Skocz do zawartości
GrzesiekVW

problemy z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik temperatury.

 

Czujnik temperatury czego?

I gdzie go szukać?

 

Praca na benzynie 1 min przed zgaszeniem nie rozwiązuje problemu , ale jak przejechałem kilka kilometrów na benzynie to potem odpalił bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czujnik temperatury czego?

 

Cieczy chłodzącej przecież nie powietrza. Na króćcu wychodzącym z głowicy do chłodnicy się znajduje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak każdy tak się chwali to i ja mam ostatnio bzdurny problem..

 

odpala w porządku ale bezpośrednio obroty w dól lecą i powrót na ponad 1200obr. około , potem po chwili sie normują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Praca na benzynie 1 min przed zgaszeniem nie rozwiązuje problemu , ale jak przejechałem kilka kilometrów na benzynie to potem odpalił bez problemu.

Prawdopodobnie sonda podaje impulsy na sterownik i na gazie i na benzynie i tenże sterownik głupieje...

...odpowiednia emulacja czyli sonda ma nie podawać impulsu na sterownik podczas pracy na gazie....

tylko wyłącznie podczas pracy na benzynie.

Sygnał z sondy idzie tylko na emulator a ten steruje krokowcem gazu.

Jeśli masz emulator to napisz czy kiedykolwiek coś ktoś przy nim robił....czasem bez kabelka i laptoka nic przy nim nie wskórasz a czasem emulator ma zworki lub przełączniki i nimi ustawiamy emulację.

odpala w porządku ale bezpośrednio obroty w dól lecą i powrót na ponad 1200obr. około , potem po chwili sie normują.

To mi wygląda na czujnik temp......czy na ciepłym silniku jest to samo?

Ewentualnie przepustnica jest zbyt mocno przymknieta i trzeba śrubą regulacyjną od dodatkowego powietrze zniwelować niedobór tlenu...obroty idą na 1200 bo krokowy dodaje powietrze a potem sie normuje...normalne zjawisko...

Odkręć na poczatek śrubę na przepustnicy (ta na szeroki wkrętak)z jeden pełny obrót....

Drożne podciśnienia i drożny filtr powietrza to też podstawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie sonda podaje impulsy na sterownik i na gazie i na benzynie i tenże sterownik głupieje...

...odpowiednia emulacja czyli sonda ma nie podawać impulsu na sterownik podczas pracy na gazie....

tylko wyłącznie podczas pracy na benzynie.

Sygnał z sondy idzie tylko na emulator a ten steruje krokowcem gazu.

Jeśli masz emulator to napisz czy kiedykolwiek coś ktoś przy nim robił....czasem bez kabelka i laptoka nic przy nim nie wskórasz a czasem emulator ma zworki lub przełączniki i nimi ustawiamy emulację.

 

Jeżdżę na gazie już 70 kkm i dotychczas nie było problemu. Mam silnik krokowy i komputer do gazu z emulatorem Elpigaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

To mi wygląda na czujnik temp......czy na ciepłym silniku jest to samo?

Ewentualnie przepustnica jest zbyt mocno przymknieta i trzeba śrubą regulacyjną od dodatkowego powietrze zniwelować niedobór tlenu...obroty idą na 1200 bo krokowy dodaje powietrze a potem sie normuje...normalne zjawisko...

Odkręć na poczatek śrubę na przepustnicy (ta na szeroki wkrętak)z jeden pełny obrót....

Drożne podciśnienia i drożny filtr powietrza to też podstawa.

 

kiedyś przykręciłem przepustnice, bo obroty wolno spadały, czujnik temp. z pół roku temu orginał kupiłem.

im zimniejszy tym gorzej, a na ciepłym właśnie tak sie zachowuje, a jak zimny to pedał gazu trzymam,

 

ostatnio z 2 tyg. padła mi cewka, miałem BERU, zmiana na VIKA(105zł)-jak czytałem średnio polecają., i wtedy jak odpaliłem to jakby obroty poskakały chwile, i tak stopniowo często skakały, a dziś odpalam i normalnie symfonia do hu*a , skakały jak chciały benzyna i gaz.. a na gazie zgasł, i ruszyłem i trzymajac gaz jechałem, potem mniej skakały, a potem i wcale... ta cewka sądzę że do doopy :/

 

 

sory koledzy pudełko cewki firma VIKA, a numery na naklejce... 6N0905104 HP... topran zje**ny,

zmora części :/

 

nigdy wiecej HP topran czy kraft...

Edytowane przez mickusio
DOPISANIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie ile kosztuje nowy modul zaplonowy do vw passat b4 vr6 nigdzie nie moge znalezc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam pytanie ile kosztuje nowy modul zaplonow

Od 350 do 1000 zł...wpisz w google"cewka zapłonowa VR6 sklep' a szybko coś znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian wymieniaj bo będziesz tak jak ja z tamożni na linie 130 km w deszcz :D albo już śnieg,

 

a patrz tu : http://www.iparts.pl lub w intercarsie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem mialem przebicie na kablach zaplonowych w passacie b4 vr6 bylo widac jak przeskakuje iskra wymienilem przewody ale uszkodzila mi sie ta cewka zaplonowa byla juz wczesniej klejona i urwaly sie dwa te cycki co przychodza przewody do nich... wymienilem cala cewke zaplonowa i teraz nie moge go wogole odpalic na poczatku odpalil i dusil sie tak jak by chodzil na 3 gary teaz juz wogole nie chce odpalic ani z kluczyka ani nawet na hol. nie wiem co mam zrobic prosze o jakas dobra rade... P.S moze byc taki powod ze trzeba wykasowac blad z komputera???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik na aparacie czy module?,jeżeli na module to prawdopodobnie cewka pdanieta lub moduł(pewnie kupiłeś uzywke juz walnieta,nie pierwszy i nie ostatni,),jedna dobra wiadomośc to to ze sam moduł można przełorzyc ze starej cewki,sam taki manewr przerabiałem,na kompie błedu cewki niebedzie

Jesli chcesz miec spokoj to kup cewke nowa tylko nie z tych tanich bo to szajs,za dobra marke trzeba bedzie dac min 700zł,ale zato spokoj gwarantowany

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem zamiennik z allegro za 300zl moze byc ze to guwno sproboje jeszcze przelozyc na stary modul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak kupiłes nowa to pozostaje tylko reklamacja,bo szkoda sie z tym bawic,sam kiedys sie zastanawiałem nad kupnem takiej http://moto.allegro.pl/cewka-zaplonowa-magneti-vw-transporter-sharan-vr6-i2835571081.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bywa też tak że elektrozawór od LPG zawiesza sie przy gaszeniu silnika, wtedy cały gaz z węża między reduktorem a zbiornikiem ucieka w kolektor....zapomnij wtedy o odpaleniu na dotknięcie i na gazie i na benzynie. Po gaszeniu silnika słychać wtedy dźwięk uciekającego gazu w kolektor.

To była przyczyna. Zawór przy reduktorze był zawieszony z powodu zabrudzenia. Po wyczyszczeniu ok. Dzięki LEBOW!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale sie podepnę- Witam w swoim pasku B3 1,9 TDI mam problem z rańszym paleniem w te mrozy, a mianowicie, na noc musze rozłączać kleme bo mi prąd ucieka ale gdy rano podchodzę sprawdzam miernikiem aku to wskazuje 12,3 czyli ok, zakładam kleme grzeje świece żar i słabo kręci( dodam ze rozrusznik jest dobry bo kumpla pasek pali na nim jak wsciekły) wię podłanczam go do obok stojącego golfall chwile poczekam włączam zapłon to aż gol przygasa ale po ok 5 min ładowania golfem pasek pali jak strzała, chwilę pochodzi i podem pali od pierwszego. Co to może być aku??? rozrusznik???spręzanie???? a może co innego?? Dodam tylko ze jak raz rozciągałem go innym autem to na 3 nie mogłem go przełamać taką ma kompresję. Dzięki z góry za rady. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile amperogodzin ma akumulator?

Jakie masz napięcie przy ładowaniu?

Alternator ma 70 czy 90 amperów? Może ktoś kiedyś podmienił.

Świece żarowe były kiedykolwiek wymieniane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ah ma 700 A 74 a świece nie wiem czy kiedy kolwiek były wymieniane bo ja go mam dopiero miesiąc. A jaki aku max może byc w tego typu autach??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dieslu jak zwykle aku do wymiany :/ często, w benzyniaku na aku można do konca jeździć, jak to było w moim przypadku aż się skopcił :D na te mrozy wiekszy bierz. i pomimo to że na mijania trzeba jeździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Potrzebuję pilnie pomocy mianowicie wczoraj jak odpalałem popołudniu swojego paska co stał już ponad 12 godzin na mrozie około -10, -12 stopni miałem problemy z odpaleniem. Można powiedzieć, że ledwo odpaliłem, później pomyślałem sobie, że sprawdzę sobie świece żarowe czy są dobre i okazało się tylko 2 sprawne, ale to nie koniec. Jak poskładałem wszystko (bo oczywiście już za późno było na wyjazd do sklepu po świece tym bardziej w sobotę o 19) to samochód normalnie odpalił bo w garażu był jak popracował z 5-10 min to zaczął się dławić tak jakby na jeden tłok nie pracował nie przejąłem się tym za bardzo więc wsiadłem i ujechałem z jakieś 100m od mojego domu i zgasł mi jak zwalniałem na progu zwalniającym próbowałem odpalić a tu nic. Po 2 czy 3 próbie zapalenia wyświetlił mi się na liczniku komunikat dużymi literami STOP po czym taka oliwiarka, że brak oleju chodź było 3/4 stanu na bagnecie.

Sprawdziłem no niby zbliżyło się do minimum ale tragedii nie było. Jak przyholowałem auto do domu sprawdziłem stan oleju było 3/4 tak jak było na samym początku przed zapaleniem, ale też nie zapalił. Dzisiaj podpoiłem lapka i sprawdziłem błędy były tylko błąd czyjnika temp. który wczoraj odpinałem ażeby sprawdzić czy prąd dochodzi do świec i błąd EGR o czym wiedziałem.

Więc jak podpiąłem lapka sprawdzeniu błędów zapaliłem samochód z dużymi problemami ale zapalił pochodził 5-10 min zaczęło go szatkować, aż w efekcie auto zgasło i już nie zapaliło prosiłbym o analizę logów tych co załączyłem i jakich ewentualnie jeszcze trzeba by było do zdiagnozowania tego problemu.

Mam nadzieję, że to nie najgorsze czego się obawiam czyli pompowtyski:/

Pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc.

 

O to ligi: http://vaglog.rtnet.pl/kucharz090410_107416.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego nie ten dział;) wejdz do B5...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności