-
Liczba zawartości
34 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Buger
- Urodziny 04.06.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
Link do tematu o samochodzie
86578
-
Buger obserwuje zawartość → Piszczenie kierownicy
-
Mam pytanie, jeśli kupię licznik z dużym fis'em od Passata z automatyczną skrzynią biegów to czy będzie działał prawidłowo przy manualnej skrzyni?
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
Buger odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
AVF 2002r. ma 330000km, jak go kupiłem 7 lat temu miał 180000km w cztery lata przebieg oryginalny -
Przekładnia kierownicza- regeneracja czy zamamienik
Buger odpowiedział tomery → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ziewal a możesz podać namiary na tego gościa co wymienia na ZF za 1300zł. Ja moją też regenerowałem i zdecydowanie pozostaje mi tylko wymiana. -
Przekładnia kierownicza- regeneracja czy zamamienik
Buger odpowiedział tomery → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jakieś pół roku temu regenerowałem swoją przekładnię w Poznaniu w firmie która się w tym specjalizuje i po półtora roku znowu stuka, oczywiście przekładnia przed regeneracją jak i dzisiaj nie cieknie, jest całkowicie szczelna. Zadzwoniłem do firmy w której regenerowałem i oczywiście zostałem poinformowany że gwarancja jest roczna i że nie podlega reklamacji. Zdecydowanie odradzam regenerację, szukać sprawdzonego zamiennika lub używki. Tak dla dociekliwych od kiedy posiadam prawo jazdy moje samochody (nie mówię tu o maluchu) zawsze były to auta ze sportowym zacięciem i na nisko profilowych oponach więc podjeżdżanie pod krawężnik nie wchodziło w grę a jeśli już to w żółwim tempie. Ponadto Passata mam od 7 lat, jestem jego drugim właścicielem z czego pierwszym w Polsce i dopiero w tym roku pierwszy raz wymieniałem duże banany w zawieszeniu a tak cała reszta jest oryginalna, od nowości włącznie z amortyzatorami, a jedyne stuki w zawieszeniu pochodzą z maglownicy. -
No niestety tak wyszło ALE...!!! Dzięki temu zrobiłem porządek z okablowaniem alarmu (jeszcze bardziej ukryłem go przed ewentualnym złodziejem oraz wzorowo rozplanowałem okablowanie od mojego CarAudio. Zresztą w niedługim okresie czasu przedstawię mojego paska na forum.
-
No więc problem został rozwiązany. Tak wyglądał mój Passat mniej więcej w momencie kiedy znalazłem rozwiązanie. A rozwiązanie jest banalnie proste. Zasilanie panelu climatronik idzie z bezpiecznika zaznaczonego na zdjęciu. REASUMUJĄC: Jeżeli kiedykolwiek będzie sytuacja że panel climatronika przestanie działać (na wyświetlaczu nic nie będzie się świecić i nie będzie reagować) oraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce pojawi się mrugająca żółta dioda oleju oraz na wyświetlaczu pojawi się napis "oil sensor workshop" (po niemiecku "oilsensor werkstad" to pierwsze co powinieneś zrobić to sprawdzić bezpiecznik nr 5 który zaznaczyłem na zdjęciu, notabene zgodnie z rozpiską bezpieczników VW umieszczoną na klapce z boku deski rozdzielczej jest to bezpiecznik odpowiadający za podświetlenie zegarów.
-
Tak do bezpiecznika dochodzi i odchodzi. Rozmawiałem z kolegą i powiedział że rozgałęźnik zasilania gdzieś się przerwał. Mam pytanie czy ktoś wie gdzie może być taki rozgałęźnik jest, czy muszę rozebrać pół deski rozdzielczej.
-
Spokojnie koledzy!!! 1. Nie ma jak skasować błędy w klimie ponieważ nie ma łączności z klimą, jedynie można to zrobić po włączeniu ogrzewania postojowego ale problem nie znika. Całkowity brak reakcji. 2. Olej w silniku jest 3. Czynnik w układzie klimy jest 4. Bezpieczniki OK
-
Witam Mam dokładnie taki sam problem jak Gościu. Nie działa całkowicie klimatronik i zapala się informacja "oil sensor workshop". Sprawdziłem że na wtyczce z tyłu klimatronika nie ma zasilania. Ponadto jak włączę webasto to się włącza klimatronik ale w trybie ogrzewania postojowego czyli bez uruchamiania sprężarki klimy. Proszę o pomoc
-
Skrzynia biegów - ciężko wchodzą biegi; trudności z wrzuceniem biegu
Buger odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Mam pewien mały problem. Podjechałem do domu, skrzynia biegów pracowała normalnie. Po ok godzinie zszedłem do samochodu, odpalam, i nie mogę wrzucić żadnego biegu. Przy wyłączonym silniku biegi wchodzą bardzo trudno a wstecznego wogóle. Zastanawia mnie jedna rzecz, bo w pasacie układ sterowania sprzęgłem jest hydrauliczny. Skąd on pobiera płyn i czy gdzieś trzeba go uzupełniać? -
LED jako światła do jazdy dziennej+postojówki LED
Buger odpowiedział 126tomek → na temat → Elektryka, oświetlenie
Jeżeli chodzi o polecenie czegoś to gość u którego co prawda kupuję zestawy xenonowe też ma led i też sprzedaje wysyłkowo. Jak się powołasz na mnie to da ci jakiś rabat Oto link do zestawu który mocą światła przypomina te które mam od S6 -
Nie działa wentylator nawiewu powietrza
Buger odpowiedział Piotrek1983 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Sprawdziłem wszystko o czym pisałeś. - w kostce mam 5 przewodów - napięcia są ok, tzn 12V, bezpiecznik też ok - wentylator nie działa podczas autokontroli - przewody które mi podałeś mają przejście od klimatronika do wentylatora -
LED jako światła do jazdy dziennej+postojówki LED
Buger odpowiedział 126tomek → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam Montując światła do jazdy dziennej trzeba pamiętać o przepisach zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. Warunki dotyczące montażu są na poniższym rysunku. Do niedawna, zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury, wraz ze światłami dziennymi musiały świecić się tylne światła pozycyjne (taki przepis funkcjonował tylko w Polsce). Jednakże Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ, uznawany również przez Polskę, określający homologację świateł dziennych, nie wymagał włączania tylnych świateł pozycyjnych. Ponieważ prawo europejskie w przypadkach spornych ma pierwszeństwo przed prawem polskim, nieprzyjęcie mandatu i sprawa w Sądzie Grodzkim powinna zakończyć się wygraną Od dnia 20 czerwca 2009 roku, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2009-05-04 nie są już wymagane tylne światła pozycyjne, gdy włączone są światła do jazdy dziennej. -
Nie działa wentylator nawiewu powietrza
Buger odpowiedział Piotrek1983 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
No właśnie też tak podejrzewam że to raczej związane z nadejściem wiosny i żebym się za bardzo nie cieszył to mój Pasek mi trochę podokucza -
Nie działa wentylator nawiewu powietrza
Buger odpowiedział Piotrek1983 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
mysterx - dzięki za podpowiedź jutro sprawdzę okablowanie i napięcia. Autokontrolę włączam poprzez przytrzymanie przycisków "obieg zamknięty" i "econ" oraz włączenie zapłonu. Wtedy wentylator nie reaguje, wszystkie siłowniki się ruszają ale wentylator stoi. Wentylator pracuje właściwie (tzn. z różnymi prędkościami) tylko podczas włączonego ogrzewania postojowego, wtedy na klimatronicu w miejscu temp. zew. wyświetla się "HE". Jeszcze jedna dziwna sprawa się wydarzyła. Od momentu jak wentylator nie działa, auto przestało reagować na pilota (oryginalnego w scyzoryku) z większej odległości. Trzeba wręcz stać przy samym samochodzie żeby go otworzyć. Sprawdzałem też na drugim kluczu i dokładnie to samo. Włożyłem baterię z innego pilota od drugiego VW gdzie działa bez zarzutu i nic.