rapid Zgłoś #281 Napisano 25 Listopada 2009 dziekuje za odpowiedzi . jutro sie tym zajme. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #282 Napisano 25 Listopada 2009 Po jakiejs tam trasie gasze auto i a spod maski slychac przez 10 sekund syczenie. Odglos dochodzi z przewodow klimatyzacji kolo filtra pykowego czy to normalne Jak najbardziej TAK - to normalne. Po wyłączeniu silnika - przez jeszcze kilka sekund słychać jak się rozpręża gaz w instalacji klimy czy te syczenie jest spowodowane tym p rzekaznikiem? Nie - zresztą odpowiedź masz ciut wyżej. syczenie to objaw ze ucieka ci czynnik bo za duze cisnienie a to oznaczało by ze wiatrak nie działa albo poprostu masz tam nieszczelnosc A ty go nie strasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #283 Napisano 25 Listopada 2009 tak sie zastanawiam czy jak wentylator bedzie sprawny na krotko a nie bedzie pracowal na AUTO to co moze byc za usterka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #284 Napisano 25 Listopada 2009 zawieszane szczotki ja mam to samo ale nie mam czasu naprawic a koszta max 10 20zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #285 Napisano 25 Listopada 2009 (edytowane) Przekaźnik wentylatora . No i jeszcze sprawdź bezpiecznik 40-o amperowy. Łatwo go zauważyć bo jest dość sporych rozmiarów. A znajduje się ciut głebiej niż przekażniki. Edytowane 25 Listopada 2009 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #286 Napisano 25 Listopada 2009 Powiem tak rece mi opadaja. Pasek chodzil jak pszczoleczka z Niemiec sprowadzony wszystko udokumentowane. Jak wymienilelem rozrzad i wszystkie paski na serwisie VW Dudojc w Koszalinie non stop cos. Teraz climatronic a chodzil bezblednie i bezawaryjnie, a wymienili mi tylko podswietlenie w srodkowym wlocie powietrza na desce rozdzielczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #287 Napisano 25 Listopada 2009 zawieszane szczotki A ty go znowu straszysz Skoro "na krótko" będzie działał a normalnie NIE - to nie jest wina zawieszonych szczotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #288 Napisano 25 Listopada 2009 ~Danek a jaki to jest numer przekaznika jak mozesz mi powiedziec i zeby go wymienic to musze wyjechac z calym dolem deski rozdzielczej od str. kierowcy?. ---------- Post added at 21:14 ---------- Previous post was at 21:12 ---------- ~~ a jak na krotko nie bedzie dzialal to brac jakas uzywke czy ten reanimowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #289 Napisano 25 Listopada 2009 tak zeby wyminic przekznik musisz wyjechac z dołem deski rozdzielczej pod kierownica wentyl spróbuj reanimowac wyminiajac szczotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #290 Napisano 25 Listopada 2009 Dziekuje chwilowo i jutro sie odezwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #291 Napisano 25 Listopada 2009 a jaki to jest numer przekaznika jak mozesz mi powiedziec i zeby go wymienic to musze wyjechac z calym dolem deski rozdzielczej od str. kierowcy?. Numeru przekaźnika wentyla z chłodnicy nie pamiętam. Co do przekaźnika od klimy to będzie 267. Najlepiej sprawdź oba przekaźniki. Jak patrzysz na tablicę przekaźników to będzie to pierwszy i trzeci w górnym rzędzie. Nie musisz zdejmować dołu po kierownicą. Jak masz w miarę szczupłą rękę to przekaźniki wyjmiesz z boku - jak zdejmiesz osłonę bezpieczników to przez otwór powinieneś je wyjąć. A co wiatraka - skoro na krótko nie będzie chodził - to taniej jest wymienić szczotki - jeśli to ich wina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #292 Napisano 25 Listopada 2009 Dzieki Danek ale jest caly obaw czy ten wentyl bedzie chodzil. Cos czuje ze ktos mi niezle namieszal w aucie, juz sam nie wiem czy w tych serwisach to sami uczniowie pracuja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #293 Napisano 25 Listopada 2009 Ja na twoim miejscu to bym do nich pojechał i niech sprawdzają i robia za FREE. Przed ich wymianą było OK a teraz jest jedno wielkie G..... więc niech poprawią to - co zepsuli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #294 Napisano 26 Listopada 2009 Jak wlacze zaplon i mam climatronic na OFF to dziwne buczenie jakies sie wydobywa z tego panelu. Nie jest to jakies chalasliwe ale jak jest cisza w aucie to to slychac Buczenie moze wydawac wiatraczek w panelu zasysajacy powietrze do czujnika temp (lewa kratka na panelu). syczenie to objaw ze ucieka ci czynnik bo za duze cisnienie a to oznaczało by ze wiatrak nie działa albo poprostu masz tam nieszczelnosc syczenie to normalny objaw w passku - wyrownuje sie cisnienie w ukladzie. Temat juz przerabialem. Odpowiedzi sa na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majk83 Zgłoś #295 Napisano 8 Grudnia 2009 Panowie na poczatku tego tematu jest odpowiedz kolegi Danek75, że w passatach przedliftingowych nie ma mozliwości sprawdzenia poprzez tryb serwisowy climatronica temperatury silnika, sprawdziłem to również na niemieckim forum i rzeczywiście żaden kod od 00 do 44 nie podaje tego parametru. Natknałem sie natomiast już pare razy na forum na topik w których chłopaki sprawdzali w czasie jazdy temp silnika i nawet chwalili sie, że mają równo 90 stopni. To jak to w końcu jest? Czyzby w FL juz to było mozliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #296 Napisano 8 Grudnia 2009 Czyzby w FL juz to było mozliwe? Nic mi o tym nie wiadomo, a bawilem sie duzo (dla samego siebie ) w trybie diagnostycznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #297 Napisano 8 Grudnia 2009 tak kolego w B5 FL jest 78 kanałów i na 45 jest temperatura silnika .U mnie do soboty pokazywało w czasie jazdy od 71*do 73* po wymianie termostatu pokazuje 91* do 93* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #298 Napisano 8 Grudnia 2009 (edytowane) tak kolego w B5 FL jest 78 kanałów i na 45 jest temperatura silnika .U mnie do soboty pokazywało w czasie jazdy od 71*do 73* po wymianie termostatu pokazuje 91* do 93* U mnie kanały są od 0 do 45. Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #299 Napisano 8 Grudnia 2009 u mnie tez, i chyba na zadnym nie ma temperatury silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #300 Napisano 8 Grudnia 2009 U mnie kanały są od 0 do 45. U mnie od 0-78 i właśnie na 45 jest temperatura silnika.Morze to zależy od panelu klimatronika? Nie mam pojęcia. Przecież Ty Jericho też masz FL ????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach