Trener Zgłoś #121 Napisano 21 Listopada 2012 Czujnik temperatury. Czujnik temperatury czego? I gdzie go szukać? Praca na benzynie 1 min przed zgaszeniem nie rozwiązuje problemu , ale jak przejechałem kilka kilometrów na benzynie to potem odpalił bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #122 Napisano 21 Listopada 2012 Czujnik temperatury czego? Cieczy chłodzącej przecież nie powietrza. Na króćcu wychodzącym z głowicy do chłodnicy się znajduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #123 Napisano 22 Listopada 2012 jak każdy tak się chwali to i ja mam ostatnio bzdurny problem.. odpala w porządku ale bezpośrednio obroty w dól lecą i powrót na ponad 1200obr. około , potem po chwili sie normują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #124 Napisano 22 Listopada 2012 Praca na benzynie 1 min przed zgaszeniem nie rozwiązuje problemu , ale jak przejechałem kilka kilometrów na benzynie to potem odpalił bez problemu. Prawdopodobnie sonda podaje impulsy na sterownik i na gazie i na benzynie i tenże sterownik głupieje... ...odpowiednia emulacja czyli sonda ma nie podawać impulsu na sterownik podczas pracy na gazie.... tylko wyłącznie podczas pracy na benzynie. Sygnał z sondy idzie tylko na emulator a ten steruje krokowcem gazu. Jeśli masz emulator to napisz czy kiedykolwiek coś ktoś przy nim robił....czasem bez kabelka i laptoka nic przy nim nie wskórasz a czasem emulator ma zworki lub przełączniki i nimi ustawiamy emulację. odpala w porządku ale bezpośrednio obroty w dól lecą i powrót na ponad 1200obr. około , potem po chwili sie normują. To mi wygląda na czujnik temp......czy na ciepłym silniku jest to samo? Ewentualnie przepustnica jest zbyt mocno przymknieta i trzeba śrubą regulacyjną od dodatkowego powietrze zniwelować niedobór tlenu...obroty idą na 1200 bo krokowy dodaje powietrze a potem sie normuje...normalne zjawisko... Odkręć na poczatek śrubę na przepustnicy (ta na szeroki wkrętak)z jeden pełny obrót.... Drożne podciśnienia i drożny filtr powietrza to też podstawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trener Zgłoś #125 Napisano 22 Listopada 2012 Prawdopodobnie sonda podaje impulsy na sterownik i na gazie i na benzynie i tenże sterownik głupieje......odpowiednia emulacja czyli sonda ma nie podawać impulsu na sterownik podczas pracy na gazie.... tylko wyłącznie podczas pracy na benzynie. Sygnał z sondy idzie tylko na emulator a ten steruje krokowcem gazu. Jeśli masz emulator to napisz czy kiedykolwiek coś ktoś przy nim robił....czasem bez kabelka i laptoka nic przy nim nie wskórasz a czasem emulator ma zworki lub przełączniki i nimi ustawiamy emulację. Jeżdżę na gazie już 70 kkm i dotychczas nie było problemu. Mam silnik krokowy i komputer do gazu z emulatorem Elpigaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #126 Napisano 22 Listopada 2012 (edytowane) To mi wygląda na czujnik temp......czy na ciepłym silniku jest to samo? Ewentualnie przepustnica jest zbyt mocno przymknieta i trzeba śrubą regulacyjną od dodatkowego powietrze zniwelować niedobór tlenu...obroty idą na 1200 bo krokowy dodaje powietrze a potem sie normuje...normalne zjawisko... Odkręć na poczatek śrubę na przepustnicy (ta na szeroki wkrętak)z jeden pełny obrót.... Drożne podciśnienia i drożny filtr powietrza to też podstawa. kiedyś przykręciłem przepustnice, bo obroty wolno spadały, czujnik temp. z pół roku temu orginał kupiłem. im zimniejszy tym gorzej, a na ciepłym właśnie tak sie zachowuje, a jak zimny to pedał gazu trzymam, ostatnio z 2 tyg. padła mi cewka, miałem BERU, zmiana na VIKA(105zł)-jak czytałem średnio polecają., i wtedy jak odpaliłem to jakby obroty poskakały chwile, i tak stopniowo często skakały, a dziś odpalam i normalnie symfonia do hu*a , skakały jak chciały benzyna i gaz.. a na gazie zgasł, i ruszyłem i trzymajac gaz jechałem, potem mniej skakały, a potem i wcale... ta cewka sądzę że do doopy sory koledzy pudełko cewki firma VIKA, a numery na naklejce... 6N0905104 HP... topran zje**ny, zmora części nigdy wiecej HP topran czy kraft... Edytowane 23 Listopada 2012 przez mickusio DOPISANIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #127 Napisano 29 Listopada 2012 witam mam pytanie ile kosztuje nowy modul zaplonowy do vw passat b4 vr6 nigdzie nie moge znalezc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #128 Napisano 29 Listopada 2012 witam mam pytanie ile kosztuje nowy modul zaplonow Od 350 do 1000 zł...wpisz w google"cewka zapłonowa VR6 sklep' a szybko coś znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #129 Napisano 30 Listopada 2012 Damian wymieniaj bo będziesz tak jak ja z tamożni na linie 130 km w deszcz albo już śnieg, a patrz tu : http://www.iparts.pl lub w intercarsie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #130 Napisano 4 Grudnia 2012 mam taki problem mialem przebicie na kablach zaplonowych w passacie b4 vr6 bylo widac jak przeskakuje iskra wymienilem przewody ale uszkodzila mi sie ta cewka zaplonowa byla juz wczesniej klejona i urwaly sie dwa te cycki co przychodza przewody do nich... wymienilem cala cewke zaplonowa i teraz nie moge go wogole odpalic na poczatku odpalil i dusil sie tak jak by chodzil na 3 gary teaz juz wogole nie chce odpalic ani z kluczyka ani nawet na hol. nie wiem co mam zrobic prosze o jakas dobra rade... P.S moze byc taki powod ze trzeba wykasowac blad z komputera??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #131 Napisano 4 Grudnia 2012 (edytowane) Silnik na aparacie czy module?,jeżeli na module to prawdopodobnie cewka pdanieta lub moduł(pewnie kupiłeś uzywke juz walnieta,nie pierwszy i nie ostatni,),jedna dobra wiadomośc to to ze sam moduł można przełorzyc ze starej cewki,sam taki manewr przerabiałem,na kompie błedu cewki niebedzie Jesli chcesz miec spokoj to kup cewke nowa tylko nie z tych tanich bo to szajs,za dobra marke trzeba bedzie dac min 700zł,ale zato spokoj gwarantowany Edytowane 4 Grudnia 2012 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #132 Napisano 4 Grudnia 2012 ja kupilem zamiennik z allegro za 300zl moze byc ze to guwno sproboje jeszcze przelozyc na stary modul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #133 Napisano 4 Grudnia 2012 To jak kupiłes nowa to pozostaje tylko reklamacja,bo szkoda sie z tym bawic,sam kiedys sie zastanawiałem nad kupnem takiej http://moto.allegro.pl/cewka-zaplonowa-magneti-vw-transporter-sharan-vr6-i2835571081.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trener Zgłoś #134 Napisano 5 Grudnia 2012 Bywa też tak że elektrozawór od LPG zawiesza sie przy gaszeniu silnika, wtedy cały gaz z węża między reduktorem a zbiornikiem ucieka w kolektor....zapomnij wtedy o odpaleniu na dotknięcie i na gazie i na benzynie. Po gaszeniu silnika słychać wtedy dźwięk uciekającego gazu w kolektor. To była przyczyna. Zawór przy reduktorze był zawieszony z powodu zabrudzenia. Po wyczyszczeniu ok. Dzięki LEBOW! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arni251 Zgłoś #135 Napisano 8 Grudnia 2012 Sorry ale sie podepnę- Witam w swoim pasku B3 1,9 TDI mam problem z rańszym paleniem w te mrozy, a mianowicie, na noc musze rozłączać kleme bo mi prąd ucieka ale gdy rano podchodzę sprawdzam miernikiem aku to wskazuje 12,3 czyli ok, zakładam kleme grzeje świece żar i słabo kręci( dodam ze rozrusznik jest dobry bo kumpla pasek pali na nim jak wsciekły) wię podłanczam go do obok stojącego golfall chwile poczekam włączam zapłon to aż gol przygasa ale po ok 5 min ładowania golfem pasek pali jak strzała, chwilę pochodzi i podem pali od pierwszego. Co to może być aku??? rozrusznik???spręzanie???? a może co innego?? Dodam tylko ze jak raz rozciągałem go innym autem to na 3 nie mogłem go przełamać taką ma kompresję. Dzięki z góry za rady. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #136 Napisano 8 Grudnia 2012 Ile amperogodzin ma akumulator? Jakie masz napięcie przy ładowaniu? Alternator ma 70 czy 90 amperów? Może ktoś kiedyś podmienił. Świece żarowe były kiedykolwiek wymieniane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arni251 Zgłoś #137 Napisano 9 Grudnia 2012 Ah ma 700 A 74 a świece nie wiem czy kiedy kolwiek były wymieniane bo ja go mam dopiero miesiąc. A jaki aku max może byc w tego typu autach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #138 Napisano 9 Grudnia 2012 w dieslu jak zwykle aku do wymiany często, w benzyniaku na aku można do konca jeździć, jak to było w moim przypadku aż się skopcił na te mrozy wiekszy bierz. i pomimo to że na mijania trzeba jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #139 Napisano 9 Grudnia 2012 Witam. Potrzebuję pilnie pomocy mianowicie wczoraj jak odpalałem popołudniu swojego paska co stał już ponad 12 godzin na mrozie około -10, -12 stopni miałem problemy z odpaleniem. Można powiedzieć, że ledwo odpaliłem, później pomyślałem sobie, że sprawdzę sobie świece żarowe czy są dobre i okazało się tylko 2 sprawne, ale to nie koniec. Jak poskładałem wszystko (bo oczywiście już za późno było na wyjazd do sklepu po świece tym bardziej w sobotę o 19) to samochód normalnie odpalił bo w garażu był jak popracował z 5-10 min to zaczął się dławić tak jakby na jeden tłok nie pracował nie przejąłem się tym za bardzo więc wsiadłem i ujechałem z jakieś 100m od mojego domu i zgasł mi jak zwalniałem na progu zwalniającym próbowałem odpalić a tu nic. Po 2 czy 3 próbie zapalenia wyświetlił mi się na liczniku komunikat dużymi literami STOP po czym taka oliwiarka, że brak oleju chodź było 3/4 stanu na bagnecie. Sprawdziłem no niby zbliżyło się do minimum ale tragedii nie było. Jak przyholowałem auto do domu sprawdziłem stan oleju było 3/4 tak jak było na samym początku przed zapaleniem, ale też nie zapalił. Dzisiaj podpoiłem lapka i sprawdziłem błędy były tylko błąd czyjnika temp. który wczoraj odpinałem ażeby sprawdzić czy prąd dochodzi do świec i błąd EGR o czym wiedziałem. Więc jak podpiąłem lapka sprawdzeniu błędów zapaliłem samochód z dużymi problemami ale zapalił pochodził 5-10 min zaczęło go szatkować, aż w efekcie auto zgasło i już nie zapaliło prosiłbym o analizę logów tych co załączyłem i jakich ewentualnie jeszcze trzeba by było do zdiagnozowania tego problemu. Mam nadzieję, że to nie najgorsze czego się obawiam czyli pompowtyski:/ Pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc. O to ligi: http://vaglog.rtnet.pl/kucharz090410_107416.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #140 Napisano 9 Grudnia 2012 kolego nie ten dział wejdz do B5... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach