Skocz do zawartości

majk83

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O majk83

  • Urodziny 26.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Panowie wracając do problemu tych nieszczęsnych drucików dociskających klocek w zacisku, czy mozliwe jest , że w silnikach ahl ich wogóle nie było? Tak twierdzi aso bełtowski po tym jak podałem im vin ale facet nie był do końca pewny.
  2. Poprawcie mnie panowie jeśli sie mylę ale o ile dobrze pamietam to stan "zapchania" filtra węglowego można sprawdzić odkrecając korek wlewu paliwa na pracującym silniku i jesli zasysa powietrze to znaczy, że filtr do wymiany.
  3. Po 1 Danek75 miał na mysli filtr znajdujący sie w prawym nadkolu i odpowiadający za pochłanianie oparów paliwa czy jakos tak (temat dokładnie opisany przez niego na forum) Po 2 pewnie to nie to ale podmień z kims czujnik temp. wody (z tyłu silnika)
  4. 500 km na pełnym baku z czego 200 km w trasie a reszta w sakramenckich korkach w Krakowie (auto bez gazu i często włączona klima)
  5. Tak jak myślałem zero błędów na VAGu, macher elektryk stwierdził, że przerywa kostka stacyjki. Wymieniłem, troche pojezdziłem, jak na razie wszystko ok. Pojezdze jeszcze kilka dni i napisze czy miał gość racje, puki co jestem sceptyczny. Pozdrawiam
  6. Dziś bede na kompie to zobaczymy jakie błędy są. Na 100% moge wykluczyc awarie hamulców bo klocki mam bez czujników, poziom płynu sie nie zmienił a abs działa. Czujnik w zbiorniczku by zapewnie nie powodował gasnięcia silnika wiec to chyba tez mozna wykluczyc. Natomiast tym zwarciem pompy mnie zastanowiłes....wieczorem napisze co vag pokazał.
  7. Witam Mój problem powinien zainteresować głównie elektryków. Mianowicie wspomniany w tytule ahl podczas jazdy potrafi zapiszczeć 3-krotnie, na desce zapala sie (!) i (abs) czyli typowe objawy niskiego ładowania, reszta kontrolek również sie zapala ale nie są tak jasne jak dwie powyższe i mrugają delikatnie. Silnik w tym czasie spada na obrotach i gaśnie nie dając sie następnie odpalić przez dobre kilka minut. Po tym czasie objawy znikają jak ręką odjął. Na panelu klimy pojawia sie błąd 4b6 ale do niczego nas to nie prowadzi. Dla ułatwienia dodam, że mam prawie nowy aku, nową kostkę od stacyjki i alternator dobrze ładuje. Nie mam juz pomysłu gdzie szukać...może cewka, regulator napięcia??? Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki.
  8. W życiu bym nie wpadł, że tak ma być dzięki!
  9. Panowie a gdzie może tkwić problem, że ruszając gałką od elektrycznej reg. lusterek w pozycji L ruszają mi sie oba lusterka?? Ostatnio robiłem w warsztacie przekładkę drzwi (samej blachy), czy mogli coś źle podłączyć??
  10. Panowie reasumując czy jeśli odłączyłem przerywacz w awaryjnych a wszystkie kierunki z prawej nadal się świecą to znaczy, że na pewno bedzie to ten przekaźnik z modułu o którym pisał Korek71??
  11. No właśnie, u mnie na 16 tez jest V ale za to kanału 45 już nie mam (lista kończy sie na 44) Widze, że co egzemplarz to inaczej:D
  12. A więc właśnie...wynika z tego, że nie ma reguły. Może jakiś upgrade softu był o któym nie wiemy??
  13. Panowie na poczatku tego tematu jest odpowiedz kolegi Danek75, że w passatach przedliftingowych nie ma mozliwości sprawdzenia poprzez tryb serwisowy climatronica temperatury silnika, sprawdziłem to również na niemieckim forum i rzeczywiście żaden kod od 00 do 44 nie podaje tego parametru. Natknałem sie natomiast już pare razy na forum na topik w których chłopaki sprawdzali w czasie jazdy temp silnika i nawet chwalili sie, że mają równo 90 stopni. To jak to w końcu jest? Czyzby w FL juz to było mozliwe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności