Skocz do zawartości

deyna 72

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O deyna 72

  • Urodziny 01.10.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam :fajny jak w temacie potrzebuje info jaki mam kompresor klimy (ZEXEL ???) w moim pasku ? Oraz czy znacie jakis dobry zaklad regeneracji kompresorów w Warszawie ?? Pozdro Deyna 72:zeco
  2. czujnik oleju - Dzisiaj, 18:17 Witam klika dni temu podczas uruchamiania zapłonu pojawił się napis (nie wiem czy dokładnie cytuje) OIL SENSOR WORK SHOPING . Jak zdiagnozować jaki to czujnik (słuszałem ze sa trzy ??? ) i ew jaki jest koszt nowego. Passat jak w opisie B5 1.9 TDI kombi 2000r. pozdro Deyna 72 DEYNA 72
  3. Witam jak w temacie szukam schematu zaworu recylkulacji spalin w passacie B5 1.9 TDI rok 2000. pozdro deyna 72
  4. Witam ja też poproszę do do pssata B5 1.9 90km AHU kombi rok 2000 adres [email protected] pozdro deyna 72
  5. Witam potrzebuje nr ETKA kompresora klimy ,łożyska i paska wielorowkowego ew ze schematem pdf do pssata B5 1.9 90km AHU kombi rok 2000 win WVWZZZ3BZYE375898 pozdro deyna 72
  6. Witam :dance5:dance5 Spalanie u mnie ok 800 - 850 km na pełnym baku po mieście. W trasie ok 6,5 - 6,7 na 100 km. Pozdro deyna72
  7. Witam od niedawna mam passata B wesja 3B 1,9 tdi kombi rok 2000 przed LF mam problem z odkodowaniem wlepki na stronie niemieckiej znalazłem takie informacje : X2C national sales program the Netherlands B0A Ausführung Deutschland C0V Stahlräder 6Jx15 ET 45 (5-Loch) G0C 5-Gang-Schaltgetriebe G0C 5-speed manual transmission H6R Reifen 195/65 R 15 T J0R battery 380 A (80 Ah) M0T 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/66 kW direct injection base engine is T0T 1AC ABS 1G2 Reserverad mit Fahrbereifung anstelle von Platz sparendem Notrad Stahl 2PQ Lenkrad für Airbag-System5RQ outer right rear view mirror: convex 5SL Außenspiegel (asphärisch-Weitwinkel) links T0T components for base engine, unit 028.M 3S2 black roof rails 8TC Nebelschlussleuchte, Rechtsverkehr 8GL Drehstromgenerator 120A 8RE 4 Lautsprecher (passiv) 1LZ Scheibenbremsen 280x22mm vorn 0JG weight category front axle weight range 7 0YD weight category rear axle weight range 4 1BA Federung und Stoßdämpfer Standard 1 wiec jak mógłby ktoś odszyfrować będę wdzięczny . pozdro deyna 72
  8. Witam. Przeprowadziłem samodiagnozę klimatronika i wyskoczyło mi kilka błędów które skasowałem i już nie wyskakują ale został jeden "400" a po nim po prawej " 00" nie ma go nigdzie na forum może ktoś pomoże. Pozdrawiam.
  9. Witam u mnie wulkanizator przy wymianie opon na zimowe ( kupiłem fulde 195/65/15 ) powiedział iż przy małym obciąrzeniu auta to 2,1/2,2 powinno wystarczyć natomiast przy czterech osobach i bagażu to na przód 2,2/2,3 a na tył 2,5/2,6 . Sprawdziłem na wyjeździe w góry ,spalanie 5,6 do 5,9 przy ostrych podjazdach np na Gubałówkę , przy dojazdach na stoki itp. pozdro DEYNA 72 ;)
  10. witam od niedawna jestem posiadaczem paska 1.9 TDI kombi rok 2000 przed liftem zgodnie z zleceniami kolegów z forum jeżdzę na ustawionym climatroniku auto 22 st . w garazu ma tp ok 15 - 17 st wiec raz na 10 dni zał clime na LO na kilka minut chłodziło ok . Jednocześnie zauważyłem iz auto głosniej pracuje w trybie auto a cichnie w econ i tak trwało. Teraz kontrolowałem stan oleju i płynów od wspomagania i chłodniczego ale stwierdziłem iz ma zerwany pasek wieloklinowy od klimy , przed kupnem nowego próbowałem sprawdzić czyli ruszyć koło od strony klimy przy zał auto i econ niestety jest sztywne i nie da sie go obrucić co może być przyczyną ( elektrozawór ? ). :638:
  11. witam od niedawna jestem posiadaczem paska 1.9 TDI kombi rok 2000 przed liftem zgodnie z zleceniami kolegów z forum jeżdzę na ustawionym climatroniku auto 22 st . w garazu ma tp ok 15 - 17 st wiec raz na 10 dni zał clime na LO na kilka minut chłodziło ok . Jednocześnie zauważyłem iz auto głosniej pracuje w trybie auto a cichnie w econ i tak trwało. Teraz kontrolowałem stan oleju i płynów od wspomagania i chłodniczego ale stwierdziłem iz ma zerwany pasek wieloklinowy od klimy , przed kupnem nowego próbowałem sprawdzić czyli ruszyć koło od strony klimy przy zał auto i econ niestety jest sztywne i nie da sie go obrucić co może być przyczyną ( elektrozawór ? ). :638:
  12. witam od niedawna jestem posiadaczem paska 1.9 TDI kombi rok 2000 przed liftem zgodnie z zleceniami kolegów z forum jeżdzę na ustawionym climatroniku auto 22 st . w garazu ma tp ok 15 - 17 st wiec raz na 10 dni zał clime na LO na kilka minut chłodziło ok . Jednocześnie zauważyłem iz auto głosniej pracuje w trybie auto a cichnie w econ i tak trwało. Teraz kontrolowałem stan oleju i płynów od wspomagania i chłodniczego ale stwierdziłem iz ma zerwany pasek wieloklinowy od klimy , przed kupnem nowego próbowałem sprawdzić czyli ruszyć koło od strony klimy przy zał auto i econ niestety jest sztywne i nie da sie go obrucić co może być przyczyną ( elektrozawór ? ). :638:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności