kamil00s Zgłoś #61 Napisano 5 Lutego 2011 a silniczek krokowy sprawny? sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #62 Napisano 5 Lutego 2011 Witam mam Passata B5 98r 1.8 125 KM i mam problem z odpaleniem na benzynie mianowicie odpali i po chwili zaczynają obroty silnika spadać aż zgaśnie po ponownym odpaleniu muszę przygazowac aby nie zgasł proszę o podpowiedzi A zapytaj może w dziale B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #63 Napisano 5 Lutego 2011 ostatnio kupiłem nowy reduktor LPG i od czasu jego założenia mam problem z odpalaniem silnika na LPG, muszę kręcić po kilka razy, żeby w końcu odpalił. Jaka może być przyczyna? A może powinienem pojechać do gazownika na regulację gazu? Po pierwsze to autko powinno odpalać na benzynie i przełączenie na gaz następuje po osiągnięciu ustalonej temperatury w układzie chłodzenia. U mnie np. 25 stopni C. W instalacjach I generacji przełączenie następuje po przekroczeniu ustalonych obrotów. Tak czy inaczej odpalanie na benzynie. Po drugie regulacja reduktora po wymianie to podstawa. Można to zrobić samemu jak się umie, a jak nie to gazownik. Polecam dział instalacji gazowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19pawell90 Zgłoś #64 Napisano 5 Lutego 2011 Nie pali na LPG zimny czy ciepły?? Pali tylko trzeba kilka razy kręcić, na ciepłym i zimnym tak samo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #65 Napisano 5 Lutego 2011 Pali tylko trzeba kilka razy kręcić, na ciepłym i zimnym tak samo.. Kolego, jak pisałem: dział LPG. Poza tym skoro pali na benzynie, a na gazie mam problemy to chyba jasne jest że instalacja wymaga regulacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #66 Napisano 5 Lutego 2011 Pali tylko trzeba kilka razy kręcić, na ciepłym i zimnym tak samo.. ewidentna regulacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #67 Napisano 5 Lutego 2011 Tomek, jak tam, wyregulowałeś już wtrysk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #68 Napisano 6 Lutego 2011 Tomek, jak tam, wyregulowałeś już wtrysk? Ustawiłem tego TPSa. Wymieniłem kable WN i uszczelniłem mała nieszczelnosc i jak narazie (odpukac) na benzynie chodzi ładnie choć troszeczke ma za wolne obroty a i nic nie szarpie podczas jazdy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OuTcAsTno1 Zgłoś #69 Napisano 10 Października 2011 ja bym na poczatek ustawił cisnienie wstepnego tłoczenia pompy a potem ustawił kąt wtrysku, u mnie pomogło miałem tez problemy po dłuzszym postoju zeby odpalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #70 Napisano 10 Października 2011 w benzie raczej nie przestawia się kąt wtrysku tylko dawka....i chyba 1F jest jeszcze na gaźniku (albo RF)...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #71 Napisano 11 Października 2011 w benzie raczej nie przestawia się kąt wtrysku tylko dawka....i chyba 1F jest jeszcze na gaźniku (albo RF)...... 1F jest na jednopunktowym wtrysku, a tak wogóle to troche odkopany temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek210 Zgłoś #72 Napisano 18 Października 2011 (edytowane) Witam. Posiadam Passata B3 1.8 Rp. Problem polega na tym, że ciężko odpala na benzynie na zimnym silniku. Jak już odpali, próbuje jechać ,wrzucam 1, puszczam sprzęgło i gaśnie, sytuacja powtarza się po kilka razy, aż się trochę zagrzeje silnik. Wymieniłem na nowe świece, przewody, kopułkę, palec, nowy niebieski czujnik, stacyjkę i nic, jak ciężko odpalał, tak odpala. Jak go kręcę to czuć paliwo, ale świece są suche, pompa paliwa podaje paliwo . Resetowałem komputer, chciałem jeździć na samej benzynie, ale nic z tego bo nawet odpalić nie chce, a jak odpali gaśnie, szarpie. Ktoś ma jakiś pomysł? Edytowane 24 Grudnia 2011 przez Maciek210 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolandrzej Zgłoś #73 Napisano 9 Września 2012 Panowie wiem że temat tysiące razy wałkowany i może przeoczyłem odp na ten problem. tatuśka Passat 1.8 ABS. ciężko palił, obstawiał że to wina zbyt małego stanu benzyny. dolał ale bez zmian. jak już załapał to ledwo udawało się prze gazować i przełączał się na gaz. pewnego dnia po prostu cisza mimo dłuższego kręcenia. kilka dni po tym zapalił, po przełączeniu na gaz po ok 10-15 sekundach łapał 2 tys obrotów. o ponowne odpalenie bardzo ciężko... kolejna nowość w postaci dyskoteki na zegarach i "trzasków" pod maską. trzaski dobiegają gdzieś z okolic krokowca itp. wymieniłem na inny. nr się zgadzały. bez poprawy. chłopaki z forum mieli problemy z hallem i cewką. szukać tutaj czy to może być coś innego? kable są ok, co do świec to nie bardzo raczej, choć iskra jest. pompa paliwa działa bo zdejmowałem wąż i po włączeniu zapłonu od razu pompuje. choć może jeszcze wtrysk się w ogóle nie podawać paliwa dalej. kabelki wszystkie niby są ok, wszytko połączone. ktoś coś może doradzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #74 Napisano 10 Września 2012 Według mnie wygląda to na czujnik hallotronowy... Ale jeżeli to nie to, to może sprawdź TPS-a... miernik w rączki i mierzymy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolandrzej Zgłoś #75 Napisano 10 Września 2012 co to ten TPS? dziś dziada paliłem i jak złapał wysokie obroty na gazie czyli te 2 tys to odpiąłem wtyczkę z czujnika wody. ABS ma jeden, siedzi tam prawdopodobnie oryginalny jaki jeszcze Hans założył gdzieś tam kiedyś w 92 roku. zeszedł na jakieś ~1100. na benzynie ciężko dalej się wkręca. to akurat wina komputera z którym nie da się w żaden sposób połączyć i coś z nim zrobić dlatego założony jest LPG:dodupy może źle szukam i to tylko wina instalacji gazowej. jaka jest sam nie wiem ale raczej średnia i górna półka to nie jest... dziwne jeszcze co zaobserwowałem to to że coś gdzieś pstryknie i lekko obroty się zmieniają i całe podświetlenie zegarów, climatronica, przełączników delikatnie przygasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #76 Napisano 28 Października 2012 Witajcie...szukajka mnie wkurza niesamowicie (prawie same tematy o B5 wyskakują), więc poległem i napiszę to w new temacie, a jeśli to było to proszę mnie tam skierować... Oto filmik, który pokazuje i mówi wszystko o co mi chodzi: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #77 Napisano 28 Października 2012 Na pewno szukaj ka nic nie pomaga ani troszkę.... sprawdź te czujniki niebieski (ja bym od tego zaczynał) bodajże to jest na forum jak sprawdzić i lej 95 od pana Władzia będzie lepiej A na serio może ktoś jeszcze się wypowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #78 Napisano 28 Października 2012 Skoro po próbie kręcenia słychać pompę paliwa jak i po próbie na hol odpalił na gazie to... ...brak ciśnienia na listwie wtryskowej=zawór ...brak napięcia na listwie wtryskowej=przekaźnik odłączający wtryski po przełączeniu na LPG nawalił lub coś z kablami ...jak nie ma przekaźnika to winny przełącznik od gazu lub też kable=warto załozyć przekaźnik ...brak napięcia na przepływomierzu lub sygnału z niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #79 Napisano 28 Października 2012 hmmm...będę musiał zobaczyć to dokładniej;) jak otwieram maskę i kręci się na zapłon to słychać jak wtryski napełniają się paliwem. I jak odpaliłem na gazie na holu (bo na benzynie tylko była kompresja bez paliwa) to jak przełączyłem go zaraz na benzynę to palił normalnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #80 Napisano 28 Października 2012 szukajka mnie wkurza niesamowicie (prawie same tematy o B5 wyskakują) bo źle szukasz. nie wchodź na ogólną szukajkę, tylko wejdź do działu b3/b4 i po prawej masz opcję przeszukaj to forum.. i wtedy szuka Ci tylko w tym dziale.. http://forum.vw-passat.pl/threads/65912-problemy-z-odpalaniem?highlight=nie+pali http://forum.vw-passat.pl/threads/115438-1-8-PF-nie-odpala-po-nocy?highlight=nie+pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach