sipowitz Zgłoś #381 Napisano 9 Lutego 2010 313 czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza G89 Rozumiem, że to w kontekście TDI, gdyż jak mieliśmy okazję wcześniej ustalić (sprawdzić) benzyna i diesel mają pewne różnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #382 Napisano 9 Lutego 2010 Rozumiem, że to w kontekście TDI, gdyż jak mieliśmy okazję wcześniej ustalić (sprawdzić) benzyna i diesel mają pewne różnice. No tak Tylko przyznam się bez bicia - że zapomniałem jakie - odnośnie tej konkretnej kwestii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil_ Zgłoś #383 Napisano 11 Lutego 2010 W jaki sposób można zresetować wartości w wszystkich blokach do pozycji domyślnej (tak jak to wyjechało z fabryki )? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MUCHA Zgłoś #384 Napisano 12 Lutego 2010 [/quoteCzy to jest poważna usterka? Powinienem wymienić ten czujnik, jeśli tak to jaki może być jego przybliżony koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #385 Napisano 12 Lutego 2010 [/quoteCzy to jest poważna usterka? Powinienem wymienić ten czujnik, jeśli tak to jaki może być jego przybliżony koszt? Ale o jaki czujnik pytasz, bo teraz znaleźć twojego posta nie mogę Bo jeśli o czujnik temperatury zewnętrznej G17, to w ASO kosztuje około 130 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MUCHA Zgłoś #386 Napisano 12 Lutego 2010 błąd 313 czyli jak napisałeś czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza G89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #387 Napisano 12 Lutego 2010 błąd 313 czyli jak napisałeś czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza G89 To nie wiem ile taki kosztuje Napisałem ci odpowiedź na twój problem, ale ceny nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deyna 72 Zgłoś #388 Napisano 17 Lutego 2010 Witam. Przeprowadziłem samodiagnozę klimatronika i wyskoczyło mi kilka błędów które skasowałem i już nie wyskakują ale został jeden "400" a po nim po prawej " 00" nie ma go nigdzie na forum może ktoś pomoże. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #389 Napisano 22 Lutego 2010 Witam, wlasnie obie dzisiaj zrobilem diagnoze klimatronika i wyszlo mi po lewe 444 wiec niby zadnych bledow w pamieci, ale po praej mialem 02 wciskalem temp + ale nic nie przeskakiwalo. Dopiero sie ucze o passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #390 Napisano 22 Lutego 2010 wlasnie obie dzisiaj zrobilem diagnoze klimatronika i wyszlo mi po lewe 444 wiec niby zadnych bledow w pamieci, ale po praej mialem 02 wciskalem temp + ale nic nie przeskakiwalo. Dopiero sie ucze o passacie Bardzo często jest to 02, da się to wykasować, nie pamiętam jak ale jest gdzieś na forum opisane. A błędów nie masz, kiedyś były 2, ale zostały wykasowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #391 Napisano 22 Lutego 2010 Bardzo często jest to 02, da się to wykasować, nie pamiętam jak ale jest gdzieś na forum opisane. A błędów nie masz, kiedyś były 2, ale zostały wykasowane. Te 02 to nie jest liczba ostatnich błędów. To jest po prostu kod diagnostyki, ze w danej chwili była przeprowadzona. no i sie tego nie kasuje. Nie pamiętam teraz w jakiej konfiguracji, ale jak inaczej się wywoła pamiec błędów z klimy, to nam wtedy wyświetli 444 00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #392 Napisano 22 Lutego 2010 ee no to nie ma czym sie martwic wazne ze dmucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #393 Napisano 22 Lutego 2010 No właśnie - po co szukać problemów na siłe, skoro wszystko działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #394 Napisano 22 Lutego 2010 jak inaczej się wywoła pamiec błędów z klimy, to nam wtedy wyświetli 444 00 Probowalem roznych kombinacji i nie udalo sie tego uzyskac. Jak wypisuje 02 to juz tak zostanie - moim zdaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #395 Napisano 22 Lutego 2010 Probowalem roznych kombinacji i nie udalo sie tego uzyskac. Jak wypisuje 02 to juz tak zostanie - moim zdaniem. jak będę miał czas i chęć, to u siebie popstrykam - bo już zapomniałem jak to się robiło - i dam ci znać Ale wiem, ze jest tak, jak pisałem wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buger Zgłoś #396 Napisano 2 Marca 2010 Witam Po wykonaniu diagnostyki i kasowaniu błędów w klimatroniku nadal wyskakuje uszkodzenie nr 25B co oznacza "uszkodzenie silnika klapy nogi/odmrażanie szyby" oraz 4FA "klapa obiegu wew.". Sprawdziłem czy owe elementy działają i powiem szczerze że wszystko ok. Czasem w lecie słyszę jak się klapa obiegu wew. zamknie i otworzy i potem jest cisza na jakiś czas. Szukałem odpowiedzi na forum ale nie znalazłem, może ktoś jest w stanie jakoś pomóc, będę dozgonnie wdzięczny. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #397 Napisano 2 Marca 2010 (edytowane) 025B - Silnik regulacyjny V85 pokrywy w przestrzeni na nogi lub odmrażania – V85 04FA - Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria silniczka/zablokowany) ... możesz spróbować się wspomóc w/g wątku poniżej: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74130 swoją drogą powinieneś podpiąć auto pod komputer, więcej byś się dowiedział o błedach i może "przywrócenie ustawień fabrycznych" by mogło coś pomóc. Pozdrawiam Edytowane 2 Marca 2010 przez makeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #398 Napisano 2 Marca 2010 uszkodzenie silnika klapy nogi/odmrażanie szyby" Mam ten sam blad od dluzszego czasu. NIe da rady sie go u mnie pozbyc, powietrze niby leci, ale jak daje nawiew na szybe to czuje ze o wiele slabiej wieje niz rok temu. Czasami jak odpale auto to wentylator chodzi a z zadnego otworu nie leci powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #399 Napisano 5 Marca 2010 koledzy wyswietla mi sie po diagnostyce 444 a potem 02 co to oznacza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popo73 Zgłoś #400 Napisano 5 Marca 2010 Brak błędów. Czyli ciesz się kolego z tego co masz, bo nie wiadomo co możesz jutro zastać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach