Skocz do zawartości

popo73

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O popo73

  • Urodziny 25.01.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. A w czym to kolego przeszkadza? gdyby było odwrotnie to byłby problem. i to jest trafniejsza odpowiedź bo, np częstotliwość pilotów dla tych z końcówką C, nieobsługiwany CAN 1J0 itd. itp.
  2. Jak już piszemy o zmianach to następny "Touareg" :fajny, tylko na razie kasa nie ta .
  3. Przepraszam za żart, ale nie zrozumiałes dygresji (poczytaj tytuł tematu) HID to skrót z angielskiego niekoniecznie oznaczajacy chińską firmę produkującą badziew. Po prostu nie lubię być oślepiany przez jadących z przeciwka, przez takich montujących np. ori lampy bez spryskiwaczy i samopoziomowania ,lub nie daj Boże, którzy wkładają do reflektorów przeznaczonych do H7 właśnie taki chiński badziew.
  4. Jeśli lampy oryginalne, wyposażone w spryskiwacze i samopoziomowanie, to tak. :fajny
  5. Też się dołączę. Następna benzyna i tylko benzyna. Jeśli chodzi o zagazowanie silnika z turbo, moim zdaniem to profanacja, ale jedni gazują drudzy wirusują .
  6. Skąd pewność, że sprężarka działa? To, że słychać zamknięcie sprzęgła elektromagnetycznego nie oznacza jeszcze pracy części mechanicznej sprężarki. Podłączali się z zegarami do układu w celu sprawdzenia ciśnienia podczas pracy? Coś za wiele tych niewiadomych jak na mój gust. Daję głowę, że po wymianie parownika (nie twierdzę, że nie może być zapchany, chociaż wtedy nie załączałoby sprężarki z powodu zbyt wysokiego ciśnienia a raczej wyłączałoby ją po chwili) jeśli okaże się, że dalej nie chłodzi, padnie na kompresor, bo taka jest kolej rzeczy jeśli szuka się na ślepo. Powodzenia z takim serwisem.
  7. Jak na nową sprężarkę, to coś tanio, chyba, że nowa "regenerowana" U Ciebie siedzi 8D0260805D. Nie pytaj lepiej o cenę nowej.
  8. (1)3B0941017Ktwin halogen headlights / (right-hand traffic only) / F >> 3B-WE037 053 / F 3B-VP000 001>> left / (1)3B0941017R twin halogen headlights / (right-hand traffic only) / F 3B-WE037 054>> / F 3B-XP317 966>> left / "DK ","SF ", "S ","N " 13B0941018K twin halogen headlights / (right-hand traffic only) / F >> 3B-WE037 053 / F 3B-VP000 001>> right / (1)3B0941018R twin halogen headlights / (right-hand traffic only) / F 3B-WE037 054>> / F 3B-XP317 966>> right / "DK ","SF ", "S ","N " (1)3B0941017L twin halogen headlights / (left-hand traffic only) left / (1)3B0941018L twin halogen headlights / (left-hand traffic only) / halogen twin headlight with halogen fog light / right (1)3B0941017Mhalogen twin headlight with halogen fog light / (right-hand traffic only) left / (1)3B0941018M halogen twin headlight with halogen fog light / (right-hand traffic only) right / (1)3B0941017N halogen twin headlight with halogen fog light / (left-hand traffic only) left / (1)3B0941018N halogen twin headlight with halogen fog light / (left-hand traffic only) / single parts / right 23B0941089cover cap / 33A0941141 adjusting screw M5X50 / 43B0941160A spring for halogen bulb H7 / 53B0941160 spring for halogen bulb / for models with fog lamps H4 / (5)3A0941160 spring for halogen bulb H1 / 61H0941295E headlight range control motor / use if required: 3A0 941 141 / 7443941323 seal / 83B0941607 cap for high beam / 93B0941607A cap for low beam / 107M0941953A park light bulb holder with wiring harness / 11N 0177532 bulb W5W-12V / 12N 0177612 halogen bulb 12V55W H1 / (12)N 0177632 halogen bulb / for models with fog lamps YD12V60/55W H4 / (12)000998202 1 set of bulbs H1/H7 / 13N 10320101 halogen bulb 12V55W H7 / 14N 90732301 oval head panel screw ST5,5X28X8 / 153B0998221 repair kit for headlamp housing / trochę to dużo, ale przyda się dla potomnych Majcin patrz pozycja 12 :-)
  9. 2 tygodnie temu w ASO rozrząd + pompa + wymiana 1100. Oczywiście silnik jak w podpisie. 2 lata gwarancji. Czego chcieć więcej? :fajny
  10. A potem pretensje do wymiaru sprawiedliwości, bo dowód zabrali. Albo mnie stać i robię komplet, albo daję sobie z tym spokój bo inni użytkownicy nie jeżdżą w okularach przeciwsłonecznych nocą Nie chce być także wredny, ale przy jakiejkolwiek stłuczce, nawet nie z winy kierowcy samochodu z oświetleniem nie spełniającym norm, przy dociekliwym ubezpieczycielu, może nie zostać wypłacone odszkodowanie, a wina może spaść na tegoż użytkownika. Warto się więc zastanowić przed przeróbkami.
  11. Wszysko git? A spryskiwacze i samopoziomowanie?
  12. A co jest z Twoimi nie tak, że zmieniasz?
  13. Klasyczna od 96-00 tyle kosztuje w oryginale, pod xenon około 100 drożej.
  14. Muszę Cię zmartwić. Nowy oryginał to około 800 zł za sztukę . Od 1996 do 2000 były trzy rodzaje reflektorów, H1/H1, H7/H1, H7/D2S.
  15. Sam czujnik, czyli termistor znajduje się na końcu. Od niego poprowadzone są przewody do złącza . Delikatnie rozklej złącze (cały talerzyk z pinami od reszty) i zobacz jak wyglądają połączenia od środka (luty). Zmierz wartość termistora na jego końcówkach w środku. Nie napisałeś jaki był wynik pomiaru czujnika (zwarcie, przerwa?). Jeśli rozbierzesz i okaże się, że padł sam element (co rzadko kiedy się zdarza), to czeka Cię trochę pracy. Wiertarka, wiertło o odpowiedniej średnicy, trochę samozaparcia i stary element usunięty. Wartości nowego niestety nie pamiętam. Jeden jedyny czujnik w którym padł termistor robiłem już stosunkowo dawno, reszta miała tylko zimne luty, lub przerwane przewody w środku. Gdyby zaszła potrzeba wymiany elementu, daj znać napiszę Ci jak go dobrać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności