Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

dziekuje za odpowiedzi . jutro sie tym zajme.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po jakiejs tam trasie gasze auto i a spod maski slychac przez 10 sekund syczenie.

Odglos dochodzi z przewodow klimatyzacji kolo filtra pykowego czy to normalne

Jak najbardziej TAK - to normalne. Po wyłączeniu silnika - przez jeszcze kilka sekund słychać jak się rozpręża gaz w instalacji klimy :D

 

czy te syczenie jest spowodowane tym p rzekaznikiem?

Nie - zresztą odpowiedź masz ciut wyżej.

 

 

syczenie to objaw ze ucieka ci czynnik bo za duze cisnienie a to oznaczało by ze wiatrak nie działa albo poprostu masz tam nieszczelnosc

A ty go nie strasz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sie zastanawiam czy jak wentylator bedzie sprawny na krotko a nie bedzie pracowal na AUTO to co moze byc za usterka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawieszane szczotki ja mam to samo ale nie mam czasu naprawic a koszta max 10 20zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik wentylatora . No i jeszcze sprawdź bezpiecznik 40-o amperowy. Łatwo go zauważyć bo jest dość sporych rozmiarów. A znajduje się ciut głebiej niż przekażniki.

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak rece mi opadaja. Pasek chodzil jak pszczoleczka z Niemiec sprowadzony wszystko udokumentowane. Jak wymienilelem rozrzad i wszystkie paski na serwisie VW Dudojc w Koszalinie non stop cos. Teraz climatronic a chodzil bezblednie i bezawaryjnie, a wymienili mi tylko podswietlenie w srodkowym wlocie powietrza na desce rozdzielczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zawieszane szczotki

A ty go znowu straszysz :rotfl:

Skoro "na krótko" będzie działał a normalnie NIE - to nie jest wina zawieszonych szczotek :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

~Danek a jaki to jest numer przekaznika jak mozesz mi powiedziec i zeby go wymienic to musze wyjechac z calym dolem deski rozdzielczej od str. kierowcy?.

 

---------- Post added at 21:14 ---------- Previous post was at 21:12 ----------

 

~~ a jak na krotko nie bedzie dzialal to brac jakas uzywke czy ten reanimowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zeby wyminic przekznik musisz wyjechac z dołem deski rozdzielczej pod kierownica

wentyl spróbuj reanimowac wyminiajac szczotki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje chwilowo i jutro sie odezwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jaki to jest numer przekaznika jak mozesz mi powiedziec i zeby go wymienic to musze wyjechac z calym dolem deski rozdzielczej od str. kierowcy?.

Numeru przekaźnika wentyla z chłodnicy nie pamiętam. Co do przekaźnika od klimy to będzie 267. Najlepiej sprawdź oba przekaźniki. Jak patrzysz na tablicę przekaźników to będzie to pierwszy i trzeci w górnym rzędzie. Nie musisz zdejmować dołu po kierownicą. Jak masz w miarę szczupłą rękę to przekaźniki wyjmiesz z boku - jak zdejmiesz osłonę bezpieczników to przez otwór powinieneś je wyjąć.

A co wiatraka - skoro na krótko nie będzie chodził - to taniej jest wymienić szczotki - jeśli to ich wina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Danek ale jest caly obaw czy ten wentyl bedzie chodzil. Cos czuje ze ktos mi niezle namieszal w aucie, juz sam nie wiem czy w tych serwisach to sami uczniowie pracuja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu to bym do nich pojechał i niech sprawdzają i robia za FREE. Przed ich wymianą było OK a teraz jest jedno wielkie G..... więc niech poprawią to - co zepsuli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak wlacze zaplon i mam climatronic na OFF to dziwne buczenie jakies sie wydobywa z tego panelu. Nie jest to jakies chalasliwe ale jak jest cisza w aucie to to slychac

Buczenie moze wydawac wiatraczek w panelu zasysajacy powietrze do czujnika temp (lewa kratka na panelu).

 

syczenie to objaw ze ucieka ci czynnik bo za duze cisnienie a to oznaczało by ze wiatrak nie działa albo poprostu masz tam nieszczelnosc

syczenie to normalny objaw w passku - wyrownuje sie cisnienie w ukladzie. Temat juz przerabialem. Odpowiedzi sa na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie na poczatku tego tematu jest odpowiedz kolegi Danek75, że w passatach przedliftingowych nie ma mozliwości sprawdzenia poprzez tryb serwisowy climatronica temperatury silnika, sprawdziłem to również na niemieckim forum i rzeczywiście żaden kod od 00 do 44 nie podaje tego parametru. Natknałem sie natomiast już pare razy na forum na topik w których chłopaki sprawdzali w czasie jazdy temp silnika i nawet chwalili sie, że mają równo 90 stopni. To jak to w końcu jest? Czyzby w FL juz to było mozliwe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyzby w FL juz to było mozliwe?

Nic mi o tym nie wiadomo, a bawilem sie duzo (dla samego siebie ;) ) w trybie diagnostycznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak kolego w B5 FL jest 78 kanałów i na 45 jest temperatura silnika .U mnie do soboty pokazywało w czasie jazdy od 71*do 73* po wymianie termostatu pokazuje 91* do 93*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak kolego w B5 FL jest 78 kanałów i na 45 jest temperatura silnika .U mnie do soboty pokazywało w czasie jazdy od 71*do 73* po wymianie termostatu pokazuje 91* do 93*

U mnie kanały są od 0 do 45.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez, i chyba na zadnym nie ma temperatury silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie kanały są od 0 do 45.

 

U mnie od 0-78 i właśnie na 45 jest temperatura silnika.Morze to zależy od panelu klimatronika? Nie mam pojęcia.

Przecież Ty Jericho też masz FL

?????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności