Skocz do zawartości

Buger

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Buger

  • Urodziny 04.06.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  • Link do tematu o samochodzie
    86578
  1. Mam pytanie, jeśli kupię licznik z dużym fis'em od Passata z automatyczną skrzynią biegów to czy będzie działał prawidłowo przy manualnej skrzyni?
  2. AVF 2002r. ma 330000km, jak go kupiłem 7 lat temu miał 180000km w cztery lata przebieg oryginalny
  3. Ziewal a możesz podać namiary na tego gościa co wymienia na ZF za 1300zł. Ja moją też regenerowałem i zdecydowanie pozostaje mi tylko wymiana.
  4. Jakieś pół roku temu regenerowałem swoją przekładnię w Poznaniu w firmie która się w tym specjalizuje i po półtora roku znowu stuka, oczywiście przekładnia przed regeneracją jak i dzisiaj nie cieknie, jest całkowicie szczelna. Zadzwoniłem do firmy w której regenerowałem i oczywiście zostałem poinformowany że gwarancja jest roczna i że nie podlega reklamacji. Zdecydowanie odradzam regenerację, szukać sprawdzonego zamiennika lub używki. Tak dla dociekliwych od kiedy posiadam prawo jazdy moje samochody (nie mówię tu o maluchu) zawsze były to auta ze sportowym zacięciem i na nisko profilowych oponach więc podjeżdżanie pod krawężnik nie wchodziło w grę a jeśli już to w żółwim tempie. Ponadto Passata mam od 7 lat, jestem jego drugim właścicielem z czego pierwszym w Polsce i dopiero w tym roku pierwszy raz wymieniałem duże banany w zawieszeniu a tak cała reszta jest oryginalna, od nowości włącznie z amortyzatorami, a jedyne stuki w zawieszeniu pochodzą z maglownicy.
  5. No niestety tak wyszło ALE...!!! Dzięki temu zrobiłem porządek z okablowaniem alarmu (jeszcze bardziej ukryłem go przed ewentualnym złodziejem oraz wzorowo rozplanowałem okablowanie od mojego CarAudio. Zresztą w niedługim okresie czasu przedstawię mojego paska na forum.
  6. No więc problem został rozwiązany. Tak wyglądał mój Passat mniej więcej w momencie kiedy znalazłem rozwiązanie. A rozwiązanie jest banalnie proste. Zasilanie panelu climatronik idzie z bezpiecznika zaznaczonego na zdjęciu. REASUMUJĄC: Jeżeli kiedykolwiek będzie sytuacja że panel climatronika przestanie działać (na wyświetlaczu nic nie będzie się świecić i nie będzie reagować) oraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce pojawi się mrugająca żółta dioda oleju oraz na wyświetlaczu pojawi się napis "oil sensor workshop" (po niemiecku "oilsensor werkstad" to pierwsze co powinieneś zrobić to sprawdzić bezpiecznik nr 5 który zaznaczyłem na zdjęciu, notabene zgodnie z rozpiską bezpieczników VW umieszczoną na klapce z boku deski rozdzielczej jest to bezpiecznik odpowiadający za podświetlenie zegarów.
  7. Tak do bezpiecznika dochodzi i odchodzi. Rozmawiałem z kolegą i powiedział że rozgałęźnik zasilania gdzieś się przerwał. Mam pytanie czy ktoś wie gdzie może być taki rozgałęźnik jest, czy muszę rozebrać pół deski rozdzielczej.
  8. Spokojnie koledzy!!! 1. Nie ma jak skasować błędy w klimie ponieważ nie ma łączności z klimą, jedynie można to zrobić po włączeniu ogrzewania postojowego ale problem nie znika. Całkowity brak reakcji. 2. Olej w silniku jest 3. Czynnik w układzie klimy jest 4. Bezpieczniki OK
  9. Witam Mam dokładnie taki sam problem jak Gościu. Nie działa całkowicie klimatronik i zapala się informacja "oil sensor workshop". Sprawdziłem że na wtyczce z tyłu klimatronika nie ma zasilania. Ponadto jak włączę webasto to się włącza klimatronik ale w trybie ogrzewania postojowego czyli bez uruchamiania sprężarki klimy. Proszę o pomoc
  10. Witam Mam pewien mały problem. Podjechałem do domu, skrzynia biegów pracowała normalnie. Po ok godzinie zszedłem do samochodu, odpalam, i nie mogę wrzucić żadnego biegu. Przy wyłączonym silniku biegi wchodzą bardzo trudno a wstecznego wogóle. Zastanawia mnie jedna rzecz, bo w pasacie układ sterowania sprzęgłem jest hydrauliczny. Skąd on pobiera płyn i czy gdzieś trzeba go uzupełniać?
  11. Jeżeli chodzi o polecenie czegoś to gość u którego co prawda kupuję zestawy xenonowe też ma led i też sprzedaje wysyłkowo. Jak się powołasz na mnie to da ci jakiś rabat Oto link do zestawu który mocą światła przypomina te które mam od S6
  12. Sprawdziłem wszystko o czym pisałeś. - w kostce mam 5 przewodów - napięcia są ok, tzn 12V, bezpiecznik też ok - wentylator nie działa podczas autokontroli - przewody które mi podałeś mają przejście od klimatronika do wentylatora
  13. Witam Montując światła do jazdy dziennej trzeba pamiętać o przepisach zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. Warunki dotyczące montażu są na poniższym rysunku. Do niedawna, zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury, wraz ze światłami dziennymi musiały świecić się tylne światła pozycyjne (taki przepis funkcjonował tylko w Polsce). Jednakże Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ, uznawany również przez Polskę, określający homologację świateł dziennych, nie wymagał włączania tylnych świateł pozycyjnych. Ponieważ prawo europejskie w przypadkach spornych ma pierwszeństwo przed prawem polskim, nieprzyjęcie mandatu i sprawa w Sądzie Grodzkim powinna zakończyć się wygraną Od dnia 20 czerwca 2009 roku, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2009-05-04 nie są już wymagane tylne światła pozycyjne, gdy włączone są światła do jazdy dziennej.
  14. No właśnie też tak podejrzewam że to raczej związane z nadejściem wiosny i żebym się za bardzo nie cieszył to mój Pasek mi trochę podokucza
  15. mysterx - dzięki za podpowiedź jutro sprawdzę okablowanie i napięcia. Autokontrolę włączam poprzez przytrzymanie przycisków "obieg zamknięty" i "econ" oraz włączenie zapłonu. Wtedy wentylator nie reaguje, wszystkie siłowniki się ruszają ale wentylator stoi. Wentylator pracuje właściwie (tzn. z różnymi prędkościami) tylko podczas włączonego ogrzewania postojowego, wtedy na klimatronicu w miejscu temp. zew. wyświetla się "HE". Jeszcze jedna dziwna sprawa się wydarzyła. Od momentu jak wentylator nie działa, auto przestało reagować na pilota (oryginalnego w scyzoryku) z większej odległości. Trzeba wręcz stać przy samym samochodzie żeby go otworzyć. Sprawdzałem też na drugim kluczu i dokładnie to samo. Włożyłem baterię z innego pilota od drugiego VW gdzie działa bez zarzutu i nic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności