Passek2.0DPF Zgłoś #1 Napisano 14 Listopada 2009 Witam! Czy ktoś usuną już w VW Passacie mokry filtr cząstek stałych?? Jeśli tak to jak to zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 15 Listopada 2009 domniemam, ze palnikiem lomem i mlotkiem. a oprócz średniowiecza można też "software" skontaktuj się z jakimś Tuner'em zapewne będzie znał rozwiązanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #3 Napisano 16 Listopada 2009 Kiedys pisalem z gosciem na forum golfa na tematy wywalenia DPFa, tu masz namiar na firme, jest to kolo Katowic: http://www.digitun.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #4 Napisano 16 Listopada 2009 należy wystukać środek. Obowiązkowo zostawiamy czujnik temperatury spalin bo względem jego liniowości komputer dawkuje paliwo. Warto zostawić też drugą sondę EGT.Czujnik różnicy ciśnień nie jest konieczny. Następnie zostaje zabawa z wylączniem FAPa w komputerze. Co do firm na allegro to bylbym mocno ostrożny zesto gesto wygląda to na wywalenie puszki i koniec. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #5 Napisano 16 Listopada 2009 Rogal imo przerabial temat. do niego uderz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #6 Napisano 16 Listopada 2009 z tego co się orientuje, firmy tuningowe, zmieniają tylko softa, (np z silnika BHW, czyli z BGW idącego na stany bo on nie posiadał DPF) lub wyłączają go jakoś w twoim oprogramowaniu, a fizyczene usunięcie Filtra pozostawiają właścicielowi. Jak coś się dowiesz, napoisz tutaj dla potomnych:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #7 Napisano 16 Listopada 2009 Jedne firmy ,,wyłączają'' FAP programowo a resztę robi właściciel albo tuner od razu robi full robotę i tyle... Wybierz sobie jakąś firmę umów się i po proablemie, a co do opisywania to co tu opisywać - Mirass już to zrobił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passek2.0DPF Zgłoś #8 Napisano 20 Listopada 2009 Firmy , które usuwają filtry życzą sobie ok 1500zł a to trochę kasy jest. W tym tygodniu robiłem wydech tzn zmieniałem łącznik elastyczny i dosyć poznałem budowę mojego autka wraz z czujnikami- układ recyrkulacji spalin itd. Co do tunerów to dzwoniłem do kilku i nie mają softów. Zastanawiam się czy program ze 131KM podejdzie pod 2.0?? Na razie nie mam problemów z filtrem dolewam regularnie płynu do zbiornika liczę że litr starcza na ok 30 tyś km samochód eksploatuje na długich trasach zrobiłem nim już ok 80tyś km, ale wiem że filtr jeszcze w nim nie był wymieniany (pod nim jest nabita data produkcji-mało kto o czymś takim pisze) ostatniego czasu dość często włącza się regeneracja więc wiem że za niedługo muszę coś z nim zrobić. A teraz pytanie trochę innego typu czyścił już może ktoś taki filtr jak tak to jak to zrobić?? Wiem że niektóre firmy oferują regeneracje ale to mnie nie interesuje- koszt ok 1000zł ---------- Post added at 02:35 ---------- Previous post was at 02:32 ---------- I jeszcze coś czy ktoś posiada softa z BHW?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #9 Napisano 20 Listopada 2009 Passek2.0DPF nie można ,,wyłączyć" FAP/DPFa grywając np. soft od wersji 131KM itp. Jest przy tym sporo roboty dlatego to tyle kosztuje, robiąc dodatkowo ,,chipa'' zyskujesz jeszcze parę groszy bo ,,łączona'' operacja jest trochę tańsza. Myślę że czasami lepiej wydać trochę kasy i potem się żadnymi filtrami nie przejmować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #10 Napisano 21 Listopada 2009 podmiana softu na BHW nic nie da.Silnik stosowany na rynek amerykański bez filtra ale na skrzynie automatyczna, więc nie pójdzie prostym strzałem pod manuala. Roboty z usunięciem jest duzo - uwierz mi. Aukcje allegro po 500zł to czyste oszustwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
50086 Zgłoś #11 Napisano 23 Listopada 2009 Witam, czy z usunięciem suchego dpfu w b6 2.0 140 km jest taki sam problem?Może polecicie jakiś warsztat w woj.śląskim,opolskim lub dolnośląskim,który czegoś takiego może się podjąć?Wywalił już ktoś dpfa?Jakie spostrzeżenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #12 Napisano 23 Listopada 2009 Może polecicie jakiś warsztat w woj. dolnośląskim DYNOSOFT Wrocław tyle w temacie. na slasku to samo tylko w tychach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #13 Napisano 24 Listopada 2009 Mirek te aukcje po 500zł to tylko po to żeby ktoś na nie w ogóle zwrócił uwagę - w końcu to mniej niż u pana na A:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #14 Napisano 25 Listopada 2009 Zapraszam http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=36 http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=38 Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
50086 Zgłoś #15 Napisano 26 Listopada 2009 korzystał ktoś może z usług firmy DYNOSOFT jeśli chodzi o usunięcie DPFu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czek Zgłoś #16 Napisano 26 Listopada 2009 (edytowane) Jeśli ktoś potrzebuje pomocy w usunięciu FAP-DPF w warmińsko-mazurskim , zapraszamy do Ełku. Przeprowadzamy mechaniczne usunięcie wkładu filtra i montujemy sprawdzone emulatory bez ingerencji w sterownik wtrysku. Możliwa jest również eliminacja programowa modelu teoretycznego DPF-a oraz funkcji nadzoru i wypalania filtra w sterowniku wtrysku. Sprawdzamy moc auta po zabiegu na hamowni. Dalsze prace nad mocą auta są oczywiście możliwe. Edytowane 18 Marca 2010 przez czek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #17 Napisano 26 Listopada 2009 Emulator+ceramizer+chip rezystor = 150% przyrostu mocy i 300% momentu obr.:D:D:D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
50086 Zgłoś #18 Napisano 27 Listopada 2009 to lepszy emulator czy programowe usunięcie dpf-u? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #19 Napisano 27 Listopada 2009 Usuneliśmy już kilka DPFów w autkach,zapraszam. P.s musisz go usunąć fizycznie jeśli jest zapchany bo zniszczysz silnik,jak?tak że z turbo nie będą odchodziły spaliny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #20 Napisano 27 Listopada 2009 (edytowane) I tu powinno pasc pytanie - gdzie, kto i W JAKI SPOSÓB... ? ...ponieważ usunac FAP można na wiele sposobów a tylko jeden jest właściwy. Można symulowac jego brak tzw symulatorem w miejscu filtra - zawsze z czasem wysapi problem Mozna usunac puszke, czesc czujników oraz wyłaczyc w sofcie funkcje czasowych regeneracji - ECU dalej bedzie zył w swiadomosci ze auto wyposazone jest w DPF (oszukasz sterownik) oraz zrobic to tak jak trzeba czyli tak skonfigurowac soft w ECU żeby sterownik wiedział ze w tym aucie nie ma nie było i nigdy nie bedzie DPF. Zapraszam Pozdrawiam. Edytowane 27 Listopada 2009 przez Rogalotti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach