Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy po całkowitym wyłączeniu na OFF powinno dmuchać delikatnie z kratek?

Mam ustawione np tak: nawiew na środek temp na 20stopni nawiew na 1 kreskę i wieje(czuć cieple powietrze). Po wyłączeniu na OFF czuć że nie wieje już jak wcześniej ale wieje jednak dalej. Jak przełączę kierunku na szybę i wyłączę to będzie wiało na szybę. Jak wyłączę wszystkie kierunki nadmuchu to jakby pod szybą dmuchało ciepłym powietrzem (po przyłożeniu reki czuć ciepło na kratce) a z kratek już chłodniejsze i nie czuć tak żeby coś dmuchało. Czy to normalne że tak jest?

Pytam bo jak wcześniej jeździłem Audi a4 b5 to tam po wyłączeniu wszystko się całkowicie wyłączało a tu nie.

Na postoju po wylaczeniu nawiewu nic z kratek nie powinno leciec.

W czasie jazdy moze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam błędy w klimatroniku:

4F8

4FA

 

Jeśli dotyczy to klapek to czy jest jakiś film bądź opis jak się do nich dostać i jak je sprawdzić?

Czy to coś poważnego?

Edytowane przez RobertoB5FL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oba dotyczą klapek. Opisy są na forum, wystarczy dobrze poszukać. 4f8 to klapka centralna. 4fa nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem tyle, ze 4FA czasem udaje się wykasować przez VAG i w 90% przypadkach pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 4f8 tez znikł sam. Przez rok od zakupu wyskakiwał, a teraz nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

wykonałem dzis auto diagnoze climatronica i wyskoczył mi bład 4FA

czytałeem na forum co oznacza. ale co musze zrobic zeby usunac problem.

 

a problem ewidentnie tkwi w klapach gdyż słyszech z okolic nawiewu przy schowku dziwny podmuch wiatru( swistanie jak by szyba nie była domknieta)

gdy zamkne obieg swiast zanika. otworze obieg swist powraca. w dodatku gdu nawiew w climatroniku ustawie na max podmuch i ustawie obojetnieczy na nogi czy na szybe podmuch wiatru jest nierówny(wieje raz mocneij raz slabiej)

 

dlatego poczytałem na forum i wykonałem autodiagnoze i pokazłao bład 4FA... co dalej....wymiana mechanizmu albo czego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie samej klapy lub wymiana potencjometru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A żeby w pasku dostać się do tych klap regulacji temp i innych to trzeba deskę pewnie zrzucac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrzucać nie ale sporą część rozebrać. Musisz doczytać która to klapa i są manuale jak się do nich dostać i wyczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co trzeba rozebrac zeby sie do nich dostac....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy która to klapa dokładnie. Poszukaj na forum, a znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po zrobieniu autotestu mam takie błedy

00792 (f129)

00281 (G68)

01272 (V70)

 

robione na zapłonie to dwa pierwsze błedy z tego sie wzieły ,tak myśle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem regulacji nawiewu, jak biore na szybe 1 stopieni to ledwo dmucha ale jak już na 2 to dmucha jak tornado :) jak skanuje to njest brak bledu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawdziłem błędy na Klimie z lewej 71 i mała 2 a z prawej 00h co to oznacza może ktoś pomóc ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Koledzy podpowiedzcie gdzie się znajduje czujnik G192 ( mierzy temp. w obszarze nogi). Jak się do niego dostać? Auto jak w profilu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie włacza mi sie sprężarka i mam blad 53d co to za błąd ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli dobrze pamiętam to ten czujnik znajduje sie za radiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu błędów 4FA oraz 53d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4fa to któraś klapka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące przepływu powietrza w obiegu Passata B5 FL 2003.

 

Z moich obserwacji na schematach wynika że powietrze wpada przez filtr, przechodzi przez wentylator, następnie parownik i przez wymiennik ciepła, a następnie wypada wylotami. Teraz pytanie czy jest możliwe aby jakaś klapa w układzie wentylacji powodowała że powietrze przechodzące przez parownik przy włączonej klimatyzacji przechodziło jednocześnie przez wymiennik ciepła i się ogrzewało? Swego czasu wymieniałem silnik V68 ale zanim go kupiłem sterowałem nim drutem wychodzącym pod schowkiem i klima chłodziła że w aucie było jak w Arktyce, ale teraz chłodzi słabiutko pomimo nabicia, wymiany wentylatora. Czy mogłem coś źle zmontować czy przyczyna może być jakaś inna?

 

Wyskakuje mi też błąd klapy 4FA ale on jest od obiegu wewnętrznego więc nie powinien mieć wpływu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności