Jericho Zgłoś #1461 Napisano 11 Października 2015 Czy po całkowitym wyłączeniu na OFF powinno dmuchać delikatnie z kratek?Mam ustawione np tak: nawiew na środek temp na 20stopni nawiew na 1 kreskę i wieje(czuć cieple powietrze). Po wyłączeniu na OFF czuć że nie wieje już jak wcześniej ale wieje jednak dalej. Jak przełączę kierunku na szybę i wyłączę to będzie wiało na szybę. Jak wyłączę wszystkie kierunki nadmuchu to jakby pod szybą dmuchało ciepłym powietrzem (po przyłożeniu reki czuć ciepło na kratce) a z kratek już chłodniejsze i nie czuć tak żeby coś dmuchało. Czy to normalne że tak jest? Pytam bo jak wcześniej jeździłem Audi a4 b5 to tam po wyłączeniu wszystko się całkowicie wyłączało a tu nie. Na postoju po wylaczeniu nawiewu nic z kratek nie powinno leciec. W czasie jazdy moze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RobertoB5FL Zgłoś #1462 Napisano 2 Listopada 2015 (edytowane) Witam. Mam błędy w klimatroniku: 4F8 4FA Jeśli dotyczy to klapek to czy jest jakiś film bądź opis jak się do nich dostać i jak je sprawdzić? Czy to coś poważnego? Edytowane 2 Listopada 2015 przez RobertoB5FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1463 Napisano 2 Listopada 2015 Oba dotyczą klapek. Opisy są na forum, wystarczy dobrze poszukać. 4f8 to klapka centralna. 4fa nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RobertoB5FL Zgłoś #1464 Napisano 2 Listopada 2015 Wyczytałem tyle, ze 4FA czasem udaje się wykasować przez VAG i w 90% przypadkach pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1465 Napisano 2 Listopada 2015 U mnie 4f8 tez znikł sam. Przez rok od zakupu wyskakiwał, a teraz nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stive_432 Zgłoś #1466 Napisano 25 Listopada 2015 witam. wykonałem dzis auto diagnoze climatronica i wyskoczył mi bład 4FA czytałeem na forum co oznacza. ale co musze zrobic zeby usunac problem. a problem ewidentnie tkwi w klapach gdyż słyszech z okolic nawiewu przy schowku dziwny podmuch wiatru( swistanie jak by szyba nie była domknieta) gdy zamkne obieg swiast zanika. otworze obieg swist powraca. w dodatku gdu nawiew w climatroniku ustawie na max podmuch i ustawie obojetnieczy na nogi czy na szybe podmuch wiatru jest nierówny(wieje raz mocneij raz slabiej) dlatego poczytałem na forum i wykonałem autodiagnoze i pokazłao bład 4FA... co dalej....wymiana mechanizmu albo czego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1467 Napisano 25 Listopada 2015 Czyszczenie samej klapy lub wymiana potencjometru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1468 Napisano 25 Listopada 2015 A żeby w pasku dostać się do tych klap regulacji temp i innych to trzeba deskę pewnie zrzucac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1469 Napisano 25 Listopada 2015 Zrzucać nie ale sporą część rozebrać. Musisz doczytać która to klapa i są manuale jak się do nich dostać i wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stive_432 Zgłoś #1470 Napisano 25 Listopada 2015 to co trzeba rozebrac zeby sie do nich dostac.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1471 Napisano 26 Listopada 2015 Zależy która to klapa dokładnie. Poszukaj na forum, a znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chodor Zgłoś #1472 Napisano 5 Grudnia 2015 po zrobieniu autotestu mam takie błedy 00792 (f129) 00281 (G68) 01272 (V70) robione na zapłonie to dwa pierwsze błedy z tego sie wzieły ,tak myśle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fobos91 Zgłoś #1473 Napisano 28 Grudnia 2015 Witam Mam problem regulacji nawiewu, jak biore na szybe 1 stopieni to ledwo dmucha ale jak już na 2 to dmucha jak tornado jak skanuje to njest brak bledu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aras151 Zgłoś #1474 Napisano 19 Stycznia 2016 Witam sprawdziłem błędy na Klimie z lewej 71 i mała 2 a z prawej 00h co to oznacza może ktoś pomóc ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuku2911 Zgłoś #1475 Napisano 23 Stycznia 2016 Witam. Koledzy podpowiedzcie gdzie się znajduje czujnik G192 ( mierzy temp. w obszarze nogi). Jak się do niego dostać? Auto jak w profilu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #1476 Napisano 8 Lutego 2016 Witam. Nie włacza mi sie sprężarka i mam blad 53d co to za błąd ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #1477 Napisano 8 Lutego 2016 jezeli dobrze pamiętam to ten czujnik znajduje sie za radiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo2 Zgłoś #1478 Napisano 29 Marca 2016 Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu błędów 4FA oraz 53d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1479 Napisano 29 Marca 2016 4fa to któraś klapka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #1480 Napisano 24 Kwietnia 2016 Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące przepływu powietrza w obiegu Passata B5 FL 2003. Z moich obserwacji na schematach wynika że powietrze wpada przez filtr, przechodzi przez wentylator, następnie parownik i przez wymiennik ciepła, a następnie wypada wylotami. Teraz pytanie czy jest możliwe aby jakaś klapa w układzie wentylacji powodowała że powietrze przechodzące przez parownik przy włączonej klimatyzacji przechodziło jednocześnie przez wymiennik ciepła i się ogrzewało? Swego czasu wymieniałem silnik V68 ale zanim go kupiłem sterowałem nim drutem wychodzącym pod schowkiem i klima chłodziła że w aucie było jak w Arktyce, ale teraz chłodzi słabiutko pomimo nabicia, wymiany wentylatora. Czy mogłem coś źle zmontować czy przyczyna może być jakaś inna? Wyskakuje mi też błąd klapy 4FA ale on jest od obiegu wewnętrznego więc nie powinien mieć wpływu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach