyrzuca płyn przez zbiorniczek i to nie cały czas, wyrzuca tylko przy zakreconum korku.

Oleju nie ubywa, płyn ma konsystecje jakby na górze pływała musztarda , chłodnica zimna, dolny przewód zimny, górny goracy i w zbiorniczku gorący, wentylator działa, najwieksza temp na vagu 93 st, auto nagrzewa sie po ok 6 km, zadnych błedów na vagu.Rozrząd i pompa wody rok temu wymienione

Macie jakies sugestie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem znikł plynu juz nie wywala odpowietrznikiem przy zbiorniczku. Wymieniłem caly zbiornik wyrownawczy oraz termostat i spokój. To juz mój 2 termostat wciagu 4 lat. Dolny waż zimny robi się ciepły jak auto stoi dluzej włączone lub w korku.

Tppl1986 jeśli masz tlustą maź w zbiorniku to jak kolega pisze UPG koszt nie mały wiem bo się orientowałem 500-700pln sama robota plus planowanie i sprawdzenie szczelnosci uszczelniacze itd kolejne ok 300 pln a jak dojdzie docieranie zaworów to kolejne 300 pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem rozwiazany tester uszczelki pod głowica nie wykazał spalin w płynie chlodniczym wymiana korka na nowy pomogła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało prawdopodobne żeby wymiana korka pomogła. Problem zaraz powróci. Majonez nie wziął się z niczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Majonez jaki majonez nie pisałem o majonezie, auto już jeździ normalnie nowy korek i problem rozwiazany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam napisałeś

płyn ma konsystecje jakby na górze pływała musztarda.
więc w zbiorniczku sama musztarda się nie wzięła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności